زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارگاه نوآوری و کارآفرینی- پودمان 4 - پایه یازدهم رشته معماری سال تحصیلی 1400 به صورت دیجی فرم

کارگاه نوآوری و کارآفرینی- پودمان 4 - پایه یازدهم رشته معماری سال تحصیلی 1400
تعداد سوالات 15 سوال و مدت آزمون 15 دقیقه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 17 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به چند عامل وابسته است؟ (1 نمره)



تایید

تعیین قیمت بر اساس هیجانات لحظه ای مشتری کدام یک از روشهای قیمت گذاری است؟ (1 نمره)



تایید

روشهای زیادی برای قیمت گذاری محصول وجود دارد. یکی از معروفترین این روشها ................... است. طبق این روش، محصول شما هر چقدر باکیفیت تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت. (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر محصولات را قابل استفاده و کاربردی میکند؟ (1 نمره)



تایید

وظایف کانالهای توزیع به چند بخش تقسیم خواهد شد؟ (1 نمره)



تایید

در کدام روش بازاریابی مشتری را مشاهده صداها و بوها، تحت تأثیر قرار می دهد ؟ (1 نمره)



تایید

در بین روش های فروش کدام یک از بقیه بهتر است؟ (1 نمره)



تایید

محصول ما طوری طراحی می شود که همه می گویند این محصول به قیمتش می ارزد یعنی ........ (1 نمره)



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام یک از عوامل زیر بستگی ندارد؟ (1 نمره)



تایید

------------ عامل یا ترکیبی از عوامل است که در یک محیط رقابتی سازمان، آن را بسیار موفق تر میکند. (1 نمره)



تایید

نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات .................. و مؤثر با مشتری دربارە ................ محصول است. (1 نمره)



تایید

مسئول ثبت اختراعات و نشانهای تجاری در کشور کدام سازمان یا اداره میباشد؟ (1 نمره)



تایید

.......................... فرایند شناخت و رفع نیازها و خواسته های مشتری و کسب درآمد است که این فرایند به مردم برای خرید محصول و خدمت کمک میکند . (1 نمره)



تایید

طراحی و بسته بندی چندمین مرحله از ساخت ویژگیهای ظاهری یک نشان تجاری است؟ (1 نمره)



تایید

بخش بندی بازار یعنی ..... ؟ (1 نمره)



تایید