زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون درس 15 و 16 تفکر وسواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 15 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

اگر یک تولید رسانه ای بخواهدسبک زندگی بازار هدف خود راتعیین کند به چه مولفه هایی باید دقت نماید؟ (1 نمره)



تایید

کدام ویژگی در مد درست نیست؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از اثرات مد به عنوان نتیجه  رسانه های تبلیغاتی در زندگی مردم نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

رسانه وتولید رسانه ای در زندگی چنان تاثیر گذاشته که سبک زندگی اعضای خانواده تغییر کرده ، کدامیک جز آن نیست؟ (1 نمره)



تایید

آیا مفهوم مخاطب با توسعه رسانه تغییر کرده است؟ (1 نمره)



تایید

نوع پوشش و آرایش ظاهری ، نوع وچگونگی غذا خوردن و تفریح و سرگرمی مربوط به کدام مفهوم است؟ (1 نمره)



تایید

نشان دادن افراد چاق یا لاغر ،پوست تیره و روشن در رسانه ها یتولیدی ،به کدام گزینه اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از عبارات زیر کلیشه بدن را در رسانه ها و مغهوم سازی آن آشکار نمی کند؟ (1 نمره)



تایید

سوال" آیا تصویر و ظاهر همسالان شما در رسانه های اجتماعی خصوصا تلویزیون ، با زندگی واقعی شما یا آنها یکسان و مطابقت دارد ؟" مربوط به کدام گزینه است ؟ (1 نمره)



تایید

آرمان ها درباره زیبایی براساس ............................. ساخته می شوند. (1 نمره)



تایید