زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کپی از آزمون پودمان1،2 تفکر و سواد رسانه یازدهم الکتروتکنیک به صورت دیجی فرم

سلام قابل توجه هنرجویان 
1.امتحان به صورت تستی میباشد 
2.تعداد سوالات 20
3. هر سوال 1 نمره

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

۱‌. کدام یک از موارد زیر است مربوط به سواد نیست (1 نمره)



تایید

۲. کدام یک از فناوری‌های روز سامانه برای بازنشانی استفاده می‌شود (1 نمره)



تایید

 ۳. کدام یک از موارد زیر شامل انواع اینترنت نیست (1 نمره)



تایید

۴. کدام یک از معایب آموزش مجازی نیست (1 نمره)



تایید

۵. کدام یک از موارد زیر در از انواع انتقال نیست (1 نمره)



تایید

۶.-----------مدیریت  بهرمندی از رسانه رادیو تلویزیون شبکه های مجازی و شبکه های انسانی می باشد (1 نمره)



تایید

۷. پیام های پنهان و غیرمستقیمی است که تولیدکننده پیام‌با بر گیری هدفمند از فنون اثرگذاری برابر مخاطب مانند استفاده از کلام رنگ نور موسیقی تدوین و در تولید رسانه جاسازی است...............می‌گویند  (1 نمره)



تایید

۸. به تولید کننده پیامک بر مبنای اهداف و انگیزه هایش پیامی را تولید میکند........می‌گویند  (1 نمره)



تایید

۹‌. رسانه‌ها دو نوع مخاطب دارند.........و......... می‌دانید  (1 نمره)



تایید

۱۰_.......... نیز همانند بسیاری از کارها نیازمند تمرین مستمر و  و مرتب است به........و..‌‌‌‌‌.....رسید.   (به ترتیب ) (1 نمره)



تایید

۱۱. کدام یک از موارد زیر از چه فنونی برای جلب توجه مخاطب استفاده شده است (1 نمره)



تایید

۱۲. یعنی نشان دادن واقعیت به شکل خاص معنای بازنمایی این نیست که ضرورتاً هر پیام رسانه ای ضد واقعیت یا کاریکاتوری از آن باشد برای بلکه این است ست که رسان با استفاده از بازنمایی بازنمایی می کشد تفسیر و تحلیل خود را از واقعیت مورد نظر به طور آشکار و پنهان به ذهن مخاطب خود ارسال کند به او احساس تفاوتی بین این دو نکند........میگویند (1 نمره)



تایید

۱۳. کدام یک از موارد زیر جزء برنامه‌های تلویزیونی است (1 نمره)



تایید

۱۴. اگر رسانه یا رسانه ها در بازنمایی به شکل خاص اصرار بورزند و در طول زمان به اشکال مختلف آن و تکرار نمایند می توان آن بازنمایی را به........،تبدیل کنند.

(1 نمره)



تایید

۱۵. بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام تشویق گیرنده به تغییر رفتار نگرش باور ارزش ها دیده و تا مطابق نظر فرستنده است که به آن......... میگویند (1 نمره)



تایید

۱۶ قدیمی ترین ریشه دار ترین نهاد انسانی چه....... می‌گویند  (1 نمره)



تایید

۱۷. کدام یک از موارد زیر جزوی از فنون اقناع نیست (1 نمره)



تایید

۱۸‌. علت �ن نامگذاری آن است که گویا عده‌ای در حال سوار شدن به ارابه با هم مسابقه گذاشتن علاوه بر اینکه ارابه ای در آستانه حرکت برای رفتن از و اگر دیر بجنبد جا خواهد ماند ما نیز عجله کن و زودتر این محصول را بخر یعنی چه........یا ........ است‌ (به ترتیب) (1 نمره)



تایید

۱۹. کدام یک از موارد زیر از فنون اقناع ۲ میباشند (1 نمره)



تایید

۲۰‌. فن  تکرار در ایجاد کلیشه نقش کلیدی ندارد (1 نمره)



تایید