شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی اثرگذاری کتاب‌های مطالعات اجتماعی ابتدایی بر روی مهارت‌های روابط اجتماعی دانش آموزان به صورت دیجی فرم



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید



تایید

سن خود را وارد کنید



تایید

دانش‌آموزانم می‌توانند خود را در جمع و گروه جدید به‌خوبی معرفی کنند. *



تایید

دانش‌آموزانم در احترام گذاشتن به دیگران کوشا هستند. *



تایید

دانش‌آموزانم در قدردانی در مقابل کمک دیگران کوشا هستند. *



تایید

دانش‌آموزانم برخورد صمیمانه و مناسبی با کارکنان مدرسه دارند. *



تایید

دانش‌آموزانم برای حضور در گروه، برقراری تعامل و همکاری با اعضای گروه مشتاق هستند. *



تایید

دانش‌آموزانم وقتی با افراد مناسب و جدید آشنا می‌شوند می‌توانند به‌خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. *



تایید

دانش‌آموزانم در روابطشان می‌توانند به‌خوبی به دیگران گوش دهند. *



تایید

دانش‌آموزانم در روابطشان، به حریم شخصی دیگران احترام می‌گذارند. *



تایید

دانش‌آموزانم در برقراری ارتباط با دیگران می‌توانند به‌طور مناسب احساسات خود را بیان کنند. *



تایید

دانش‌آموزانم نسبت به تعاون و همدلی با دیگران حساس هستند. *



تایید

دانش‌آموزانم در ارتباطات خود می‌توانند به‌طور مؤثر از حالات تن و چهره استفاده کنند. *



تایید

دانش‌آموزانم در برقراری ارتباط با دیگران آداب صحبت کردن را به‌درستی رعایت می‌کنند. *



تایید

دانش‌آموزانم می‌توانند به نحو مؤثر در گروه حضور یابند و قوانین مربوط به آن را رعایت کنند. *



تایید

دانش‌آموزانم در روابطشان متوجه احساسات طرف مقابلشان هستند. *



تایید

دانش‌آموزانم می‌توانند در روابطشان به احساسات طرف مقابل پاسخ مناسبی دهند. *



تایید

دانش آموزان، حقوق و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی را در محیط‌های مختلف (خانواده، مدرسه، محله، شهر و روستا، کشور، جهان) رامی شناسند. *



تایید

دانش آموزان ارتباط مناسب را با برخی از نهادها، مؤسسات و سازمان‌هایی که در تأمین انواع نیازهای فردی و اجتماعی (از خانواده و مدرسه تا نهادهای اداره‌کننده جامعه) نقش دارند برقرار می‌کنند. *



تایید

دانش آموزان نسبت به رعایت تکالیف اخلاقی و وظایف فردی، اجتماعی و شهروندی در سطوح مختلف (زندگی خانوادگی، مدرسه، محله، کشور وجهان) احساس مسئولیت و تعهد می‌کند. *



تایید

دانش آموزان به همکاری، مشارکت و همیاری در سطوح مختلف علاقه‌مند هستند و نسبت به اعضای خانواده، اولیا مدرسه و خدمتگزاران جامعه احساس علاقه توأم با قدرشناسی و احترام دارند. *



تایید

دانش آموزان توانایی مشارکت و کارگروهی را در محیط و جوامع گوناگون (خانه، مدرسه، محله و ...) دارند. *



تایید

دانش آموزان می‌توانند رابطه‌ی مؤثر و مفیدی با دیگران و با نهادهای مختلف در مقیاس‌های (خانه، مدرسه، محله و جامعه) برقرار کنند. *



تایید