زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارگاه نوآوری و کارآفرینی- پودمان 4 - پایه یازدهم رشته معماری سال تحصیلی 1400 به صورت دیجی فرم

کارگاه نوآوری و کارآفرینی- پودمان 4 - پایه یازدهم رشته معماری سال تحصیلی 1400
تعداد سوالات 15 سوال و مدت آزمون 15 دقیقه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 17 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

بازاریابی انبوه معادل با کدام جمله است؟ (1 نمره)



تایید

ارزیابی چندمین وظیفه کانال توزیع است؟ (1 نمره)



تایید

تعیین قیمت بر اساس هیجانات لحظه ای مشتری کدام یک از روشهای قیمت گذاری است؟ (1 نمره)



تایید

نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات .................. و مؤثر با مشتری دربارە ................ محصول است. (1 نمره)



تایید

در کدام روش بازاریابی مشتری را مشاهده صداها و بوها، تحت تأثیر قرار می دهد ؟ (1 نمره)



تایید

برای اینکه مالکیت معنوی شما نسبت به محصولی که دارید به بازار عرضه می کنید، حفظ شود، در ابتدا چه کاری باید انجام دهید؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک جزیی از عوامل یک بازاریابی موفق به شمار نمی آید؟ (1 نمره)



تایید

شناخت از مصرف کننده چندمین قدم در روند نشان تجاری موفق است؟ (1 نمره)



تایید

طراحی و بسته بندی چندمین مرحله از ساخت ویژگیهای ظاهری یک نشان تجاری است؟ (1 نمره)



تایید

وظایف کانالهای توزیع به چند بخش تقسیم خواهد شد؟ (1 نمره)



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام یک از عوامل زیر بستگی ندارد؟ (1 نمره)



تایید

مسئول ثبت اختراعات و نشانهای تجاری در کشور کدام سازمان یا اداره میباشد؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر محصولات را قابل استفاده و کاربردی میکند؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر جز روش بازاریابی به روش تحقیقات بازار است؟ (1 نمره)



تایید

کدام روش بازاریابی این فرصت را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است تا کالاها و خدمات را قبل از تصمیم گیری برای خرید، مورد بررسی و تجربه قرار دهند؟ (1 نمره)



تایید