زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای یازدهم هنرستان کوشا به صورت دیجی فرم

بسم الله الرحمن الرحیم هنرستان کوشا ناحیه 3 اهواز پایه یازدهم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید: *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید: *



تایید

1-کار رسانه با بازنمایی از واقعیت در هم آمیخته است.



تایید

2-زیر متن یعنی پیام نهفته در زیر پیام آشکار



تایید

3-انتشار متن های طولانی در شبکه های اجتماعی جالب است.



تایید

4-رعایت ارزش های اخلاقی فقط برای رسانه های جمعی ضرورت دارد.



تایید

5-زبان...........................از مهمترین مهارت های سواد رسانه ای است.



تایید

6-لایه ای که دارای پیام آشکار و عناصر مستقیم و اصل تولید رسانه ای و محصول ملموس آن است را.............گویند.



تایید

7-کدام یک از گزینه ای زیر،جزء حقوق رسانه ای افراد نیست؟



تایید

8-در رسانه های دوسویه مفهوم.......................فرستنده –گیرنده به مفهوم.........................و .............................تبدیل شده است.



تایید

9-سرریز اطلاعات موجب چه عواملی می شود؟



تایید

10-برای تولید رسانه ای باید مهندسی ................................کرد.



تایید

11-در بهره مندی از رسانه دوئل می کنیم ........................و..............................می پردازیم تا تجربه ای مغتنم بدست آوریم.



تایید

12-ورود ....................به زندگی روزمره موجب تغییر سبک زندگی شده است.



تایید

13-پیام های رسانه ای را می توان همانند .............................در نظر گرفت.



تایید

14-شیطان از دو شیوه .............................و..............................برای وسوسه مخاطب منفعل استفاده می کند.



تایید

15-حق بهره مندی مساوی از قانون با کدام مورد زیر نقص می شود؟



تایید

16-حق رعایت بهداشت روانی با کدام مورد زیر نقص می شود؟



تایید

17-در کدام مرحله از مقاومت در برابر نوآوری فرد از وجود نوآوری اطلاع پیدا می کند و آگاهی از زمینه کاربرد و اثرات این نوآوری کسب می کند.



تایید

18-در کدام مرحله از مقاومت در برابر نوآوری فرد به جست و جوی اطلاعاتی می پردازد که تصمیم اورا تایید و تقویت کند.



تایید

19-آگهی های بازرگانی تلویزیون ، تارنماها(سایت ها) مربوط به کدام فن اقناع است؟



تایید

20-وقتی فروشگاهی محصول را ارزان ترین ، بهترین و پرفروشترین معرفی می کند از کدام فن اقناع استفاده کرده است؟



تایید

21-یکی از فناوری های روز سامانه ای به نام.................است که برای بازشناسی چیزها به کار می رود.



تایید

22-......................یعنی نشان دادن واقعیت به شکل خاص



تایید

23-فن...................................در ایجاد کلیشه نقش کلیدی دارد.



تایید

24-وقتی والدین از مخارج بالای زندگی امروز صحبت می کنند گرانی و حقوق پایین.............. و در خواست ملاحظه....................... است.



تایید

25-رسانه ها دو نوع مخاطب دارند: مخاطب..................ومخاطب .......................



تایید

26-عده ای ........................... را زندگی دوم می نامند.



تایید

27-................الگوهای فرهنگی ای است که توسط بخشی از افراد جامعه، پذیرفته می شود و دارای یک دورۀ زمانی نسبتاً کوتاه است و سپس فراموش می شود.



تایید

28-سه دیدگاه تاثیر رسانه برمخاطب را نام ببرید؟



تایید

29- چهار مورد از مولفه های سبک زندگی را نام ببرید؟



تایید

30-چهار محدودیت که فضای مجازی توان غلبه بر آنها را فراهم کرده است را نام ببرید؟



تایید

31-چهار مورد ازبی اخلاقی ها و مصداق های بی اخلاقی در فضای رسانه ای را نام ببرید؟



تایید

32-شما از کدام امکانات تلفن همراه استفاده می کنید؟



تایید

33-پنج پرسش کلیدی را در مورد تصویر زیر مطرح کرده و پاسخ دهید؟
دریافت سوال 33



تایید