زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون عملکردی مطالعات ،علوم به صورت دیجی فرم

digiform
تلفیقی (همدلی کردن ،چرخ ومحور )
پایه پنجم ،دبستان محمود بیهقی 

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

اهداف :
۱_دانش آموز توانایی ارتباط با دیگران و همدلی  در کارها را داشته باشد (دانش)
۲_ دانش آموز توانایی استفاده از ماشین در چگونگی آسان تر شدن کارها را داشته باشد (مهارت )



تایید

شواهد عملکردی :
۱_با رفتارهای مناسب و همدلی کردن مشکل آقای کریمی کمتر یا بیش تر می شود (دقت )
۲_با استفاده از یک ماشین (ویلچر )سرعت و توانایی راه رفتن آقای کریمی را مشخص می کند (دقت)



تایید

مسئله:

آقای کریمی طی تصادفی پاهایش آسیب دیده توانایی خریدن (ویلچر)را  ندارد و بسیار ناراحت است و با کمک ویلچر می تواند به راحتی حرکت کند ،دوستان و اطرافیان برای اینکه ناراحتی آقای کریمی کمتر شود چه کاری می توانند انجام دهند ؟



تایید

وسایل و ابزار کار :
ماشین ساده 



تایید

تکلیف :
۱_پسرم برای اینکه آقای کریمی مشکلش حل شود چند نمونه از رفتارهای مثبت اجتماعی را نام ببر .
۲_دلبندم و یلچر چه نوع ماشینی است و چگونه کارها را آسان می کند .
(20 نمره)



تایید

توصیف و انتظارات : 
۱_ دانش آموز توانایی تاثیر ارتباط درست و همدلی کردن با دیگران را توضیح دهد .
خ خ             خ             ق ق            ن ت 

۲_ دانش آموز می تواند همدلی را تعریف کند .
خ خ            خ              ق ق               ن ت 

۳ _ دانش آموز می تواند چرخ و محور را تعریف  کند و ویلچر یک نوع چرخ و محور است را تشخیص دهد 
خ خ           خ               ق ق               ن ت 




تایید

بازخورد توصیفی معلم : 

دانش آموز قوی : 
دانش آموز متوسط : 
دانش آموز ضعیف : 



تایید

خود سنجی : 

۱_من مفهوم همدلی کردن را فهمیدم 
قوی            متوسط          ضعیف 

۲_ من کمک کردن و همدلی کردن از رفتارهای مثبت اجتماعی است را ..........

۳_من مفهوم ماشین ساده ، چرخ و محور را فهمیدم 
قوی            متوسط           ضعیف 

۴ _ من استفاده از ویلچر در چگونگی آسان تر شدن کارها را یاد گرفتم 
قوی             متوسط          ضعیف




تایید