زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر وسبک زندگی هفتم 99/10/25 به صورت دیجی فرم

آزمون ترم اول ,آموزشگاه شهید فتحی پور

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
این تعریف مربوط به کدام گزینه میباشد؟
((هرپژوهشگری از عنوان یاپرسش انتخاب خودهدفی رادنبال می کند, هدف کلی می تواند به اهداف جزئی تری تقسیم شود..)) 
(0.25 نمره)



تایید

2-درخصوص ساختار گزارش یک پژوهش کدام گزینه کامل می باشد؟  (0.25 نمره)



تایید

3-کدام مورد از عوامل موثر درخودآگاهی نمی باشد؟  (0.25 نمره)



تایید

4-برای اینکه تفکر ما رشد یابد, باید چه کنیم؟  (0.25 نمره)



تایید

5-کدام مورد از شیوه های یادگیری بهتر نمی باشد؟  (0.25 نمره)



تایید

6-درباره ی عمر خود بخیل تر از پول وثروت خود باش ..ازكدام يك از ائمه وراجع به چه موضوعی می باشد؟  (0.25 نمره)



تایید

7-برخی از اهداف برای یکسال ویادوسال تنظیم می شود, که به آنها اهداف. .............می گویند.  (0.25 نمره)



تایید

8-برای استفاده ی بهتر از زمان به چه نکاتی نیازمندیم؟  (0.25 نمره)



تایید

9-سبک زندگی افرادباافزایش کدام گزینه های زیرممکن است تغییرکند؟ کامل ترین گزینه را پیدا کنید.  (0.25 نمره)



تایید

10-دوعنصرمهم که هویت مردم ایران را تشکیل می دهندکدام گزینه است؟  (0.25 نمره)



تایید

11-به................ و............ ....که انسانهادرموقعیت های مختلف ازخود نشان می دهندشیوه های ارتباطی یارفتاری می گویند.  (0.5 نمره)



تایید

12-یکی ازابزارهای کسب آگاهی وشناخت انسان...................... می باشدو.............. انسان اطلاعات را پردازش ونتایج آن رادر خود ذخیره می کند.  (0.5 نمره)



تایید

اهمیت برقراری ارتباط بادیگران این است که جامعه ی انسانی ازطریق برقراری ارتباط شکل می گیرد. 

*افراد درنتیجه ی ارتباط بایکدیگر رشد.......  .. ..و............  ...می یابندواحساس ایمتی خاطر در آنها به وجود می آید. 
(0.5 نمره)



تایید

14-درارتباط............. و.............. چهارعنصر وجوددارد که به آنها عناصرارتباطی می گویند.  (0.5 نمره)



تایید

15-هدف از ارائه گزارش پژوهش, آگاه کردن دیگران از................ و.............. پژوهش است.  (0.5 نمره)



تایید