شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی ارزیابی فرهنگ سازمانی به صورت دیجی فرم

فرهنگ سازمانی، مجموعه ای از ارزش های کلیدی، باورهای راهنما و تفاوت هـایی اسـت که در اعضای یک سازمان مشترک است و سبب می گردد تا در افراد نوعی تعهد ایجاد شود کـه بسی فراتر از منافع شخصی وی می باشد، از این رو از اهمیت بسیاری در هویت بخشی سازمانی و افزایش کارایی سازمان برخوردار است. 
از کلیه همکاران عزیز، تقاضا دارد که در ارزیابی فرهنگ سازمانی که از طریق پرسشنامه پیوست انجام می گردد مشارکت داشته باشند تا بتوان پروژه های بهبود مناسبی در این زمینه تعریف نمود.



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

واحد سازمانی : *



تایید

محل خدمت :  *



تایید

سن : *



تایید

میزان تحصیلات : *



تایید

سابقه خدمت : *



تایید

در سازمان برای ارائه پيشنهادهای جديد به افراد فرصت داده می شود. *



تایید

سرپرستان مستقیم معمولا از نوآوری های کارکنان قدردانی می کنند . *



تایید

به تحقيق به عنوان ابزار موثر ايجاد زمينه برای خلاقيت توجه می شود. *



تایید

روحيه تلاش در انجام امور بين كاركنان وجود دارد. *



تایید

كاركنان به بررسی روشهای گوناگون انجام کار تشويق می شوند. *



تایید

روحيه مسئوليت پذيری كاركنان در محيط کار مورد تشويق قرار می گيرد. *



تایید

طرح نظرات متفاوت از طرف مافوق مورد استقبال قرار می گيرد. *



تایید

 مافوق های سازمانی روحيه اعتماد به نفس كاركنان را تقويت می کنند. *



تایید

مافوق های سازمانی  روحيه استقلال شخصيت در كاركنان را تقويت می کنند. *



تایید

كاركنان به استقبال از موقعيتهای دشوار کاری تشويق می شوند. *



تایید

كاركنان از موقعيتهای دشوار کارشان استقبال می کنند. *



تایید

كاركنان برای انجام وظايف حاضر به خطرپذيری هستند. *



تایید

كاركنان تشويق می شوند روشهای جديد را مطرح کنند. *



تایید

كاركنان تشويق می شوند روشهای جديد را اجرا کنند. *



تایید

مديران شخصا روشهای جديد را معرفی می کنند. *



تایید

كاركنانی که روشهای جديد را ارائه می دهند در حضور ساير اعضا مورد تشويق واقع میشوند. *



تایید

مافوق های سازمانی به جزئيات کار افراد توجه دارند. *



تایید

كاركنان راجع به روشهای مختلف انجام کار فکر می کنند. *



تایید

كاركنان عميقا درگير فعاليتهای کاری خود می شوند. *



تایید

كاركنان به جزئيات انجام امور خود توجه کافی دارند. *



تایید

مديران صرفا بر نتيجه کار كاركنان تاکيد دارند. *



تایید

نتيجه انجام يک کار از اهميت بيشتری نسبت به نحوه انجام آن کار دارد. *



تایید

به نتيجه گيری بيشتر از ابزارهای لازم برای رسيدن به نتيجه اهميت داده می شود. *



تایید

سرعت دستيابی به نتايج مورد دلخواه از نحوه انجام آن اهميت بيشتری دارد. *



تایید

اجازه داده می شود هر يک از كاركنان در تصميمات مربوط به کار خود اظهارنظر کنند. *



تایید

به هر يک از كاركنان در جهت بهبود کيفيت کار خود فرصت داده می شود. *



تایید

كاركنان با مافوق خود در انجام امور سازمان مشارکت دارند. *



تایید

امکان ايجاد ارتباط با هر يک از همکاران در جهت حل مشکلات کاری فراهم است. *



تایید

مسئول مستقيم، به توانمنديهای فرد آگاه است. *



تایید

اطلاعات مربوط برای انجام دادن کارها به موقع به كاركنان داده می شود. *



تایید

تصميم گيری ها بطوری هست که روحيه همه كاركنان در انجام امور تقويت شود. *



تایید

امکان تماس با مديران برای هر يک از كاركنان فراهم است. *



تایید

مسئول مستقيم برای حل مشکل تک تک كاركنان کمک می کند. *



تایید

در تدوين ضوابط در مقررات استخدامی بيشتر به انگيزه افراد برای انجام امور توجه می شود. *



تایید

در تصميم گيری های سازمان ، منافع كاركنان در نظر گرفته می شود. *



تایید

مافوق های سازمانی افراد تحت سرپرستی خود را به همکاری با يکديگر ترغيب می کنند. *



تایید

روحيه تعاون يا همکاری در برنامه ريزی وجود دارد. *



تایید

روحيه تعاون يا همکاری در سازماندهی وجود دارد. *



تایید

مدیران به نتايج کار گروهی اهميت بيشتری می دهند. *



تایید

كاركنان يکديگر را مورد حمايت قرار می دهند. *



تایید

به کارگروهی جهت تبادل اطلاعات اهميت داده می شود. *



تایید

به کار گروهی جهت تبادل نظرات اهميت داده می شود. *



تایید

مدیران به روش سازماندهی کار به طور گروهی آشنا هستند. *



تایید

مدیران به نتايج کار گروهی اعتقاد دارند. *



تایید

كاركنان به انجام وظايف به صورت گروهی تشويق می شوند. *



تایید

انجام وظايف كاركنان بصورت گروهی يا تيمی امکان پذير است. *



تایید

همکاران نسبت به انجام وظايف شغلی خود احساس آزادی عمل يا استقلال می کنند. *



تایید

كاركنان برای قبول مسئوليت بيشتر آمادگی دارند. *



تایید

كاركنان برای انجام کارها به مافوق  خود متکی هستند. *



تایید

كاركنان در مواجهه با مسائل از خود علاقه نشان می دهند. *



تایید

كاركنان در  يافتن راه حل برای مسائل از خود علاقه نشان می دهند. *



تایید

امکان مخالفت كاركنان در مورد نحوه انجام امور محوله با مافوق خود وجود دارد. *



تایید

به رشد سازمان در آينده بيش از وضعيت فعلی آن توجه می شود. *



تایید

انجام امور در جهت ايجاد زمينه هايی است که منجر به پيشرفتهای آتی می گردد. *



تایید

بيشتر بر حفظ وضع موجود تاکيد می شود. *



تایید

كاركنان برای انجام موفق کارهای خود به ابزارهای مورد نياز مجهز می شوند. 
(مثل : کليه ابزارها ، تجهيزات ، امکانات و ساير مواردی است که می تواند کارکنان را در انجام بهتر و موفقيت آميز کار خود ياری کند)
*



تایید