زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پایانی نیمسال دوم تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

با آرزوی موفقیت خدمت دانش آموزان گرامی لطفا جهت پیشگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی به نکات زیر توجه فرمایید.
1. مدت زمان این آزمون شصت دقیقه می باشد و پس از شصت دقیقه سیستم به صورت خودکار شما را از صفحه آزمون خارج می سازد.
2. لینک آزمون بین ساعت 9 الی 9:20 دقیقه صبح 1 خرداد فعال می باشد و قبل و بعد این بازه زمانی امکان ورود به صفحه آزمون وجود ندارد.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

هدف تولیدکنندگان رسانه، مصرف کننده ای منفعل، ساده و خام برای پیام های رسانه ای آنهاست. (1 نمره)



تایید

اخلاق رسانه ای می تواند از جامعه و فرهنگی به جامعه و فرهنگ دیگر متفاوت و متغیّر باشد. (1 نمره)



تایید

اخلاق رسانه ای، امری درونی و ارزشی است. یعنی مجموعۀ قواعد و اصول اخالق باید توسط فرستندۀ پیام رسانه ای رعایت شود. (1 نمره)



تایید

در مواجهه با رسانه ها چگونه باید رفتار کنیم؟ (1 نمره)



تایید

اگر آب معدنی با نام تجاری الموت به کشورهای دیگر صادر شود یادآوری کلمۀ موت به معنای مرگ است. در این تبلیغ به کدام لایه توجه نشده است؟ (1 نمره)



تایید

مسئلۀ ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعایت حق نشر( کپی رایت )توسط افراد، به کدام یک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط می شود؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه ای زیر،جزء حقوق رسانه ای افراد نیست؟ (1 نمره)



تایید

تصویر زیر به کدام مفهوم سواد رسانه ای نزدیک تر است؟ (1 نمره)
دریافت سوال 8



تایید

تشابه خورشید و رسانه در زندگی ما چیست؟ (2 نمره)



تایید

منظور از بازنمایی چیست؟ (2 نمره)



تایید

کلیشه یا انگاره چیست؟ (2 نمره)



تایید

منظور از اقناع چیست؟ (2 نمره)



تایید

سواد رسانه ای برای مقابله با صنعت رسانه ای چه کمکی به ما می کند؟ (2 نمره)



تایید

چرا امروزه نظریۀ شلیک جادویی رد شده است؟ (2 نمره)



تایید