زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای فصل 12 تا 17 به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

نام پدر خود را وارد نمایید *



تایید

1 - منظور از مهندسی معکوس در تولیدات رسانه ای چیست ؟ (2 نمره)



تایید

2 - چگونه مخاطب در مقام انتخاب و گزینش و در مقام ادراک و تحلیل جهان و جریان رسانه ای دستکاری میکند . (2 نمره)



تایید

3 - ویژگی های مخاطبان فعال را بنویسید . (2 نمره)



تایید

4 - هرچند متن تولید رسانه ای برای همه مخاطبان یکسان است مخاطبان ممکن است بر اساس ....... و ....... و ....... و....... برداشت و تفسیر متفاوتی از پیام برای خود ایجاد کنند .  (2 نمره)



تایید

5 - چرا میگوییم که بازی همیشه ان طور که بازی سازان ( تولیدات کنندگان محصولات رسانه ای ) طراحی میکنند پیش نمیرود ؟ (2 نمره)



تایید

6 - تفاوت فرهنگی و شناختی نشان میدهد که رسانه تلفن همراه در اروپا ....... محسوب میشود اما در شرق اسیا به ...... تبدیل شده است . (2 نمره)



تایید

7 - سه مورد از مهم ترین مصداق های حقوق مخاطب در برابر رسانه هارا بنویسید . (2 نمره)



تایید

8 - چهار مورد از مولفه های سبک زندگی را بنویسید . (2 نمره)



تایید

9 - رسانه ها برای افزایش تاثیر گذاری تبلیغات از تصاویر ...... و ........ استفاده میکنند . (2 نمره)



تایید

10 - تولید کنندگان تبلیغات از ستاره ها که مدل معرف محصولات گران قیمت هستند و نقش شخصیت های فریبنده را بازی میکنند برای پیوند دادن ...... با ثروت موفقیت و شادی استفاده میکنند . (2 نمره)



تایید