زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون مهارت های برقراری ارتباط تلفنی موثر به صورت دیجی فرم

با سلام خدمت دوستان لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره پرسنلی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

1 – کدام گزینه جزو طبقه بندی نیازها  از نظر عینیت maslow  نیست؟ (1 نمره)



تایید

2- کدام گزینه جزو راهكارهاي تقويت به كار گيري مهارت ها نیست ؟ (1 نمره)



تایید

3- در ارتباط، بخش غیر کلامی بیش از نیمی از انتقال معنی را بعهده دارد .حدود ....... درصد و گوش دادن فعال حدود ..... درصد است. (1 نمره)



تایید

4- ارتباط عبارتـست ازفـراگـرد انتقـال پيـام از سوي ........به ......، مشروط بـرآنکه درگيـرنـده پيـام مشابـهت معنـی با معنـی مورد نظر ........پيام ايجاد شود. (1 نمره)



تایید

5-در فرآیند ارتباط Harold Lasswell کدام مرحله وجود ندارد؟ (1 نمره)



تایید

6-فاصله جغرافیایی در روابط صمیمانه .............. در روابط شخصی ..................... در روابط اجتماعی ........................ و در روابط عمومی .............. است (1 نمره)



تایید

7- کدام مورد از مشخصات افرادي است كه از مهارت هاي ارتباطي ضعيفي برخودارند ؟ (1 نمره)



تایید

8-کدام مورد از مشخصات افرادي است كه از مهارت هاي ارتباطي ضعيفي برخودارند ؟ (1 نمره)



تایید

9-کدام گزینه جزو انواع ارتباطات انسان با انسان نیست؟ (1 نمره)



تایید

10 – کدام گزینه از انواع مهارت های ارتباطی نیست؟ (1 نمره)



تایید

11- کدام گزینه جزو مزیت های تماس های رویارو نیست؟ (1 نمره)



تایید

12 – کدام گزینه در نخستین تاثیر اهمیت ندارد؟ (1 نمره)



تایید

13 – کدام گزینه را برای گوش دادن فعال باید انجام دهیم؟ (1 نمره)



تایید

14 -  کدام مهارت مبتني بر مشكل و داشتن دقت در استفاده از حواس پنجگانه و استفاده درست از انها به منظور كشف اطلاعات عيني  يا نشانه ها كه ما از بيمار، استخراج مي كنيم  است؟ (1 نمره)



تایید

15 - ......... به معني دريافت و درک صداهاست اما ......... عملي انتخابي كه عالوه بر دريافت و تفسير محرک هاي شنيداري به رمزگشايي و تفسير پيام هاي شنيداري نيز مي پردازد؟ (1 نمره)



تایید

16 – کدام گزینه از روش های مختلف گوش دادن فعال است ؟ (1 نمره)



تایید

17 – کدام گزینه در هنگام پاسخ دادن به مخاطب صحیح است؟ (1 نمره)



تایید

18 – در پاسخ به تلفن کدام مورد باید رعایت شود ؟ (1 نمره)



تایید

19 – کدام گزینه جزو اهمیت مذاکره تلفنی است؟ (1 نمره)



تایید

20 – کدام مورد از مهارت های مورد نیاز هنگام شروع مکالمه نیست ؟ (1 نمره)



تایید