زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان تفکروسواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

امتحان خردادماه

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام ونام خانوادگی
نام پدر

*



تایید

۸-رسانه ها برطبق چه چیز به تولید پیام می پردازند؟  (0.5 نمره)



تایید

۳-متن دارای پیام..... وعناصر..... است.  (0.5 نمره)



تایید

۴-فن اقناع به کار رفته در داستان ملانصرالدین چیست؟  (0.5 نمره)



تایید

۱۷-خبرگزاری ها بدون جهت گیری عمل می کنند؟  (0.5 نمره)



تایید

۲-کدام گزینه جز رسانه نیست؟  (0.5 نمره)



تایید

۱۰-هرکسی برای انتخاب خبربر چه اساسی انتخاب می کند؟  (0.5 نمره)



تایید

۷-کلیشه بدن به چه چیزهایی محدود می شود؟  (0.5 نمره)



تایید

۱۲-فن تکرار در ایجاد کلیشه نقش کلیدی ندارد (0.5 نمره)



تایید

۱۵-با تحولی سریع، رسانه هاظرفیت هایی جدید یافته ومرزهای جغرافیایی راحذف کرده اند (0.5 نمره)



تایید

۱۱-عمومی ترین رسانه تلوزیون نام دارد؟  (0.5 نمره)



تایید

۵-دو شیوه که برای وسوسه مخاطب منفعل استفاده می شود؟  (0.5 نمره)



تایید

۱۳-رسانه ها بی طرفند (0.5 نمره)



تایید

۱۴-رعایت ارزش های اخلاقی برای رسانه های جمعی وافراد ضرورت ندارد (0.5 نمره)



تایید

۲۰-با ظهور اینترنت استفاده ازشیوه های اقناعی به طور چشمگیری تغییر کرد.  (0.5 نمره)



تایید

۹-کدام گزینه از تحلیل  اولیه بازی های ویدیو یی نیست؟  (0.5 نمره)



تایید

۱۶-اخبار واطلاعات زرد جالب وارزشمند است (0.5 نمره)



تایید

۱۸-بخش زیادی از برنانه های تلویزون راتبلیغات تشکیل می دهد؟  (0.5 نمره)



تایید

۱_انواع رسانه را نام ببرید؟  (0.5 نمره)



تایید

۱۹-کاهش هزینه آموزش از مزایای رسانه نیست.  (0.5 نمره)



تایید

۶-کدام آیه قرآن در مورد تحقیق خبرهاست؟  (0.5 نمره)



تایید