زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کپی از آزمون تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تجربی .طراح:شیبه به صورت دیجی فرم

به نام خدا.آزمون تفکر و سواد رسانه ای  .دبیر:شیبه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

دشواری مخاطب شناسی در چیست؟ (1 نمره)



تایید

فناوری نوین ارتباطی وضعیتی را فراهم ساخته که افراد در کمترین زمان و هزینه پیام های تولیدی را به صورت جهانی انتشار می دهند این امر .......نام دارد (1 نمره)



تایید

اگر مهارت انتخابگری را نیاموخته باشیم به آنچه جذاب تر و قانع کننده تر و نه لزوما مفیدتر است جذب میشویم این وابستگی را .........میگویند (1 نمره)



تایید

کدام گزینه درباره ی مدها درست است؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه درباره ی رسانه های یک سویه و دوسویه نادرست است؟ (1 نمره)



تایید

برای مصرف رسانه ها هدف سواد رسانه ای کدامیک از موارد زیر صحیح نیست (1 نمره)



تایید

مسئله ی ورود رسانه ها به حریم خصوصی افرادیا عدم رعایت حق نشر توسط افرادبه کدامیک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط میشود؟ (1 نمره)



تایید

آیا خبر گذاریها بدون جهت گیری عمل می کنند؟ (1 نمره)



تایید

از موضوعات مناقشه برانگیز بین مخاطبان،دولت ها و رسانه ها چیست و چرا؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از موارد تحلیل اولیه ی بازی های ویدئویی نیست؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از موارد زیر از مصادیق حقوق مخاطب در برابر رسانه ها می باشد؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه درباره ی وسوسه ی مخاطب منفعل صحیح است؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از مولفه های سبک زندگی هستند؟ (1 نمره)



تایید

رسانه ها بر طبق چه چیزی به تولید پیام می پردازند؟ (1 نمره)



تایید

منظور از مهندسی معکوس برای تولید رسانه ای چیست؟ (1 نمره)



تایید