زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون ادوبی انیمیت فصل 7.8.9 به صورت دیجی فرم

به نام خدا 
لطفا با دقت به سوالات پاسخ دهید. 
زمان پاسخگویی به سوالات 90دقیقه میباشد.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 90 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

فصل۷



1- استفاده از …… در تهیه یک فیلم خیلی مهم است و باعث افزایش کارایی فیلم می شود. (2 نمره)



تایید

2- ……در ایجاد یک تصویر ، فیلم یا انیمیشن متحرک مورد استفاده قرار می گیرد. (2 نمره)



تایید

3- کاستن از حجم نهایی فایل و کاهش زمان دانلود ، یک مخزن برای ذخیره کردن عناصر گرافیکی و سایر عناصر مورد نیاز در نظر گرفته شده که رسیدن به تمام اهداف فوق را آسان نموده است. این مخزن، …… نام دارد. (2 نمره)



تایید

4- ……. عنصری است که در کتابخانه flash ذخیره می شود. (2 نمره)



تایید

5- صداها و دکمه ها و فونت های موجود در کتابخانه برنامه نیز……. محسوب می شود. (2 نمره)



تایید

6- سمبل های flash به چند دسته تقسیم می شوند؟ (2 نمره)



تایید

7- در حالت ویرایش سمبل ، سایر اشیای موجود بر روی صفحه …….میشود تا از تغییر ناخواسته آنها پیشگیری شود. (2 نمره)



تایید

8- از منوی ……. می توانید libray را باز کنید. (2 نمره)



تایید

9- …….. محلی برای ذخیره کردن عناصر گرافیکی است. (2 نمره)



تایید

10- مخزنی است برای ذخیره کردن عناصر گرافیکی و سایر عناصر مورد نیاز به دلیل کاستن از حجم نهایی فایل و کاهش زمان.Downlod (2 نمره)



تایید

11- کدام یک از گزینه های زیر می تواند یک سمبل باشد. (2 نمره)



تایید

12- جهت باز کردن پنجره Create new Symbol کدام گزینه را انتخاب می کنید. (2 نمره)



تایید

فصل ۸



13- پنجره ....... نوع عناصر و تعداد عناصری که در یک فیلم به کار رفته است در اختیار ما قرار میدهد. (2 نمره)



تایید

14- پس از باز کردن هر فایل فلش پنجره ....... مربوط به آن باز می شود (2 نمره)



تایید

پنجره....... یک نمای تصویر نمونه را ارائه می دهد و پیش نمایشی از هر انیمیشن یا فایل صوتی را اجرا می کند. (2 نمره)



تایید

16- دکمه ....... یک پوشه جدید جهت نگهداری چندین آیتم Library ایجاد می کند. (2 نمره)



تایید

17- منوی ...... تمام گزینه های قابل دسترس را ارائه می دهد. (2 نمره)



تایید

۱۸_ گزینه show text ...........
(2 نمره)



تایید

19- گزینه show action script................... (2 نمره)



تایید

20- کلید play سبب …….می شود. (2 نمره)



تایید

Show video, sound, bitmap-21....... (2 نمره)



تایید

22- در صورت زیاد بودن عناصر کتابخانه شما می توانید توسط ................................... کنترل بیشتری بر آنها داشته باشید و برای ویرایش آنها اقدام کنید. (2 نمره)



تایید

23- کاربرد دکمه Show Action Script کدام است؟ (2 نمره)



تایید

24- در پانل Movie Explorer برای نمایش کل عناصر فیلم کدام گزینه را انتخاب می کنید؟ (2 نمره)



تایید

25- پنجره Movie Explorer در یک لیست نمایشی عناصر مختلف فیلم را چگونه نمایش می دهد.؟ (2 نمره)



تایید

فصل ۹


26- با انتخاب کدام کلید میتوانیم فریم معمولی ایجاد کنیم؟ (2 نمره)



تایید

27- ......... در واقع نمایش پشت سر هم چند فریم میباشد. (2 نمره)



تایید

28- فریم ها در انیمیشن با هم .........جزئی دارند. (2 نمره)



تایید

29- به فریمی که محتوی جدیدی را می پذیرد و یا تغییری را در انیمیشن ایجاد میکند ...... می گویند. (2 نمره)



تایید

30- ....... محتویات فریم های قبلی را نشان میدهد. (2 نمره)



تایید

31- فریم های .......که دارای محتوا هستند با یک دایره به رنگ سیاه توپر نشان داده می شوند. (2 نمره)



تایید

32- فریم های ........که هنوز چیزی درون آنها قرار نگرفته با یک دایره تو خالی نشان داده می شوند. (2 نمره)



تایید

33- فریم های........ که دارای محتوا هستند با رنگ خاکستری نمایش داده میشوند. (2 نمره)



تایید

34- فریم های انتخاب شده به رنگ ....... نشان داده می شوند. (2 نمره)



تایید

35- با فرمان Remove frames یک فریم ....... می شود . (2 نمره)



تایید

36- به هر فریمی که محتوی جدیدی را می پذیرد و یا تغییری را در انیمیشن ایجاد می کند .............. می گویند. (2 نمره)



تایید

37- این فریم ها در واقع محتویات فریم های قبلی را نشان می دهند (2 نمره)



تایید

38- جهت ایجاد یک فریم معمولی کدام گزینه را انتخاب می کنید؟ (2 نمره)



تایید

39- ازلحاظ شکل ظاهری فریم های میانی که دارای محتوا هستند چگونه نمایش داده می شوند؟ (2 نمره)



تایید

40- جهت نمایش فریمهای مجاور به صورت محو در یک انیمیشن پس ازکلیک برروی شی کدام دکمه را میزنید؟ (2 نمره)



تایید

41- برای انتخاب فریم های متوالی روی اولین و آخرین آنها کدام عمل را انجام می دهید؟ (2 نمره)



تایید

42- جهت حذف یک فریم از کدام دستور استفاده می کنید؟ (2 نمره)



تایید

43- جهت کپی کردن فریم از کدام دستور استفاده می کنید؟ (2 نمره)



تایید

44- در Motion Tween هر لایه فقط می تواند شامل چند حرکت باشد.؟ (2 نمره)



تایید

45- دستور Add Classic Motion Guideچکاری انجام می دهد؟ (2 نمره)



تایید

46- برای تبدیل متن به عناصر گرافیکی مستقل باید از دستورات.........................استفاده کرد؟ (2 نمره)



تایید

47- کدام نوع فریم میانی برای تبدیل یک شکل به شکل دیگر استفاده میشود ؟ (2 نمره)



تایید

48- برای ایجاد یک نقطه کنترلی روی شکل کدام گزینه را از زیر منوی shape را انتخاب می کنیم؟ (2 نمره)



تایید

۴۹_کدام ابزار برای انتخاب گروهی فریم ها استفاده می شود؟ (2 نمره)



تایید

50- برای معکوس کردن فریم ها از منوی Modify کدام گزینه زیر می باشد. (2 نمره)



تایید