زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارآفرینی گروه دوم به صورت دیجی فرم

تعداد سوالات 10 و زمان پاسخگویی 10 دقیقه است

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 10 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

برای هر محصول پکیج درست کنید و آن را در کنار سایر محصولات بفروشید در نتیجه باعث افزایش فروش محصول می شود که سود حاصل از این کار از سودِ جداجدا فروختن محصولات بیشتر است.کدام روش قیمت گذاری است



تایید

قیمت پایین: کمترین قیمت ممکن را رویمحصول بگذارید. - افزایش قیمت: وقتی به اندازه کافی مشتری پیدا کردید قیمت را بالا ببرید. کدام روش قیمت گذاری بر اساس ماتریس قیمت گذاری است



تایید

دو مورد از عوامل بازاریابی موفق را بنویسید



تایید

1.پیدا کردن حفره های خالی در بازار برای ساخت یک محصول یا ارائۀ یک سرویس 2.محاسبۀ عکس العمل مشتری ها در برابر محصول جدید کدام روش شناخت مشتری احتمالی است



تایید

"محصول براساس نیازهای یک قشر خاص از جمعیت طراحی شده است؛ مثلاً رانندگان تاکسی" کدام عامل مزیت رقابتی است



تایید

مجموعه ای از چند روش نرم، با صدای آرام و نامحسوس ". بیا، می خوام هیجان زده ات کنم " کدام روش بازار یابی است ؟



تایید

بازاریابی .............................. را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است



تایید

محصول توسط تولید کننده به مشتری فروخته می شود. مشتری هم بدون واسطه آن را دریافت می کند.کدام روش فروش است



تایید

دومین قدم در ساختن نشان تجاری کدام است



تایید

شخصی سازی از ویژگیهای کدام روش قیمت گذاری ماتریس می باشد



تایید