زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارگاه نوآوری وکارافرینی به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

محصول ما به گونه ای طراحی میشود که همه به خاطر قیمتش حاضرند آنرا خریداری کنند (0.5 نمره)



تایید

در روش قیمت گذاری روانی قیمت ها براساس هیجانات لحظه ای مشتری صورت می گیرد (0.5 نمره)



تایید

اولین قدم در بازاریابی وفروش این است که بدانید می خواهید باچه گروهی از مشتری ها حرف بزنید.

(0.5 نمره)



تایید

فروش کالا نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت وموثر با مشتری درباره کیفیت محصول است. (0.5 نمره)



تایید

کسب وکارهای کوچک به دلیل ویژگی های خاص خود دارای کارکردهای منحصر به فردی هستند. (0.5 نمره)



تایید

سطح نوآورانه بودن الزاماًدر ارتباط مستقیم با سطح دانش وفناوری در کسب وکار دارد. (0.5 نمره)



تایید

سیستم GSI با فراهم نمودن امکانات لازم موجب سهولت کسب وکار در سطح بین المللی می شود. (0.5 نمره)



تایید

یکی از مشکلات کشورهای در حال توسعه محدودیت منابع .....‌.......است. (0.5 نمره)



تایید

کسب وکارهای کوچک ومتوسط اغلب به منابع......... متکی هستند. (0.5 نمره)



تایید

یکی از ابعاد نوآوری گشایش بازارهای ...........ویکی از ابعاد فنی با آن بازطراحی......... است . (0.5 نمره)



تایید

محصول بر اساس نیاز های یک قشر خاصی از.............طراحی شده است . (0.5 نمره)



تایید

در روش فروش ........... محصول به صورت مستقیم توسط تولیدکننده به مشتری فروخته می شود. (0.5 نمره)



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به چند عامل وابسته است. (1 نمره)



تایید

این استراتژی فروش مشتری را اغوا می کند که بدون حساب وکتاب و اصطلاحاً دو دوتا چهار تاکردن محصول را بخرد.این جمله مربوط به کدام نوع بازاریابیدخواهدبود؟ (1 نمره)



تایید

کدام مورد باعث جذابیت نشان تجاری می شود؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک به معنی ماتریس قیمت گذاری است؛ (1 نمره)



تایید

کدام یک جزء روش های رسیدن محصول یا خدمت به مشتری (نیست) (1 نمره)



تایید

فرایند شناخت و رفع نیازها و خواسته های مشترک و کسب درآمد چه نامیده می شود . (1 نمره)



تایید

کدامیک جزء روش های قیمت گذاری نیست: (1 نمره)



تایید

برای بازایابی وفروش محصولات راهبردی این که؛ (1 نمره)



تایید

همه موارد زیر جز امکانات لازم در سیستم GSI می باشند به جز؛ (1 نمره)



تایید

کدام یک از کسب وکارها درجه بالای اشتغال زایی را دارا می باشند؛ (1 نمره)



تایید

بسته بندی وفروش زعفران به کشورهای دیگر با کدام یک از سطوح کلان نوآوری مرتبط می باشد؛ (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر از کارکرد های منحصر به فرد موسسات کوچک و متوسط می باشد (1 نمره)



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام یک از عوامل زیر بستگی ندارد؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر محصولات را قابل استفاده و کاربردی می کند؟ (1 نمره)



تایید