زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم مشترک همه رشته ها نوبت دوم دبیرستان امام موسی کاظم(ع) ناحیه 2 زاهدان به صورت دیجی فرم

سلام دانش آموزان عزیز بعد از نام و نام خانوادگی حتما شعبه کلاس را بنویسید بعد کد ملی خود را وارد کنیدآزمون تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم مشترک همه رشته ها نوبت دوم دبیرستان امام موسی کاظم(ع) ناحیه 2 زاهدان:
https://digi-form.ir/w99a9eb23

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

جمله (خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو)  کدام یک از فنون اقناع را بازگو میکند؟  (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از دیدگاههای مختلف در مورد تاثیر رسانه ها بر مخاطب است؟  (1 نمره)



تایید

منظور از فناوری آرفید بازشناسی با امواج رادیویی است؟  (1 نمره)



تایید

...........  یعنی نشان دادن واقعیت به شکلی خاص: (1 نمره)



تایید

.........  توسط تولید کننده به کمک فنون رسانه ای رمزگذاری شده و بسته به دانایی و توانایی مخاطب رمزگشایی میشود؟ 

(1 نمره)



تایید

در این دوران انفجار اطلاعات الکترونیکی افراد باید.......... را که در حال گسترش هستند تعیین کنند.   (1 نمره)



تایید

سرریز اطلاعات سبب میشود در زمینه یک موضوع چه نوع اطلاعاتی داشته باشیم؟  (1 نمره)



تایید

شناخت حقوق متقابل رسانه ها، مخاطبان و دولتها از  مصادیق مهم............. است.  (1 نمره)



تایید

کدام گزینه ویژگی هایی که در محتوای بازی های رایانه ای باید بیشتر به آنها توجه کنیم را بهتر بیان کرده است؟  (1 نمره)



تایید

دو سطح مختلف محصولات رسانه ای کدامند؟  (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از قالب های بصری محتوا در مطبوعات است؟  (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از ویژگی های فناوری ارتباطی نیست؟  (1 نمره)



تایید

کدام گزینه از ویژگی های مخاطب فعال نیست؟  (1 نمره)



تایید

فرآوانی اطلاعات سبب کاهش عمق آموزش میشود.  (1 نمره)



تایید

در رژیم مصرف رسانه ها به این معیارها باید توجه داشت به جز: (1 نمره)



تایید

دو شکل مهم بده و بستان پیام گفتگو و نگارش است؟  (1 نمره)



تایید

این نوع اطلاعات بر خلاف ظاهر فریبنده و جذابشان محتوایی توخالی و سطحی دارند؟  (1 نمره)



تایید

امروزه پیام های رسانه ای برای کسب چه چیز فرستاد میشوند؟  (1 نمره)



تایید

در این روش سعی میشود تا پیوندی بین یک فکر،  نظر، محصول با آرزوها، امیال و غرایز، و احساسات مطلوب انسانی مانند زیبایی،  امنیت، حریم خصوصی در ذهن مخاطب ایجاد کند.  (1 نمره)



تایید

به تولید کننده پیام که بر مبنای اهداف و انگیزه هایش پیامی را تولید میکند............  میگویند؟  (1 نمره)



تایید