شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پایان نامه ارشد: نقش راهبردهای رهبری فناوری مدیران در اثر بخشی مدیریت مدرسه مورد مطالعه: مدارس ابتدایی شهر ارومیه به صورت دیجی فرم


همکار گرامی

 با سلام و احترام

    ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت شما در این تحقیق، بدین وسیله پرسشنامه مربوط به پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان « نقش راهبردهای رهبری فناوری مدیران در اثر بخشی مدیریت مدرسه مورد مطالعه: مدارس ابتدایی شهر ارومیه »  تقدیم می شود. اطلاعات گردآوری شده برای مقاصد پژوهشی، استفاده و محرمانه تلقی خواهد شد. بر این اساس از جناب عالی تقاضا می شود با اختصاص بخشی از وقت گرانبهای خود و پاسخ به پرسش های پرسشنامه، در انجام این پژوهش همکاری نمایید.

ممنون خواهم شد تا 5-4 دقیقه از وقت گرانبهای خود را به بنده اختصاص دهید.

با احترام- نازنین صمدی



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید



تایید

مدرک تحصیلی *



تایید

رشته تحصیلی *



تایید

سابقه خدمت *



تایید

نوع مدرسه *



تایید

مدیر همیشه با همکاران در مورد نحوه به کارگیری بهتر فناوری در ارتباط است. *



تایید

مدیر سعی می کند که دیدگاه خود را در مورد استفاده از فناوری در محیط مدرسه به اشتراک بگذارد. *



تایید

مدیر همیشه توانایی همه اعضای تیم را قبل از تصمیم گیری استراتژیک تکنولوژیکی در نظر می گیرد. *



تایید

مدیر همیشه موقعیت خاص مدرسه را قبل از تصمیم گیری استراتژیک فناورانه در نظر می گیرد. *



تایید

مدیر می تواند هنجارهای خاصی را برای جلوگیری از سوء استفاده از منابع فناوری ایجاد کند. *



تایید

مدیر می تواند به طور معقول منابع فنآوری را برای ارتقای اثربخشی مدیریت مدرسه تخصیص دهد. *



تایید

مدیر متوجه هست که مدارس با فناوری بهتر می توانند ارتباط موثرتری برقرار کنند. *



تایید

مدیر همیشه همکاران را تشویق می کند تا فعالانه در مورد پیشرفت های جدید فناوری تحقیق کنند. *



تایید

مدیر می داند که ایجاد یک رابط کاربری دوستانه برای سیستم مدیریت اداری ضروری است. *



تایید

مدیر می‌تواند شخصاً از فناوری دیجیتال استفاده کند تا معلمان را برای غنی‌سازی آموزش‌هایشان تسهیل نماید. *



تایید

مدیر همیشه از طریق مشتاق بودن در مورد کاربرد و درک فناوری جدید، یک الگوست. *



تایید

مدیر همیشه زمان و منابع معقولی را برای مدرسه اختصاص می‌دهد تا در زمینه استفاده از فناوری آموزش ببینند و توسعه پیدا کنند. *



تایید

مدیر همیشه از نرم افزارهای قانونی برای نشان دادن ارزش مالکیت معنوی استفاده می کند. *



تایید

مدیر طرفدار ایجاد یک محیط آموزشی با اینترنت بی سیم یا فیبر نوری هست *



تایید

مدیر تلاش می‌کند برای فناوری/پروژه جدیدی که به نفع مدرسه است، به دنبال کمک مالی باشد. *



تایید

مدیر همیشه به همکاران این شانس را می دهد که فناوری را با کار حرفه ای خود تلفیق کنند. *



تایید

مدیر همیشه فرصت هایی را برای همکاران فراهم می کند که آموزش ببینند یا منابع فناوری جدید را تا حد امکان به دست آورند. *



تایید

برای گروههایی که به ندرت از فناوری در محل کار استفاده می کنند، حمایت و انگیزه را فراهم می کند تا فناوری را در کار خود تلفیق کنند. *



تایید

اثربخشی تلفیق فناوری در کار بخشی از معیارهای مدیر هنگام قضاوت در مورد کیفیت کار همکاران است. *



تایید

مدیر برنامه های ارزیابی را برای نظارت و مشاهده تأثیر منابع فناوری بر مدرسه معرفی کرده است. *



تایید

مدیر به تحقیقات سایر مدارس به منظور بهبود توانایی معلمان در مدرسه خود استناد می کند. *



تایید

مدیر همکاران را تشویق می کند که نتایج کاربردهای فناوری خود را منتشر کنند. *



تایید

مدیر می تواند اثربخشی یکپارچه سازی فناوری را از نظر تجزیه و تحلیل هزینه- فایده ارزیابی کند. *



