زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارگاه کارآفرینی و تولید به صورت دیجی فرم

آزمون کارگاه کارآفرینی و تولید یازدهم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 45 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

جای خالی را پر کنید.
الف) ...............واسطه میان یک شرکت با مشتریان خود هستند.
ب) کانال های ارتباطی را میتوان از نظر نوع ارتباط با مشتری به دو صورت ..................و ..................تقسیم بندی کرد.
(0.5 نمره)



تایید

کدامیک از اجزای سازنده اساسی مدل کسب و کار  نیست. (1 نمره)



تایید

< مشتری ممکن است ارزش استفاده از یک محصول یا خدمت را در نشان (برند) بداند> این عبارت به کدامیک از راههای توسعه ارزشهای پیشنهادی اشاره دارد. (1 نمره)



تایید

جاهای خالی را تکمیل کنید.
الف) ...............قلب هر کسب و کاری را تشکیل می دهند.
ب) قبل از شروع هر کسب و کاری ابتدا باید آن را ............کرد.
(0.5 نمره)



تایید

کدامیک تقسیم بندی انواع کسب و کار نیست؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک از راههای توسعه ارزش های پیشنهادی نیست؟ (1 نمره)



تایید

انواع بخش های مشتریان را نام ببرید.( 4 مورد) (0.5 نمره)



تایید

چرا از نظر اسلام آگاهی از دانش کسب و کار به ویژه خرید و فروش واجب است؟ (0.5 نمره)



تایید

از نظر اسلام آگاهی از دانش کسب و کار به ویژه خرید و فروش ...............است. (0.5 نمره)



تایید

جای خالی را پر کنید.
الف) کسب و کار همیشه بر .............متمرکز است.
ب) انگیزه ................مهم ترین محرک اداره امور کسب و کار است.
(0.5 نمره)



تایید

< بسیاری از مشتریان به سمت طراحی خاص محصول یا خدمت جذب می شوند> این عبارت به کدامیک از راههای توسعه ارزش های پیشنهادی اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید

انواع کانال های ارتباط شخصی را نام ببرید. (0.5 نمره)



تایید

کسب و کار را تعریف کنید؟ (0.5 نمره)



تایید

< به دنبال بهبود عملکرد محصول یا خدمت هستند> این عبارت به کدامیک از راههای توسعه ارزش های پیشنهادی  اشاره دارد؟ (1 نمره)



تایید