زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان درس تفکر و سواد رسانه ای - فصل چهارم ( درس های 12 و 13 و 14 ) به صورت دیجی فرم

آرمون مستمر فصل چهارم - یازدهم ماشین های الکتریکی    چهارشنبه 27 /11 / 1400

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی : *



تایید

کد ملی : *



تایید

1 - تصویر زیر به کدام واقعیت اشاره دارد ؟ (1 نمره)
دریافت سوال 1



تایید

2 - دو مورد از نقض حقوق مخاطب توسط رسانه ها را بنویسید . (1 نمره)



تایید

3 - دشواری مخاطب شناسی در چیست ؟ (1 نمره)



تایید

4- دراین مرحله مخاطب و مصرف کننده فقط به جمع اوری اطلاعات و احساس نیاز به یک نوآوری می پردازد ؟      (1 نمره)



تایید

5 - مسئله ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعایت حق نشر( کپی رایت )توسط افراد، به کدام یک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط می شود؟     (1 نمره)



تایید

6 - "مخاطب حق دارد که منابع رسانه ای متعدّد و سالمی در دسترس داشته باشد تا بتواند آنچه را مناسب نیاز و متناسب با علائق و سلائق اوست، انتخاب کند" به کدام یک از حقوق مخاطب مربوط می شود؟                                  (1 نمره)



تایید

7 - کدام یک از گزینه اي زیر،جزء حقوق رسانه اي افراد نیست؟                            (0.5 نمره)



تایید

8 – در تولید رسانه ای از مهندسی معکوس در شناخت مصرف کننده استفاده می گردد این یعنی....................؟               (1 نمره)



تایید

9 - من باانتخاب اگاهانه با توجه به نیازهایم در آینده از رسانه استفاده می کنم این همان ویژگی.................؟                                                     (1 نمره)



تایید

10 -.مخاطب منفعل همیشه ارتباط..................... را و مخاطب فعال ارتباط......................را انتخاب می کند؟                         (1 نمره)



تایید

11 - کدام عبارت درباره تاثیر رسانه به مخاطب درست است؟                               (1 نمره)



تایید

12 - اثرگذاری...................برمخاطب خود از نظر زمانی..................می باشد و این برعکس بازی های رایانه ای است .                                       (1 نمره)



تایید

13 - بیشترین اثرگذاری بر افراد و انتقال پیام معمولا در .........................می باشد تا عکس و رادیو؟                                              (1 نمره)



تایید

14 - چگونه می توانیم یک مخاطب منفعل را به فعال تبدیل کنیم؟                                                                           (1 نمره)



تایید

15 - .همه ما یک سری اطلاعات شخصی داریم که می خواهیم خصوصی باشند و با شخص دوم و سومی به اشتراک گذاشته نشود این همان..............................؟     (1 نمره)



تایید

16 - معنی کلمه تزیین : زیبا جلوه دادن زشتی ها دررسانه ها برای وسوسه کردن کدام مخاطب بکارمی رود.                                             (1 نمره)



تایید

17 - گذاشتن دوربین مخفی در مراکز خصوصی و پخش در رسانه ها نشان دهنده..............................؟                  (0.5 نمره)



تایید

18 - کدام گزینه زیر نمی تواند منظور جمله "دراستفاده از یک رسانه مخاطب دوئل می کند "، باشد؟                                                            (1 نمره)



تایید

19 - کدامیک جز سفارشات حفاظت اطلاعات شخصی برخط یا آنلاین نیست؟                                                                                        (1 نمره)



تایید

20 - اگرمخاطب هم زمان بااستفاده از رسانه به پردازش اطلاعات و تجارب دریافت شده بپردازد .ویژگی زیر را دارد؟                                               (1 نمره)



تایید

21 - دشواری مخاطب شناسی درکدام ویژگی انسان نهفته است؟                                                                                  (1 نمره)



تایید