فرهنگ سازمانی، مجموعه ای از ارزش های کلیدی، باورهای راهنما و تفاوت هـایی اسـت که در اعضای یک سازمان مشترک است و سبب می گردد تا در افراد نوعی تعهد ایجاد شود کـه بسی فراتر از منافع شخصی وی می باشد، از این رو از اهمیت بسیاری در هویت بخشی سازمانی و افزایش کارایی سازمان برخوردار است.
از کلیه همکاران عزیز، تقاضا دارد که در ارزیابی فرهنگ سازمانی که از طریق پرسشنامه پیوست انجام می گردد مشارکت داشته باشند تا بتوان پروژه های بهبود مناسبی در این زمینه تعریف نمود.
تایید و ادامه
شما قبلا این فرم را تکمیل کرده اید و امکان تکمیل مجدد فرم وجود ندارد