تایید

مدیر می تواند نتایج یکپارچه سازی فناوری را در مدرسه خود به اشتراک بگذارد و عمومیت بخشد. *



تایید

مدیر همیشه به­ طور فعال نیازهای فناوری همکاران را مشاهده و درک می کند. *



تایید

مدیر تالارهایی را با اعضای مدرسه برای بحث در مورد مسائل فناوری ایجاد کرده است. *



تایید

مدیر می تواند با افراد سازمان های خارج از مدرسه تماس های مثبت برقرار کند و در زمینه مسائل فناوری همکاری موثری داشته باشد. *



تایید

مدیر فعالانه از طریق ابزارهای دولتی یا غیردولتی به دنبال فرصت هایی برای منابع مالی یا نیروی انسانی برای پیاده سازی منابع فنآوری نوآورانه هست. *



تایید

مدیر دانش‌آموزان و گروه‌های آموزشی را تشویق می‌کند که به جامعه فناوری یا مسابقه فناوری اطلاعات و ارتباطات بپیوندند. *



تایید

مدیر تلاش می کند تا یک اتحاد راهبردی با سایر مدارس، سازمان های دولتی و خصوصی ایجاد کند که تلفیق فناوری در مدرسه را پذیرفته اند. *



تایید

مدیر با تضمین برابری دسترسی به منابع فناوری همه یادگیرندگان و معلمان را قادر به توانمند‌سازی می کند. *



تایید

پرسشنامه « اثربخشی مدیریت مدرسه»



تایید

اعضای مدرسه می توانند ضمن استفاده از امکانات در محیطی دل پذیر لذت ببرند. *



تایید

وضعیت مدرسه به دلیل مدیریت شایسته به خوبی حفظ شده است. *



تایید

توزیع و استفاده از منابع در مدرسه عادلانه و مؤثر بوده است. *



تایید

معلمان و کارکنان مدرسه شایستگی بهتری در استفاده وکاربرد فناوری نسبت به قبل نشان داده اند. *



تایید

من معتقدم که فضاهای مدرسه ما می‌توانند به ‌طور موثری روی مردم تأثیر بگذارند. *



تایید

من معتقدم که فضای مدرسه باز و خلاق است. *



تایید

در مدرسه ما، اعمال مدیر توسط همه همکاران پشتیبانی می شود. *



تایید

مدیر برای ایجاد یک محل کار صمیمی تر، برقراری تعامل قوی تری را بین همکاران خود می پذیرد. *



تایید

معلمان تشویق می شوند تا در ایجاد و اصلاح خط مشی مدرسه مشارکت کنند. *



تایید

مدیر همیشه معلمان را به نوآوری در تدریس تشویق می کند. *



تایید

در مدرسه ما، اعضای بخش های مختلف از یکدیگر حمایت می کنند تا به نتایج شخصی و حرفه ای دست یابند. *



تایید

گروه های آموزشی برای همکاری و کمک به یکدیگر اتفاق نظر دارند. *



تایید

من معتقدم که برنامه ریزی کلی مدرسه و امکانات می تواند نیازهای معلمان را برای تدریس برآورده کند. *



تایید

معلمان معمولاً در فضایی شاد به چالش های تیمی نزدیک می شوند و بر آنها غلبه می کنند *



تایید

با گذشت زمان، اثربخشی اداری به تدریج در مدرسه بهبود یافته است. *



تایید

مدیریت به خوبی ساختار یافته و رویه ها روشن و تعریف شده است. *



تایید

نتایج نشان می دهد که دانش آموزان در تحصیل پیشرفت کرده اند. *



تایید

دانش آموزان در رفتار خود بهبود یافته اند. *



تایید

معلمان خود را وقف توسعه حرفه ای کرده اند و عملکرد بهتری دارند. *



تایید

محیط آموزشی مدرسه بسیار خوب است. *



تایید

گروه ها و دانش آموزان می توانند از حضور در یک محیط امن و رایگان لذت ببرند. *



تایید

تجهیزات مدرسه به دلیل مدیریت موثر به خوبی نگهداری شده است. *



تایید

رابطه بین دانش آموز ان و معلمان  هماهنگ است. *



تایید

والدین و معلمان تعاملات مثبت و ارتباط بهتری را تجربه می کنند. *



تایید

معتقدم که اثربخشی آموزشی معلمان بسیار خوب است. *



تایید

در مدرسه، معلمان منابع و رسانه های مختلف را برای بهبود تدریس خود به کار می گیرند. *



تایید

اولیا دانش آموزان از عملکرد آموزشی و مدیریت ما قدردانی نموده و از آنها حمایت می کنند. *



تایید

معتقدم که گروههای آموزشی معلمان می توانند از منابع درون جامعه به طور کارآمد و موثر استفاده کنند *



تایید

معتقدم والدین از عملکرد کلی مدرسه راضی هستند. *



تایید