زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون نوبت دوم جامعه شناسی کلاس ۱۰۲دبیرستان مدرس گ به صورت دیجی فرم

امتحان از ۱۵ نمره می باشد

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

فردی سلام می کند، پاسخ سلام او پیامد ........... کنش اوست- پاکیزه شدن دست و صورت فردی که به صورت مداوم وضو می گیرد، پیامد .......... اوست.



تایید

ویژگی های رشد علوم تجربی و فناوری حاصل از آن برای تسلط بر طبیعت و جامعه و زوال معنا را در جهان متجدد .......... _ ........... تعبیر می کنند.



تایید

بخش هایی از جهان اجتماعی که به آسانی تغییر نمی کنند را ...........و بخش هایی که تاثیرات محدودتری دارند را............ می گویند



تایید

کدام عبارت زیر نادرست است



تایید

جوامع مختلف با ایمان به عقاید و ارزش های حقیقی آنها را به ........... وارد میکنند و حقایق هرچند خود ......... ولی از جهت قرار گرفتن در قلمرو ............و ............. تغییر پذیرند.



تایید

درست یا نادرست بودن عبارت زیر را تعیین کنید: وجود مباحث گسترده ای از فیلسوفان درباره هویت، نشان دهنده ابعاد پنهان هویت ماست.



تایید

کدام یک در رابطه با هویت فرهنگی درست است و در ارتباط با هویت اجتماعی درست نیست؟



تایید

منظور از جهان متجدد غرب چیست؟



تایید

یاد کردن از جهان های اجتماعی متفاوت همچون غرب اسلام چین و هند بر اساس نگاه طولی است.



تایید

کدام گزینه در مورد انواع تحرک اجتماعی صحیح نیست؟



تایید

درست یا نادرست بودن عبارت زیر را تعیین کنید: لبخندزدن به کودک به خاطر انجام کار خوب اقناع کردن است.



تایید

عبارت در هر جامعه ای احوالپرسی از دیگران شیوه معینی دارد با کدام گزینه مرتبط است؟



تایید

انسداد اجتماعی بیشتر در جوامعی وجود دارد که موقعیت اجتماعی افراد بر اساس ویژگی‌های اکتسابی تعیین می شود.



تایید

درست یا نادرست بودن عبارت زیر را تعیین کنید. عقل و وحی دو ابزار مهم برای شناخت عقاید و ارزش ها می باشند.



تایید

روشی که به واسطه آن فرهنگ در افراد درونی می شود ............ است و برخی روش های امر به معروف و نهی از منکر ........... یا ......... است نقطه چین یا نقطه چین است.



تایید