زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون احکام فرهنگیان ناحیه یک همدان 1400_99 به صورت دیجی فرم

با سلام 
همکاران محترم مشخصات خود را بصورت دقیق قبل از شروع آزمون وارد نمایید
توجه داشته باشید درفیلد شماره 5 نام‌ آموزشگاه  محل  خدمت خود را بنویسید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

نام پدر خود را وارد نمایید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

نام مدرسه خود را وارد نمایید *



تایید

۱- تقویت روحیه تعلیم و تربیت مستمر و فراهم آوردن زمینه ای مناسب برای آن جزء کدام یک از اهداف زیر می باشد. (1 نمره)



تایید

۲- یکی دیگر از روشهای موثر در ارزشیابی .........است واز آن برای تشخیص عمق یادگیری و مهارتهای کلامی استفاده می شود ؟ (1 نمره)



تایید

۳- وقتی دانش آموز مفاهیم و مهارتهای مکتسب در کلاس درس را با هم ترکیب کند ودر یک راه یا راه های جدید و متفاوت به کار بندد ..........انجام داده است  (1 نمره)



تایید

۴-کدام گزینه از موارد زیر جز اهداف رفتاری نیست؟ (1 نمره)



تایید

۵-سه عنصر(موضوع، اهداف ، مخاطب )برای تعیین و انتخاب باید بررسی و تحلیل شود درکدام موضوع می باشد؟ (1 نمره)



تایید

۶-در بیشتر روش های ارائه شده، دریافت و درک مفهوم بر اکتشاف فردی و گروه ی مبتنی است. بنابراین ، تا جایی که امکان دارد، کلیه ی خدمات آموزشی باید درجهت زمینه سازی برای............ به کار گرفته شود و از ارائه مفاهیم و مطالب به طور مستقیم خودداری گردد.  (1 نمره)



تایید

۷-کدام مورد از امتیازات (رهنمود ها و مهارت های عملی) در روش تدریس نیست؟ (1 نمره)



تایید

۸- این روش مهم ترین اقدام است. ایجاد یک رشته مهار تهای لازم برای تفکر و جستجوی راه های متفاوت، در این مرحله اتفاق می افتد. تقویت روحیه ی واگرایی در فراگیرندگان هم، جزو اهداف مهم است. (1 نمره)



تایید

۹-انتخاب بازیگران بر اساس توانایی و علاقه ی آنان به نقش های مورد نظر، مهمترین نقش روش ایفای نقش است. فعالیت لازم برای این الگو، در این مرحله مشخص می شود و تعداد نقش ها و گزینش افراد و دیگر موارد اجرایی مدنظر قرار می گیرد.تعریف کدام مرحله از مراحل روش ایفای نقش است؟ (1 نمره)



تایید

۱۰-تعریف ارزش یابی عبارت است از: (1 نمره)



تایید

۱۱-با توجه به مراحل کار برد اصول در فعالیت های پیش بینی شده کدام گزینه است که هر چه توانایی دانش آموزان در روش های تحقیق بیشتر تقویت شود، در این مرحله موفق تر خواهند بود؟ (1 نمره)



تایید

۱۲-کدام مرحله از مراحل روش پروژه نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

۱۳-کدام گزینه از مراحل روش یاد سپاری نیست؟ (1 نمره)



تایید

۱۴- در مرحله روش یاد سپاری پس از اینکه موضوع و مفهوم آموزش تفهیم شد، دانش آموزان باید مرحله ............. بدانند. زیرا با آ گاهی از این مرحله میتوانند موضوعات گوناگون را به یاد بسپارند. (1 نمره)



تایید

۱۵- این مطلب اشاره به کدام روش تدریس دارد:(روابط اجتماعی فراگیرندگان، مشارکت پذیری واعتماد و روحیه ی تعاون تقویت میشود. بازی برنامه ای متعادل و فرآیند محور فراهم می آورد که همه ی اهداف رشد را تحقق میبخشد)؟ (1 نمره)



تایید

۱۶-علمی که عالم ربانی می دهد......... است نه انتقال دانش؟ (1 نمره)



تایید

۱۷-کدام یک از گزینه های زیر جز مهارت های فرا شناختی نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

۱۸-شاید بتوان گفت که این عنصر در همه الگو های طراحی آموزشی جایگاه ویژه ای دارد و مهمترین قسمت به حساب می آید ،اشاره به کدام گزینه دارد؟ (1 نمره)



تایید

۱۹-کدام گزینه از مشخصه های معلم ربانی نیست؟ (1 نمره)



تایید

۲۰-(در این روش ، ارتقای قدر ت مدیریت، برنامه ریزی و کنترل ، از محورها ی مهم به حساب می آیند و برای نیل به این اهداف ، انتخاب روش های فعال تدریس ،زمینه ها ی مناسب را فراهم خواهد آورد. وبه دلیل داشتن ویژگی های مطلوب ، مهارت های مورد نظر را به نحو شایسته ای تقویت می کند. )در تعریف کدام روش تدریس می باشد؟ (1 نمره)



تایید