زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون سواد رسانه ای به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 16 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

در این مرحله مخاطب و مصرف کننده فقط به جمع آوری اطلاعات و احساس نیاز به یک نوآوری می پردازد.  (1 نمره)



تایید

-کدام گزینه در مورد مد درست نیست؟     (1 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر جزو محدودیت هایی که فناوری های ارتباطی برای ما رفع کرده اند نمی باشد؟  (1 نمره)



تایید

این عبارت مربوط به کدام گزینه است؟ مخاطب باید فعال، خلاق، هوشمند و انتخاب گر باشد. سواد و تولید رسانه ای تولید رسانه ای مخاطب شناسی سواد رسانه ای (1 نمره)



تایید

......................همان وضعیتی است که در ان در زمینه یک موضوع بیش از اندازه اطلاعات وجود دارد  (1 نمره)



تایید

رسانه ها به دو مقوله تقسیم می شوند که در هر دو مخاطب اهمیت دارد.  (1 نمره)



تایید

- برای اینکه رسانه ها وسیله رشد و اعتلای ما باشند و نه مانع شکوفایی استعدادها ، باید با ...................به سراغ استفاده ازانها برویم   (1 نمره)



تایید

نشان دادن افراد چاق یا لاغر یا پوست روشن و تیره در رسانه ها کدام عبارت بیشتر به چشم می اید ؟ (1 نمره)



تایید

در تولید رسانه ای از مهندسی معکوس در شناخت مصرف کننده استفاده می گردد این یعنی .......... .     (1 نمره)



تایید

زندگی دوم بشری از پایان قرن نوزدهم آغاز شده و آن همان ........................ است.  (1 نمره)



تایید

فیلتر تلگرام نمونه ای از نقض کدام حق مخاطب است؟  (1 نمره)



تایید

اگر در نظر بگیریم که قدرت رسانه ها بر مخاطب خود معلوم نمی باشد یعنی گاهی اثر زیادی دارد گاهی اثر کم. این یعنی ........................   (1 نمره)



تایید

-اصطلاح گلوله جادویی در تولید رسانه ای برای کدام گزینه زیر به کار برده میشود؟   (1 نمره)



تایید

به نسلی از نو جوانان که همیشه و در همه جا دستشان روی صفحه کلید تلفن همراهشان است چه می گویند  (1 نمره)



تایید

پخش کردن تبلیغاتی فراتر از سن و توان و گنجایش ذهنی کودکان در رسانه ها نمونه ای از نقض کدام حق مخاطب است؟  (1 نمره)



تایید