شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی تعیین روایی پرسشنامه به صورت دیجی فرم

صاحب نظر گرامی
با سلام
پرسشنامه ای که پیش روی شماست به جهت انجام پژوهشی با عنوان  ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی اموزش مجازی مبتنی بر الگوی تایلر از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی استان مرکزی  می باشد. که دارای چهار عنصر اهداف، محتوا، راهبرهای یاددهی یادگیری و ارزشیابی از یادگیری دانش آموز است، به منظور تعیین روایی  پرسشناممه مذکور، نظر جنابعالی را به عنوان یک صاحب نظر به انجام صحیح پژوهش کمک شایانی می کند.  لذا از شما تقاضا می شود با قبول زحمت وصرف وقت خود  ما را در این امر مهم یاری رسانید.  به منظور تکمیل پرسشنامه، با علامت  ẋ  بر  مبنای سه حالت مشخص شده در جدول مشخص کنید که آیا این گویه یا سوال یا مولفه مورد نظر مناسبت دارد یا خیر؟
پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم.


پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
تاچه اندازه شیوه های آموزش مجازی توانسته مهارتهای مشاهده وتجزیه وتحلیل دانش آموز را افزایش دهد؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش ) *



تایید

تاچه اندازه شیوه های آموزش مجازی توانسته مهارت خواندن ونوشتن را به عنوان یکی از اهداف دوره ابتدایی محقق کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تا چه اندازه آموزش مجازی توانسته تعاملات اجتماعی وبرقراری ارتباط را در بین دانش آموزان فراهم کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تا چه اندازه اموزش مجازی توانسته مهارتهای شفاهی زبان مثل گوش دادن،سخن گفتن دانش آموز راتقویت کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته است قوه تمییز وتشخیص دانش آموز را پرورش دهد؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته است فضایی لذت بخش وشادی آفرین برای دانش آموزان فراهم کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته است فرصت سالمی را برای ابراز توانایی های فردی دانش آموزان فراهم کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته مهارتهای حسی وحرکتی را تقویت کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

آموزش مجازی تاچه اندازه توانسته باعث افزایش توانایی شرکت در فعالیتهای گروهی ومشارکتی دانش آموزان شود؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش ) *



تایید

تاچه اندازه آموزش های مجازی توانسته به تقویت مهارتهای تفکر واندیشیدن کمک کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته دانش آموزان را با نهادخانواده آشنا کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه شیوه آموزش مجازی توانسته به آموزش نظم وبهداشت فردی بپردازد؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه شیوه آموزش مجازی توانسته دانش آموزان را با کلاس درس وقوانین آن آشنا کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته دانش آموز را با معلم ونقش او در آموزش آشنا کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته روحیه یاری رساندن به دیگران را در دانش آموزان تقویت کند؟(شاخص مورد نظر اهداف اموزش) *



تایید

تاچه اندازه مطالبی که قرار است در کلاس به آموزش آن بپردازید،قبل از آموزش به شکل فایل،صوت یا متن های تصویری آماده شده است؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تا چه حد آموزش های مجازی اجازه داده که مطالب مورد نیاز دانش آموز به آنها ارائه شود؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه حد آموزش مجازی به شیوه موجود اجازه داده است که به شیوه های مختلف متنی،صوتی،تصویری ودرقالب های مختلف مطالب را به دانش آموزان ارائه داد؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه اندازه محتوا ومطالب مصوب(کتاب)قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تا چه اندازه محتوای یادگیری شما در آموزش مجازی، همراه با حل مساله و مرتبط با بافت اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان می باشد؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش بهداشت قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مهارتهای اجتماعی قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش همکاری وهمیاری قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه اندازه آموزش اهمیت قرآن قابلیت ارائه به شیوه مجازی را دارد؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه اندازه محتوای مطالب در آموزش مجازی برای دانش آموزان قابل فهم بوده است؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تاچه اندازه در شیوه آموزش مجازی مطالب ومحتواباعث جلب توجه دانش آموزان شده است؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

 تاچه اندازه به تفاوتهای فردی دانش آموزان در تدوین برنامه درسی آموزش مجازی توجه شده است؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

تا چه حدآموزش مجازی این قابلیت را داردکه در طی تدریس به طور پیوسته آمادگی دانش آموزان را برای استفاده از فرصت های یادگیری بررسی نماید؟(شاخص مورد نظر محتوای اموزش) *



تایید

 تا چه اندازه فرصت اندیشیدن و تفکر برای دانش آموزان در آموزش مجازی فراهم می شود؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری ) *



تایید

 تا چه اندازه دانش آموزان درآموزش مجازی در محیط های یادگیری از دوستی و حمایت عاطفی برخوردار می شوند ؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

 تاچه حد آموزش مجازی امکان استفاده از چند رسانه ای ها (برنامه های آموزشی،اسلایدها،فیلم) را فراهم کرده است؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

 تا چه اندازه فعالیت ها و تجارب یادگیری در آموزش مجازی مبتنی بر تعامل و ارتباط متقابل افراد با همدیگر می باشد؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته از شیوه مشارکتی برای آموزش استفاده کند؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه آموزش مجازی توانسته از بازی ونمایش برای آموزش درس هایی مشخص استفاده کند؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

تا چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش پرسش وپاسخ برای آموزش استفاده کند؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش بدیعه پردازی در درسهایی مثل فارسی برای آموزش استفاده کند؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

 چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش کاوشگری برای آموزش استفاده کند؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش آزمایشگاهی در درس علوم تجربی برای آموزش استفاده کند؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

 چه اندازه آموزش مجازی توانسته از روش اکتشافی برای آموزش استفاده کند؟(شاخص مورد نظر راهبردهای یاددهی یادگیری) *



تایید

درآموزش های مجازی تا چه اندازه فرایند ارزشیابی متناسب با محتوا وجود دارد؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری ) *



تایید

تا چه اندازه در آموزش مجازی ، ارزشیابی در خدمت آموزش و اصلاح می باشد ؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

نمرات حاصل از ارزشیابی آموزش مجازی تاچه اندازه قابل اطمینان است؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه در آموزش های مجازی امکان استفاده از آزمون های مختلف فراهم است؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه در آموزش های مجازی به درستی میتوان دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار داد؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه در آزمون های مجازی امکان تقلب وجود دارد؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تا چه اندازه در آموزش مجازی امکان ارزشیابی از دانش آموز متناسب با شرایط هر درس فراهم است؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه در ارزشیابی آموزش مجازی در رابطه با عملکرد دانش آموزان به آنهابازخورد داده می شود؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه در آموزش مجازی امکان ارزشیابی مهارتهای عملی وجود دارد؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تاچه اندازه درآموزش مجازی،ارزشیابی باعث ارتقای فراگیران می شود؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری ) *



تایید

تاچه اندازه در ارزشیابی آموزش مجازی،دانش آموزان به نقاط قوت وضعف خود پی می برند؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید

تا چه اندازه ارزشیابی آموزش مجازی باعث انگیزه در دانش آموزان برای تداوم یادگیری می شود؟(شاخص مورد نظر ارزشیابی از یادگیری) *



تایید