زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

سلام. با ارزوی موفقیت برای شما

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

به تولید کننده پیام که آنرا بر مبنای هدف و انگیزه ای ایجاد میکند..... 



تایید

اینکه در تبلیغات محصولات تجاری، برهدیه و قرعه کشی تاکید می شود، از کدام فن اقناع استفاده می شود



تایید

........ در کلیشه، نقش کلیدی دارد



تایید

کلمات یا تصاویری که تداعی کننده مفاهیم بزرگتر در ذهن هستند. 



تایید

تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش و باور مخاطب که مطابق با نظر فرستنده باشد را......... می گویند



تایید

استخراج یک پیام از میان پیام های دیگر و مهم جلوه دادن آن............. نام دارد



تایید

کدامیک از گزینه ها، با فن ارابه یا واگن هم خوانی دارد؟؟ 



تایید

کسی که بین منبع و گیرنده خبر قرار میگیرد و اقدام به انتخاب یا رد یک خبر میکند در واقع......... خبر را انجام میدهد. 



تایید

کدامیک از رساته ها تعامل بیشتری با مخاطب دارد؟ 



تایید

وقتی شما با تمرین و تکرار بتوانید به اهداف و روشهایی که رسانه سعی میکنند با آن مخاطبین را معتقد به مسأله ای کند را متوجه شوید در واقع در چه روش و فنی مهارت یافته اید؟؟ 



تایید

نشان دادن واقعیت به شکل خاص که برای اثر بخشی بیشتر پیام انجام می شود. 



تایید

اینکه یک پیام تولید شده توسط یک رسانه در فرهنگ ها و شرایط مختلف ممکن است واکنش های متفاوتی در بر داشته باشد مربوط به کدامیک از لایه های پیام است؟ 



تایید

اینکه اکثر مردم فکر می کنند جنس های چینی دارای کیفیت پایین و جنس های ژاپنی با کیفیت هستند نتیجه کدامیک از تکنیک های رسانه ای است. 



تایید

به لایه ای از پیام که کاملا آشکار است و عناصر مستقیم، محصول اصلی تولید رسانه ای است...... .  می نامند



تایید

با ظهور......... شیوه اقناع به شکل گسترده ای تغییر یافت. 



تایید