شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی نمون فرم نظارت و ارزیابی فعالیت های آموزشی فضای مجازی مجتمع آموزشی بینش به صورت دیجی فرم

همکار محترم؛  
لطفا به 41 سوال ارائه شده با دقت پاسخ دهید.
ممنون ار همکاری شما

آرمان - معاون آموزشی



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

پایه تدریس: *



تایید

دبستان : *



تایید

سابقه تدریس:



تایید

میزان تحصیلات : *



تایید

1- داشتن نقشه ذهنی مکتوب متناسب با بودجه بندی ( داشتن طرح درس ) 

*



تایید

2- حضور و غیاب دانش آموزان با ذکر تاریخ : *



تایید

3- پیگیری وضعیت دانش آموزان غیر فعال در سامانه و برنامه ریزی مناسب برای آن ها : *



تایید

4- رعایت مسائل فرهنگی - مذهبی - تربیتی و استفاده به موقع آن در راستای دروس : *



تایید

5- استفاده از ظرفیت های شبکه شاد و ارتباط موثر و مفید با اولیای دانش آموزان : *



تایید

6- رعایت سقف زمانی 12 دقیقه برای هر واحد درسی : *



تایید

7- پیش بینی ارزشیابی تشخیصی - تکوینی و تکمیلی متناسب با موضوع و عنوان درس : *



تایید

8- پرهیز از هرگونه تبلیغ مدرسه، موسسه، یا موضع خاص یا محتوای سیاسی : *



تایید

9- تنظیم برنامه هفتگی مختص فضای مجازی : *



تایید

10- توجه به آراستگی ظاهری همکار در فضای مجازی متناسب با عرف و شرع: *



تایید

11- حضور مستمر معلم در فضای مجازی مطابق با برنامه زمان بندی شده: *



تایید

12- پیگیری جهت تولید و ارسال بسته های یادگیری ( درسنامه ) به دانش آموزان : *



تایید

13- داشتن خلاقیت و ابتکار عمل در تهیه، تولید و تدریس : *



تایید

14- استفاده از تدریس تلفیقی متناسب با فضای مجازی با محوریت بازی یادگیری و تکالیف مهارت محور: *



تایید

15- بکارگیری روش های تدریس متناسب با سبک های یادگیری دست ورزی ( حرکتی- لمسی) ، تصویری ( دیداری )، صوتی ( شنیداری )، خواندن و نوشتن: *



تایید

16- توجه به صحت علمی مطالب و محتوی درسی در فضای مجازی : *



تایید

17- تلاش در جهت مفهوم سازی دقیق محتوای تدریس و توجه به توالی مطالب آموزشی : *



تایید

18- توجه به حجم محتوا، وضوح صدا و تصویر، ( حداکثر 60 و قالب MP4 یا فرمت قابل اجرا در گوشی های همراه ) *



تایید

19- تسلط علمی معلم به تدریس و انتقال مفاهیم : *



تایید

20- استفاده به جا از ابزار، امکانات ، محتوا های آماده و... : *



تایید

21- توجه به سطح مشارکت و فعالیت های دانش آموزان در فرآیند تدریس : *



تایید

22- استفاده از هر دو نوع ارزشیابی ( ارزشیابی از یادگیری و ارزشیابی برای یادگیری ) ، پرسش و پاسخ: *



تایید

23- کاربرد ارزشیابی مناسب با ورودی، تکوینی، پایانی : *



تایید

24- تعیین زمان مناسب برای ارائه تکالیف از سوی فراگیران : *



تایید

25- هدایت دانش آموزان در تعمیق فرهنگ کتابخوانی با محوریت طرح خوانا :  *



تایید

26- پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان در تمام دروس و ارائه بازخورد مناسب : *



تایید

27- توجه به تنوع تکالیف ( فردی - گروهی - تمرینی - بسطی - تلفیقی - آماده سازی - خلاقیتی و ...) : *



تایید

28- استفاده از آزمون های عملکردی و تعیین تکالیف مهارت محور جهت تثبیت و افزایش کیفیت یادگیری :  *



تایید

29- توجه به تفاوت های فردی در ارائه تکلیف و استفاده از شیوه مناسب و خلاقانه برای گرفتن بازخورد : *



تایید

30- هدایت دانش آموزان برای یافتن زمینه های کاربردی یادگرفته ها : *



تایید

31- اطلاع رسانی و تشریک مساعی امور آموزشی - تربیتی دانش آموزان با اولیا از طریق جلسات حضوری و مجازی : *



تایید

32- ثبت روزانه نتایج ارزشیابی دروس مختلف و سایر موارد خواسته شده در دفاتر ثبت فعالیت های کلاسی و مستند سازی آثار دانش آموزی در قالب پوشه کار : *



تایید

33- میزان همکاری معلم با سرگروه های آموزشی :  *



تایید

34- شناسایی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری و دانش آموزان با نیاز های ویژه و ارجاع به مراکز مرتبط: *



تایید

35- حضور در جلسات شورای معلمان، حضوری یا مجازی با توجه به شرایط بیماری : *



تایید

36- حضور فعال در برنامه درس پژوهی :  *



تایید

37- استفاده فعال از کتابخانه کلاسی و معرفی کتاب های علمی - آموزشی مرتبط به اهداف آموزشی متناسب با سن دانش آموزان با تاکید بر بهبود سواد خواندن و طرح خوانا : *



تایید

38- پیش بینی کلاس های جبرانی و تکمیلی با تاکید بر دانش آموزان نیاز به تلاش بیشتر و در معرض تکرار پایه : *



تایید

39- توسعه فعالیت های قرآنی دانش آموزان خصوصا در فضای مجازی : *



تایید

40- شرکت در جشنواره ارزشیابی کیفی - توصیفی *



تایید

41- برنامه ریزی جهت شرکت و پیگیری حضور دانش آموزان در جشنواره جابر بن حیان و فرضت های متنوع یادگیری :  *



تایید