زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کپی از آزمون تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تجربی .طراح:شیبه به صورت دیجی فرم

به نام خدا.آزمون تفکر و سواد رسانه ای  .دبیر:شیبه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

کدام گزینه درباره ی وسوسه ی مخاطب منفعل صحیح است؟ (1 نمره)



تایید

هرچه سواد رسانه ای مخاطب بیشتر داشته باشد چه تاثیری بر روی برداشت او از پیام های مستقیم و غیر مستقیم می گذارد؟ (1 نمره)



تایید

کدام آیه قرآن در مورد تحقیق خبرها اشاره میکند؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از ویژگیهای اخبار و اطلاعات زرد نیست؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از گزینه های زیر جز  حقوق رسانه ای افراد نیست؟ (1 نمره)



تایید

برجسته سازی چیست؟ (1 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی در چیست؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از تاثیرهای رسانه بر مخاطب نیست؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه درباره ی مدها درست است؟ (1 نمره)



تایید

در اخلاق رسانه ای کدامیک منشا ارزش هستند؟ (1 نمره)



تایید

فناوری نوین ارتباطی وضعیتی را فراهم ساخته که افراد در کمترین زمان و هزینه پیام های تولیدی را به صورت جهانی انتشار می دهند این امر .......نام دارد (1 نمره)



تایید

آیا خبر گذاریها بدون جهت گیری عمل می کنند؟ (1 نمره)



تایید

رسانه ها بر طبق چه چیزی به تولید پیام می پردازند؟ (1 نمره)



تایید

تجربه ای که هر فرد در خصوص گزینش،چینش،و پردازش چند خبرازبین تعداد زیادی خبردارد را چه می نامند؟ (1 نمره)



تایید

با ظهور رسانه های دوسویه مفهوم خطی فرستنده-گیرنده به مفهوم ....... تبدیل شده است (1 نمره)



تایید