زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پایانی کارگاه نوآوری پودمان چهار - بازاریابی و فروش خرداد 1400 به صورت دیجی فرم

سوالات را با دقت خوانده و گزینه صحیح را انتخاب کنید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

نام پدر خود را وارد نمایید *



تایید

در این روش از فروش مشتری بدون واسطه محصول را دریافت می کند (1 نمره)



تایید

تلاش هتل بزرگ شهر برای پر کردن اتاق هایش در فصل زمستان کدام مورد از ماتریس قیمت گذاری است؟ (1 نمره)



تایید

در زمان شروع فروش محصولاتمان اول باید محصول یا خدمت را به یک گروه بزرگی از مشتریان عرضه کنیم (1 نمره)



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به چه عواملی بستگی دارد؟  (1 نمره)



تایید

برای اینکه مالکیت معنوی شما نسبت به محصولی که عرضه می کنید، حفظ شود باید نشان تجاری خود را ثبت کنید. (1 نمره)



تایید

اداره کل مالکیت صنعتی وابسته به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول ثبت اختراعات و نشان تجاری است (1 نمره)



تایید

در بازاریابی یکی از مهم ترین عوامل، انتخاب راه های درست ارتباطی بین شما و مشتری ها است (1 نمره)



تایید

فرایند شناخت و رفع نیاز ها و خواسته های مشتری ................... نامیده می شود (1 نمره)



تایید

مناسب ترین روش برای معرفی نشان تجاری به بازار کدام گزینه است (1 نمره)



تایید

در ماتریس قیمت گذاری زمانی که محصول دارای قیمتی بالا و کیفیتی پایین است از کدام استراتژی استفاده می شود؟ (1 نمره)



تایید

در روش قیمت گذاری بسته ای متناسب با نیازهای آن منطقه محصول تولید کرده و با توجه به بضاعت مالی ساکنان آن منطقه قیمت های متفاوتی تعیین می گردد (1 نمره)



تایید

برای اینکه شناخت درستی از مشتریان احتمالی بدست بیاورید از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟ (1 نمره)



تایید

در این نوع بازاریابی این فرصت را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است تا کالا و خدمات را قبل از تصمیم گیری برای خرید، مورد بررسی و تجربه قرار دهند. (1 نمره)



تایید

تعیین قیمت بر اساس هیجانات  لحظه ای مشتری، از روشهای قیمت گذاری............................... است (1 نمره)



تایید

عامل یا ترکیبی از عوامل است که در یک محیط رقابتی سازمان، آن را بسیار موفق تر می کند (1 نمره)



تایید