شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی بررسی میزان صلاحیت حرفه‌ای معلمان ریاضی در دوران شیوع بیماری کرونا از دیدگاه مدیران مدارس شهرستان میناب به صورت دیجی فرم

   پرسشنامه‌ی حاضر با هدف تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان ریاضی در ابعاد (شخصیتی،  بین فردی، اخلاق حرفه‌‌ای، تدریس، ارزشیابی، مدیریت کلاس درس، فناوری اطلاعات)  از دیدگاه مدیران مدارس، در دوران شیوع بیماری کرونا، طراحی گردیده است. قسمت اول حاوی اطلاعات دموگرافیک است که نیازی به نوشتن نام ونام خانوادگی ندارد. قسمت دوم این پرسشنامه حاوی مطالبی است که یک معلم، در کلاس درس انجام می‌دهد. ممکن است برخی از آنها در مورد معلم ریاضی مدرسه شما درست و برخی نادرست باشند. به هر سئوال به نحوی پاسخ دهید که بیشترین مطابقت را با شرح داده شده داشته باشد. گزینش شما بصورت همیشه، اغلب، بندرت، تقریبا هرگز و هرگز می باشد.

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
لطفا مقطع مورد نظر را مشخص نمایید *



تایید

جنسیت معلم ریاضی مدرسه خود را انتخاب کنید *



تایید

سطح تحصیلات معلم ریاضی مدرسه خود را انتخاب کنید *



تایید

نوع تحصیلات معلم ریاضی مدرسه خود را انتخاب کنید *



تایید

سابقه تدریس معلم ریاضی مدرسه خود را وارد کنید *



تایید

مسئولیت‌پذیری *



تایید

صداقت *



تایید

احترام و ادب در برخورد با دیگران *



تایید

فردی خوشحال و دارای روحیه خوب و امیدوار به آینده *



تایید

جسارت در بیان مفید و اثر بخش نظرات *



تایید

استقلال (اتکا به خود و رهایی از وابستگی به دیگران) *



تایید

اعتماد به نفس *



تایید

مهارت تفکر تحلیلی(توانایی درک مسائل، تحلیل داده‌ها،اتخاذ بهترین تصمیم) *



تایید

مهارت تفکر مفهومی (ادراکی) *



تایید

داشتن نگاه مسئله‌محور به موقعیت‌های آموزشی و تربیتی *



تایید

توانایی تعامل انسانی مناسب با دانش‌آموزان و همکاران *



تایید

توانایی استفاده از روش‌های مشارکتی و کارگروهی در کلاس درس مجازی *



تایید

مهارت الهام‌بخشی به دانش‌آموزان از طریق معرفی افراد الگو *



تایید

استفاده مناسب و به موقع ازانواع تنبیه و تشویق *



تایید

آشنایی با مفاهیم اجتماعی (عدالت،  برابری، دموکراسی) *



تایید

پایبندی به ارزش‌ها و اخلاقیات *



تایید

داشتن تعهد حرفه ای *



تایید

منصف بودن و برقراری عدالت در بین شاگردان *



تایید

خود ارزیابی *



تایید

توجه به رضایت‌مندی فراگیران *



تایید

تجزیه و تحلیل مسائل اخلاقی *



تایید

تصمیم گیری در مباحث اخلاقی *



تایید

درک بالا در مسائل اجتماعی اقتصادی و فرهنگی *



تایید

قانونمندی، رعایت قوانین و مقررات مدرسه و مصوبات شورای مدرسه و دبیران *



تایید

حفظ عزت‌نفس و ارزش‌های انسانی فراگیران *



تایید

آشنایی با روش‌های مختلف تدریس و به‌کارگیری روش‌های تدریس فعال مانند کارگروهی،تدریس معکوس، بازی وار و...) *



تایید

تهیه طرح درس مطابق با برنامه آموزش مجازی *



تایید

بیان اهداف کلی و جزئی *



تایید

معنی دار کردن یادگیری (پیوند میان آموخته های قبلی و جدید) *



تایید

تسلط بر موضوع تدریس *



تایید

ایجاد فرصت تفکر و پژوهش با تقویت روحیه پرسشگری و حل مسئله *



تایید

سنجش رفتار ورودی فراگیران *



تایید

بازخورد به موقع به رفتارهای آموزشی فراگیران *



تایید

رعایت توالی منطقی در ارائه درس *



تایید

ایجاد موقعیت‌های تجربی در حین تدریس *



تایید

جمع بندی و خلاصه درس *



تایید

آگاهی از روش‌های مختلف ارزشیابی در فرایند آموزش مجازی *



تایید

اجرای انواع روش‌های ارزشیابی آغازین، تشخیصی، تکوینی و پایانی *



تایید

به کارگیری سطوح مختلف در حیطه‌های یادگیری (دانش، فهمیدن، به‌کار بستن، تجزیه و تحلیل و ... ) هنگام طراحی سوالات آزمون *



تایید

ارائه تکالیف مناسب با امکانات دانش‌آموزان *



تایید

ارائه بازخورد مناسب به پرسش‌ها، پیشنهادها، انجام تکالیف و تصحیح خطاهای دانش‌آموزان در کلاس درس مجازی (ترجیحاً در انتها یا پس از پایان ۳۵ دقیقه تدریس) *



تایید

خلاقیت در ارزشیابی با توجه به محدودیت فضای مجازی *



تایید

تلاش در به حداقل رساندن تقلب در آزمون ها و کسب نتایج واقعی *



تایید

اعلام به موقع نمرات به دانش‌آموزان *



تایید

ارائه بازخورد ارزشیابی به دانش آموزان *



تایید

همسو بودن اهداف یادگیری با ارزشیابی تکمیلی و تراکمی *



تایید

مشارکت دادن فراگیران در جریان یاددهی یادگیری *



تایید

خودراهبر نمودن فراگیران در یادگیری *



تایید

فراهم کردن زمینه کارگروهی *



تایید

مدیریت تغییر (کنترل وقایع پیش‌بینی نشده درتدریس مجازی) *



تایید

کلاس‌داری و مدیریت مناسب کلاس از طریق توجه به فراگیران ،شکوفاسازی استعدادها ،داشتن خلاقیت *



تایید

حضور به موقع و منظم در کلاس درس مجازی *



تایید

توجه به حضور و غیاب دانش‌آموزان و شیوه های کنترل و مدیریت حضور آنان تا پایان کلاس مجازی *



تایید

سواد فناوری (آشنایی با نرم افزارها و سخت افزارهای مختلف آموزشی) *



تایید

مهارت استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی، در آموزش مجازی *



تایید

استفاده از فناوری در تولید محتوای الکترونیکی *



تایید

کمک به فراگیران در استفاده از فناوری در جستجو و تجزیه و تحلیل داده ها و یادگیری مداوم *



تایید

شرکت در دوره‌های آموزشی آشنایی با نرم‌افزارهای تولید محتوا *



تایید