زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون 3D MAX پایه دوازدهم هنرستان معلم به صورت دیجی فرم

آزمون 3D MAX پایه دوازدهم هنرستان معلم ناحیه 3 اهواز

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 35 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید: *



تایید

1-‌اگر‌بخواهیم‌نمایش‌آماری‌اطلاعات‌را‌در‌نما‌داشته‌باشیم‌به‌کدام‌دستور‌مراجعه‌می‌کنیم؟‌



تایید

2-‌برای‌ویرایش‌اشیاء‌دو‌بعدی‌از‌کدام‌ابزار‌استفاده‌می‌کنیم؟‌



تایید

3-‌اگر‌بخواهیم‌اشیاء‌که‌به‌صورت‌گروه‌در‌آمده‌اند‌به‌یک‌گروه‌کلی‌تبدیل‌شوند‌چه‌دستوری‌است؟‌



تایید

4-‌اگر‌بخواهیم‌درصد‌عبور‌نور‌از‌جسم‌را‌کنترل‌کنیم‌از‌کدام‌گزینه‌استفاده‌می‌کنیم؟‌



تایید

‌5-کیفیت‌خروجی‌تصویر‌Resolution‌در‌حین‌کدام‌عمل‌قابل‌تنظیم‌است؟



تایید

6-‌کدام‌ابزار‌یک ‌از‌حالتهای‌زیر‌موضوع‌را‌طبیعی‌تر‌و‌هموارتر‌نشان‌می‌دهد؟‌



تایید

7-‌ترکیب‌صفحه‌کلیدی‌نمای Front‌ داخل ‌یک‌ویوپورت‌ چیست؟‌



تایید

8-‌در‌کدام‌شیوه‌نمایشی‌وجه‌های‌جسم‌نمایش‌داده‌می‌شود؟‌



تایید

9-‌برای‌تغییر‌ابعاد‌یکنواخت‌یک‌جسم‌از‌کدام‌دستور‌استفاده‌می‌شود؟



تایید

10-‌برای‌ساختن‌یک‌آرایه‌با‌تغییر‌ابعاد‌یکسان‌باید‌از‌کدام‌حالت‌استفاده‌کرد؟



تایید

11-‌برای‌مشاهده‌مسیر‌فایلهایی‌که‌توسط‌Auto Backup‌ذخیره‌شده‌اند‌،‌از‌کدام‌دستور‌استفاده‌می‌کنیم؟‌



تایید

12-‌در‌فرمان‌Helix‌کدام‌گزینه‌باعث‌می‌شود‌که‌چرخش‌ها‌و‌مارپیچ‌ها‌به‌ابتدای‌مارپیچ‌نزدیکتر‌باشند؟



تایید

‌13-در‌فرمان‌Line‌ اگر‌بخواهیم‌شیب‌منحنی‌در‌دو‌طرف‌گره‌یکسان‌نباشد،‌کدام‌گزینه‌بکار‌می‌رود؟‌



تایید

14-‌برای‌انتخاب‌حالتهای‌مختلف‌نمایش‌موضوعات‌در‌ویوپورت‌،‌از‌کدام‌دستور‌استفاده‌می‌کنیم؟‌



تایید

15-‌در‌ابزار‌Spacing‌برای‌اینکه‌اجسام‌به‌صورت‌یکنواخت‌تقسیم‌شوند‌از‌کدام‌گزینه‌استفاده‌می‌کنیم؟‌



تایید

16-‌برای‌تکرار‌یک‌انیمیشن‌از‌فریم‌ابتدایی‌تا‌فریم‌انتهایی‌و‌برعکس‌کدام‌حالت‌را‌در‌وضعیت‌LOOP‌انتخاب‌می کنیم؟‌



تایید

17-‌کدام‌جمله‌در‌مورد‌پنجره‌Modifier Stac‌صحیح‌نیست؟



تایید

18-‌در‌هنگام‌Deformation‌،‌پارامتر‌Twist‌چه‌کاری‌انجام‌می‌دهد؟



تایید

19-‌در‌تابع‌Edit Spline‌برای‌ویرایش‌اضلاع‌یا‌لبه‌های‌موضوع‌،‌کدام‌گزینه‌را‌انتخاب‌می‌کنیم؟‌



تایید

20-‌کدام‌تابع‌است‌که‌از‌دو‌موضوع‌متداخل،کل‌آنها‌را‌در‌نظر‌می‌گیرد؟‌



تایید

21-‌در‌مدلسازی‌Loft‌،‌کدام‌نوع‌شکل‌نمی‌تواند‌به‌عنوان‌Path‌در‌نظر‌گرفته‌شود؟‌



تایید

22-‌کدام‌گزینه‌در‌مورد‌دوربین‌ها‌درست‌نیست‌؟‌



تایید

23-‌در‌نورپردازی‌از‌چه‌نوری‌به‌عنوان‌نورکلیدی‌استفاده‌می‌کنیم؟‌‌



تایید

24-‌در‌قسمت‌Map‌پنجره‌، Editor Material ‌کدام‌نقش‌با‌توجه‌به‌رنگهای‌تصویر‌بیت‌مپ‌مورد‌نظر‌ ،‌روی‌سطح‌جسم‌برآمدگی‌یا‌تورفتگی‌ایجاد‌می‌کند؟‌



تایید

25-‌ماده‌ای‌به‌اجسام‌صحنه‌اعمال‌شده‌باشد‌چه‌نام‌دارد؟‌



تایید

26-‌در‌پنجره‌Render‌،‌با‌انتخاب‌گزینه‌Range‌می‌توان‌.............‌را‌Render‌ کرد.



تایید

27-‌کدام‌فرمت‌زیر‌می‌تواند‌توسط‌برنامه‌مورد‌Import‌قرار‌گیرد؟



تایید

28-‌برای‌منظم‌کردن‌یا‌همتراز‌کردن‌موضوعات‌نسبت‌به‌یک‌جسم‌کدام‌ابزار‌زیر‌بکار‌میرود؟‌



تایید

29-برای‌مدل‌سازی‌یک‌فنجان‌یا‌جام‌کدام‌روش‌حجم‌سازی‌را‌بکار‌می‌برید؟‌



تایید

30-‌کدام‌دستور‌جهت‌انحنا‌و‌خم‌کردن‌موضوع‌استفاده‌می‌شود؟‌



تایید