زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پایان ترم تفکر و سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

با سلام... زمان آزمون محدویت دارد و فقط یکبار میتوانید وارد آن شوید پس با دقت جواب ها را انتخاب کنید

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

شماره کلاس خود را وارد نمایید *



تایید

در مواجهه با رسانه ها چگونه باید رفتار کنیم؟ (1 نمره)



تایید

اولین بار چه کسی و در چه سالی از واژه سواد رسانه استفاده کرد؟ (1 نمره)



تایید

متن چیست؟ (1 نمره)



تایید

به پیام های پنهان و غیر مستقیمی که تولیدکننده پیام با بهرگیری هدفمند از فنون اثرگذاری بر مخاطب در لایه زیرین تولید رسانه ای جاسازی کرده است چه نام دارد؟ (1 نمره)



تایید

تولیدکننده پیام به شکلی صریح و بی واسطه می سازد؟ (1 نمره)



تایید

منظور از بازنمایی چیست؟ (1 نمره)



تایید

کلیشه یا انگاره چیست؟ (1 نمره)



تایید

منظور از اقناع چیست؟ (1 نمره)



تایید

برای اطلاع از آخرین اخبار ...........یا.......... از کتاب مناسبت تر است؟ (1 نمره)



تایید

در رسانه های ..........امکان تعامل مستقیم و فوری با مخاطب وجود ندارد. (1 نمره)



تایید

آیا رسانه ها می توانند بی طرف باشند؟ (1 نمره)



تایید

هدف تولیدکنندگان رسانه مصرف کننده ای منفعل ساده و خام برای پیام های رسانه ای آنهاست. (1 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناسی در چیست؟ (1 نمره)



تایید

مسئله ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعایت حق نشر(کپی رایت) توسط افراد، به کدام یک از مفاهیم رسانه ای زیر مربوط می شود. (1 نمره)



تایید

مخاطب حق دارد که منابع رسانه ای متعدد و سالمی در دسترس داشته باشد تا بتواند آنچه را مناسب نیاز و متناسب با علائق و سلائق اوست، انتخاب کند" به کدام یک از حقوق مخاطب مربوط می شود: (1 نمره)



تایید

مد چیست؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه ای زیر جزء حقوق رسانه ای افراد نیست: (1 نمره)



تایید

منظور از اعتیاد رسانه ای چیست؟ (1 نمره)



تایید

چرا باید از رژیم مصرف رسانه ای پیروی کنیم؟ (1 نمره)



تایید

اخلاق رسانه ای میتواند از جامعه و فرهنگی به جامعه و فرهنگ دیگر متفاوت و متغیر باشد. (1 نمره)



تایید