زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون درس سمینار در مسائل بازاریابی به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

گزینه صحیح را انتخاب کنید؟ (0.25 نمره)



تایید

اولین مرحله در نوشتن یک سمینار چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

عبارت زیر بیانگر کدام مفهوم است؟

"مصرف کنندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس باشند و توانایی خرید آن را داشته باشند" (0.25 نمره)



تایید

زمانی است که تقاضا برای یک محصول بیشتر از عرضه باشد، چه اقدامی باید صورت بگیرد؟ (0.25 نمره)



تایید

مثل "تله موش بهتری بسازید. مردم دنیا بلافاصله به خرید آن اقدام می کنند."مربوط به کدام گرایش در مدیریت بازاریابی میباشد؟ (0.25 نمره)



تایید

مهم ترین و منعطف ترین عنصر در آمیخته بازاریابی کدام است؟ (0.25 نمره)



تایید

مهم ترین منابع یک سیستم چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

کدام گزینه زیر درباره اهداف بازاریابی نادرست می باشد؟ (0.25 نمره)



تایید

......... نوعی تجزیه و تحلیل سازمانی است که سازمانها را قادر میسازد منابع داخلی خود را در دوره های قدرت و ضعف تجزیه و تحلیل کرده و آنها را در برابر محیط خارجی در دوره فرصتها و تهدیدها با هم هماهنگ کنند؟ (0.25 نمره)



تایید

تقسیم بندی بازار، شناخت جایگاه بازار، پیش بینی اندازه بازار و برنامه ریزی سهم عملی بازار در مفهوم کدامی عبارت زیر قرار می گیرند؟ (0.25 نمره)



تایید

دو راز نهفته در یک سخنرانی موفق چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

خط مشی کلی در مفهوم جدید و قدیم بازاریابی به ترتیب کدام است؟ (0.25 نمره)



تایید