زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تستی درس 12,13,14تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

۱-دشواری مخاطب شناسی در کدام ویژگی انسان نهفته است؟ (2 نمره)



تایید

۲-اگر در نظر بگیریم که قدرت رسانه ها بر مخاطب خود معلوم نمی باشد یعنی گاهی اثر زیادی دارد گاهی از اثرکم این همان..........؟ (2 نمره)



تایید

۳-مخاطب منفعل همیشه ارتباط.......... را و مخاطب فعال ارتباط.......... را انتخاب می‌کند (2 نمره)



تایید

۴-گذاشتن دوربین مخفی در مراکز خصوصی و پخش در رسانه‌ها نشان دهنده ...............؟ (2 نمره)



تایید

۵-بیشترین تمرکز افراد برای درک پیام معمولاً روی ...........می باشد تا عکس و رادیو (2 نمره)



تایید

۶-دو فرد مخاطب به عدد 6انگلیسی ،یکی شش  ویکی  نه   را برداشت می کند کدام عبارت در مورد این برداشت درست نیست (2 نمره)



تایید

7-در تولید رسانه ای از مهندسی معکوس در شناخت مصرف‌کننده استفاده می گردد این یعنی............. (2 نمره)



تایید

8-مخاطب حق دارد منبع رسانه‌ای خوب و سالمی در دسترس داشته باشد تا طبق نیاز انتخاب نماید (2 نمره)



تایید

9-منظور از این که در استفاده از یک رسانه مخاطب دوئل می‌کند چیست کدام جز آن نیست؟ (2 نمره)



تایید

۱۰-وقتی یک نوآوری و یک آگهی جدید از یک محصول در یک محیط مخاطب وجود دارد مخاطب آخرین و اولین برخورد با آن تغییر و نوآوری را به شرح زیر انتخاب می‌کند (2 نمره)



تایید