زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

پاسخ ها را رو برگه نوشته و آن را بارگزاری کنید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 50 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

شیوه های برجسته سازی را نام ببرید. (2 نمره)



تایید

الف) پدیده سر ریز اطلاعات را شرح دهید. ب) دلیل آن را بیان کنید. ج) پیامد های آن را ذکر کنید. (3 نمره)



تایید

آیا زندگی واقعی ستاره ها(سلبریتی ها) مشابه تصویر رسانه ای آنهاست؟چرا؟مثال بزنید (1 نمره)



تایید

الف) فرایند انتشار نوآوری و تصمیم فرد برای اینکه از آن نوآوری استفاده کند را به ترتیب نام ببرید. ب) یکی را به دلخواه توضیح دهید. (3 نمره)



تایید

تفاوت مخاطب فعال و منفعل چیست؟ (2 نمره)



تایید

در تصویر، متن و فرامتن را مشخص کنید. (1.5 نمره)
دریافت سوال 11



تایید

عبارت زیر را توضیح دهید: الف) اقناع: ب) مد: (2 نمره)



تایید

الف) سه دیدگاه تاثیر مخاطب بر رسانه را نام ببرید ب) هر کدام را توضیح دهید؟ (1.5 نمره)



تایید

الف) لایه های تولید رسانه ای را نام ببرید ب) همه لایه های تولید رسانه ای را توضیح دهید (1.5 نمره)



تایید

آیا تکرار باعث ایجاد تعمیم در رسانه می شود؟ چرا؟ مثال بزنید. (1.5 نمره)



تایید

آیا لازم است در مقابل پیام های رسانه ای رژیمی انتخاب کنید؟چرا؟ (1 نمره)



تایید