زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون مدیریت تولید پودمان 3 بهمن 99 2 به صورت دیجی فرم

مدیریت تولید پودمان 3                             پایه: یازدهم            همه رشته ها                        تاریخ : 99/11/18                   ساعت : 14 

هنرستان فنی و حرفه ای شهادت                                        منطقه 6 تهران                                     سال تحصیلی 99-400

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 25 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کدام گزینه از نظر اقتصاددانان از اجزا اصلی بازار نیست؟ 

الف) خریداران 
ب) فروشندگان 
ج)تولیدکنندگان 
د) محل مبادله کالا
(2 نمره)



تایید

در گزینه های زیر محصول اول به مرور زمان به محصول دوم توسعه یافته است در کدام گزینه عملکرد محصول به واسطه رشد تکنولوژیک، توسعه بیشتری پیدا کرده است؟ 

الف) چرتکه-ماشین حساب 
 ب)تلفن ثابت-گوشی همراه هوشمند 
 ج)قلمو-ماژیک 
 د)چرخ خیاطی دستی-چرخ خیاطی برقی
(2 نمره)



تایید

واحد تحقیق و توسعه در کدام یک از مراحب زیر مهم ترین نقش را دارد؟ 

الف)مطالعات فنی 
ب)تحقیقات و مطالعات بازار 
ج)غربالگری ایده ها 
د)توسعه مفهوم
(2 نمره)



تایید

یک شرکت تولید تیشرت هرسال از فروشندگان محصولات خود درخواست می کند فهرست پرفروش ترین لباس های خود را به شرکت ارسال کنند و سپس 3 طرح برتر را بر اساس رای فروشندگان انتخاب و تولید می کند . به نظر شما این شرکت در کشف و شناسایی ایده از چه منبعی استفاده کرده است؟ 

الف) پرس و جو از متخصصان 
ب) کسب نظر مشتریان 
ج) پژوهش در بازار محصول 
د)برآورد تقاضا
(2 نمره)



تایید

بسته بندی زیبا و مناسب به کدام قسمت از آمیخته بازاریابی مربوط می شود؟ 

الف) محصول 
ب) ترویج 
ج)مکان 
د) قیمت
(2 نمره)



تایید

محصول پیشنهادی و تایید شده خود را در پودمان ۳ در نظر بگیرید .
 برای افزایش فروش فقط به کمک آمیخته «مکان» ۶ پیشنهاد بنویسید (دقت کنید پیشنهاد شما باید متناسب با محصول شما باشد در غیر این صورت نمره ای تعلق نمی گیرد)
(8 نمره)



تایید

- در مرحله آزمون در انتخاب نمونه به چه عواملی باید توجه کنیم؟ 

الف) نهایی شدن طراحی محصول 
ب) شرایط فرهنگی و اقتصادی مشتریان 
ج) روش های تبلیغ 
د) محاسبه مواد اولیه
(2 نمره)



تایید