زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون فصل چهارم تفکر و سواد رسانه ای یازدهم هنرستان کوشا به صورت دیجی فرم

بسم الله الرحمن الرحیم هنرستان کوشا ناحیه 3 اهواز پایه یازدهم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 35 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید: *



تایید

1-در رسانه های دوسویه مفهوم.......................فرستنده –گیرنده به مفهوم.........................و .............................تبدیل شده است. (1 نمره)



تایید

2-اصطلاح گلولۀ جادویی برای کدام رسانه ها به کار می رفت؟ (1 نمره)



تایید

3-مسئلۀ ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعایت حق نشر( کپی رایت)توسط افراد، به کدام یک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط می شود؟ (1 نمره)



تایید

4-کدام مورد زیر نقص حق رعایت بهداشت روانی است؟ (1 نمره)



تایید

5-کدام مورد نقص حق حفظ و احترام به حریم خصوصی یا حق محرمانگی است؟ (1 نمره)



تایید

6-در کدام مورد از مراحل مقاومت مخاطب  در برابر نوآوری و تغییر فرد در ذهن خود به ارزیابی می پردازد و تصمیم نهایی در پذیرش یا رد نوآوری را اتخاذ می کند. (1 نمره)



تایید

7-در کدام مورد از مراحل مقاومت مخاطب در برابر نوآوری و تغییر فرد از وجود نوآوری اطلاع پیدا می کند و آگاهی از زمینه کاربرد و اثرات این نوآوری کسب می کند. (1 نمره)



تایید

8-شیطان از دو شیوه .............................و..............................برای وسوسه مخاطب منفعل استفاده می کند. (1 نمره)



تایید

9-در بهره مندی از رسانه دوئل می کنیم ........................و..............................می پردازیم تا تجربه ای مغتنم بدست آوریم (1 نمره)



تایید

10-برای تولید رسانه ای باید مهندسی ................................کرد. (1 نمره)



تایید

11-هدف سواد رسانه ای تربیت مخاطب ساده و خام است. (1 نمره)



تایید

12-کدام یک از گزینه های زیر، جزء حقوق رسانه ای مخاطب نیست؟ (1 نمره)



تایید

13-دشواری مخاطب شناسی در این است که ما با پیچیده ترین و ناشناخته ترین موجود خلقت یعنی انسان روبه رو هستیم. (1 نمره)



تایید

14-مخاطبان بر اساس ......................و........................و..................و..................برداشت و تفسیر متفاوت از پیام دارند. (1 نمره)



تایید

15- در (حق بهره مندی مساوی از قانون اختصاص)( زمان تبلیغات به یک نامزد انتخابات بیش از سایر نامزدها در یک رسانه عمومی) نمونه ای از نقص این حق مخاطب است. (1 نمره)



تایید

16-در مرحله سوم(تصمیم) از مراحل مقاومت مخاطب در برابر نوآوری و تغییر در این مرحله نگرش مثبت یا منفی نسبت به فناوری در ذهن فرد شکل می گیرد و در صورت نگرش مثبت به پذیرش ترغیب می شود. (1 نمره)



تایید

17-مخاطب این دوران کنونی در بند زمان و مکان است. (1 نمره)



تایید

18-در دوران رسانه های یک سویه یک .........................و یک ...............................وجود داشت. (1 نمره)



تایید

19-تصور شما از آدم معلول یا کم توان چیست؟اگر شما دارای معلولیت بودید چه می کردید؟ (1 نمره)



تایید

20-سه دیدگاه تاثیر رسانه برمخاطب را نام ببرید؟ (1 نمره)



تایید