زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پایانی کارآفرینی «پودمان چهارم» به صورت دیجی فرم

طراح سوال:سحر بازیار هنرستان کاردانش دخترانه وحدت یاسوج

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

حرفه ای ها همیشه سعی می کنند برای بزرگ کردن بازارشان،تعادلی بین کیفیت وقیمت ایجاد کنند.  (0.5 نمره)



تایید

برای اینکه مالکیت معنوی شما نسبت به محصولی که دارید به بازار عرضه می کنید، حفظ شود، باید در همان ابتدای راه، نشان تجاری خود را ثبت کنید. (0.5 نمره)



تایید

برای اینکه بتوان برای بازاریابی وفروش راهبردی درستی تعیین نمودباید ............... داشته باشیم.  (0.5 نمره)



تایید

بازاریابی تعاملی، مشتری را با مشاهده صدا ها وبو ها اغوا می کند. (0.5 نمره)



تایید

محصولات به کدامیک از روش های زیر به دست مشتریان می رسد؟  (0.5 نمره)



تایید

بازاریابی حرفه ای معمولا به کدام روش صورت می پذیرد؟  (0.5 نمره)



تایید

در بازاریابی سنتی برای جلب نظرمشتریان بایداز تکنولوژی های جدید وسرگرم کننده استفاده نمود.  (0.5 نمره)



تایید

در کدام یک از مدل های بازاریابی حسی از ارتباط دوسویه استفاده شده است؟  (0.5 نمره)



تایید

.................عامل یا ترکیبی از عوامل است که در یک محیط رقابتی سازمان، آن را بسیارموفق تر می کند.  (0.5 نمره)



تایید

بازاریابی حداقلی از نوع قیمت گذاری ....................... از روش ماتریس قیمت گذاری می باشد. (0.5 نمره)



تایید

در این نوع قیمت گذاری نیازی نیست برای بازاریابی پول زیادی خرج کنیم؟  (0.5 نمره)



تایید

کدامیک از موارد زیربرای ساخت نشان تجاری مناسب بکار نمی رود؟  (0.5 نمره)



تایید

تجربه از ویژگی های بازاریابی تعاملی می باشد. (0.5 نمره)



تایید

در کدامیک از روش های قیمت گذاری براساس ماتریس قیمت گذاری وقتی مشتری به اندازه کافی پیدا کردیم قیمت محصول را بالا می بریم اما در ابتدا کمترین قیمت ممکن را قرار می دهیم؟  (0.5 نمره)



تایید

................نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است.  (0.5 نمره)



تایید

محصول ما طوری طراحی کرده است که همه می گویند این محصول به قیمتش می ارزد، به کدام عامل مزیت رقابتی توجه شده است؟  (0.5 نمره)



تایید

شخصی سازی از ویژگی روش قیمت گذاری بلند پروازانه است. (0.5 نمره)



تایید

عبارت((محصول مابر اساس نیازهای یک قشرخاصی از جمعیت طراحی شده))بیانگر کدام مفهوم است؟  (0.5 نمره)



تایید

شخصی سازی از نوع قیمت گذاری........................ از روش ماتریس قیمت گذاری می باشد. (0.5 نمره)



تایید

کدام عامل سبب بازاریابی موفق می گردد؟  (0.5 نمره)



تایید

در کدام بازاریابی باعث می شود،مشتری را اغوا می کند ومشتری بدون حساب و کتاب محصول را می خرد؟ (0.5 نمره)



تایید

در این نوع روش قیمت گذاری ، محصول بایک برند معروف پیوند زده شده است؟  (0.5 نمره)



تایید

قیمت پایین و بازار یابی حداقلی از ویژگی های کدام روش قیمت گذاری می باشد؟  (0.5 نمره)



تایید

انتخاب مبتنی بر (برنده –برنده) از ویژگی های بازاریابی سنتی است (0.5 نمره)



تایید

در مثال زیر از کدام روش قیمت گذاری استفاده شده است؟ ((در این نوع روش قیمت گذاری برای تاثیر بر مشتریان از اعداد اعشاری ، خرد (مثلا عدد 999 ) به جای عدد کامل استفاده می شود. با این شیوه مشتری احساس می کند قیمت مناسبی برای کالای خود می پردازد.))  (0.5 نمره)



تایید

به تقسیم کردن مخاطبان بالقوه به قسمت هایی مجزا...................گفته می شود.  (0.5 نمره)



تایید

در کدام روش فروش مشتری محصول را بدون واسطه آن را دریافت می کند؟ (0.5 نمره)



تایید

فروشنده ای با جلب مشتریان بیشتر دسترسی به اینترنت رایگان را جزء خدمات رایگان خود قرار داده است او از کدام روش بازاریابی استفاده نموده است؟  (0.5 نمره)



تایید

 زمانبندی درست از نوع قیمت گذاری ..................... از روش ماتریس قیمت گذاری می باشد. (0.5 نمره)



تایید

ارزش یعنی محصول ما به گونه ای طراحی می شود که همه به خاطر کیفیتش حاضرند آن را خریداری نمایند.  (0.5 نمره)



تایید

شناخت نیاز های جسمی مصرف کننده در نشان تجاری باعث .................. می شود؟  (0.5 نمره)



تایید

نوع قیمت گذاری موارد زیر ،درکدام گزینه به درستی بیان شده است؟  ((اتاق ها ی هتل در فصل زمستان -عرضه گوشی جدید باقابلیت مکالمه تصویری- عرضه خودرو ارزان قیمت جدید )) (0.5 نمره)



تایید

در مثال زیر از کدام روش بازاریابی استفاده شده است؟ ((استفاده از دورنگ قرمز وزرد در تبلیغات فست فود- استفاده ازرنگ بنفش وصورتی در تبلیغات مایع شستشویی برای نشان دادن لطافت پارچه))  (0.5 نمره)



تایید

............................ یکی از عوامل موثر بر مزیت رقابتی می باشد. (0.5 نمره)



تایید

شناخت نیاز های روحی مصرف کننده در نشان تجاری باعث .................. می شود؟  (0.5 نمره)



تایید

زمان بندی صحیح از ویژگی های روش قیمت گذاری اقتصادی است   (0.5 نمره)



تایید

شناخت درست مشتری به دوعامل..................و............................... بستگی دارد. (0.5 نمره)



تایید

یک مغازه لباس فروشی برای جلب مشتری بیشتر اقدام به ارائه بادکنک به کودکان می نماید . او از کدام روش بازاریابی استفاده نموده است؟  (0.5 نمره)



تایید

به خرد کردن بازار به گروه های کوچکتر مشتری با نیازهای مشابه گفته می شود؟  (0.5 نمره)



تایید

بازاریابی تعاملی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که بایستی با توجه به پنج حوزۀ حواس،مورد بازبینی قرار بگیرد . (0.5 نمره)



تایید