زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پایانی نوبت دوم درس تفکر وسواد رسانه ای پایه یازدهم به صورت دیجی فرم

به نام خدا 
امتحان پایانی
درس:تفکر وسواد رسانه ای
پایه:یازدهم 
نوبت: دوم
تاریخ امتحان:
1400/03/13
زمان پاسخگویی:
70دقیقه 
سوالات: تشریحی 
هنرستان احسان علی

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 70 دقیقه میباشد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

جاهای خالی زیر را باکلمه مناسب پر کنید
الف)عنصر..................................درایجاد کلیشه نقش کلیدی دارد.
ب)..............................در ذهن مخاطب هدف اصلی رسانه در انگاره سازی است.
ج)........................درصد علت تصادفات جاده ای در ایران به دلیل استفاده از تلفن همراه است.
د)ورود ابزارهای رسانه ای به زندگی روزمره موجب .................................شده است.
(2 نمره)



تایید

چگونه رسانه ها با تداعی معانی باعث اقناع مخاطب می شوند؟ (1 نمره)



تایید

بازنمایی را تعریف کنید (1 نمره)



تایید

اقناع چیست؟ (1 نمره)



تایید

برجسته سازی (بزرگنمایی)راتعریف کنید (1 نمره)



تایید

هدف سواد رسانه ای چیست (1 نمره)



تایید

مهندسی معکوس در رسانه یعنی چه؟ (2 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی درچیست؟ (1 نمره)



تایید

تفاوت رسانه های یک سویه و دو سویه درچیست (1 نمره)



تایید

کارکرد تلفن همراه در اروپا وآسیا شرقی چه تفاوتی بایکدیگردارند؟ (2 نمره)



تایید

شیطان چه شیوه هایی برای وسوسه مخاطب های خود دارد؟توضیح دهید. (1 نمره)



تایید

اخبار واطلاعات زرد چگونه اند؟ (1 نمره)



تایید

یکی از راه های اثرگذاری رسانه ها چیست (1 نمره)



تایید

پدیده سرریز اطلاعات راتعریف کنید (2 نمره)



تایید

اعتیاد رسانه ای چیست؟ (2 نمره)



تایید