زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون درسهای چهار، پنج و شش تفکر و سواد رسانه ای دهم: به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

استفاده از کلمه «حراج» و «ارزانترین» در پیام رسانه ای به کدام فنون اقناع در متقاعد کردن مخاطب دلالت دارد؟ (2 نمره)



تایید

در کدام فن اقناع ارائه تخفیفات مختلف و هدیه رایگان وجود دارد؟ (2 نمره)



تایید

فن ......... در ایجاد کلیشه نقش کلیدی دارد. (2 نمره)



تایید

اگر رسانه یا رسانه ها در .............. یک واقعیت به شکل خاصی اصرار بورزند و آن را در طول زمان و به اشکال مختلف ............ کنند، به .............. تبدیل می شود. (2 نمره)



تایید

«انگلیسی زبان یعنی خوشبخت و خوشحال» نمونه ای است از ............. در پیام های رسانه ای (2 نمره)



تایید

کار ............ با بازنمایی از واقعیتها در هم آمیخته است و هنر مخاطب ............. این است که با هوشمندی و نقادی تفاوت میان این دو را دریابد. (2 نمره)



تایید

نشان دادن واقعیت به شکلی خاص ............ نام دارد. (2 نمره)



تایید

 . . . . . . .  باعث می شود که گیرندگان یک پیام رسانه ای به طور ناخودآگاه به .............. دست بزنند. (2 نمره)



تایید

معمولاً کلیشه ایجاد شده در ذهن مخاطبان از خودروهای آلمانی کلیشه ............ و اجناس ژاپنی، کلیشه ........... است. (2 نمره)



تایید

یادگرفتن ................. از مهم ترین مهارت های سواد رسانه ای است. (2 نمره)



تایید