شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی بررسی رابطه اخلاق و صلاحیت های حرفه ای معلم با کیفیت مدیریت کلاس به صورت دیجی فرم

پاسخگوی
گرامی


ضمن سپاس از همکاری شما دراین پژوهش، پرسشنامه
ای که تقدیم می گردد به منظور جمع آوری اطلاعات برای کار یک تحقیق دانشگاهی تنظیم
شده است
.
امید
است با همکاری و مساعدت شما، این امر مهم حاصل گردد. لذا از شما تقاضا می شود با
قبول زحمت و صرف وقت خود صادقانه به سؤالات جواب بدهید. لازم به ذکر است که
اطلاعات پرسشنامه فقط در جهت اهداف تحقیق استفاده خواهد شد و نیازی به ذکر نام
نیست. قبلاً از همکاری صمیمانه شما تشکر می نمایم.



تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

میزان تحصیلات 



تایید

سابقه خدمت



تایید

تا چه اندازه وظايف كاريتان را با احتياط و مراقبت كامل انجام ميدهيد؟ *



تایید

تا چه اندازه در محيط كارتان نقش مهم و موثري داريد؟ *



تایید

تا چه اندازه در محيط كارتان صادقانه رفتار می کنید؟ *



تایید

تا چه میزان در محیط به هنگام انجام کار صداقت دارید؟ *



تایید

تصمیم گیری هایتان تا چه اندازه از تعصب و جرم اندیشی به دور است؟ *



تایید

تا چه اندازه برخوردهایتان متاثر از بحث های قومیتی، ارزشی و ... است. *



تایید

تا چه اندازه سعي مي كنيد در انجام وظايف كاريتان ابتكار عمل به خرج دهيد. *



تایید

تا چه اندازه راغب به انجام وظايف كاريتان هستيد. *



تایید

در پستی که هم اکنون مشغول هستید تا چه اندازه در پی کسب مرتبه و جایگاه بالاتر هستید. *



تایید

تا چه اندازه دوست دارید که در محیط کار و شغلی فعلی از دیگران پیشی بگیرید. *



تایید

تا چه اندازه در محیط کار نسبت به همکاران ایثار و گذشت دارید. *



تایید

تا چه اندازه به ديگران كمك و ياري مي رسانيد. *



تایید

تا چه اندازه قدرشناس محبت های ديگران هستيد. *



تایید

در اتفاقاتی که برای همکاران می افتد تا چه اندازه احساس مشترک داشته و همدردی می  کنید. *



تایید

تا چه اندازه اعتقادات و باورهای خود را در انجام کارها و فعالیت ها محترم شمرده و به مرحله عمل می رسانید. *



تایید

تا چه اندازه رعایت هنجارها و اصول اجتماعی را در انجام فعالیت ها مهم قلمداد می کنید. *



تایید

اطلاعات شما نسبت به توانايي ها، ارزش ها و علائق دانش آموزان چقدراست؟ *



تایید

اطلاعات شما نسبت به چگونگي رشد دانش آموزان چقدراست؟ *



تایید

مهارت شما در استفاده از دانش، توانايي ها ، علائق دانش آموزان در كلاس درس چقدراست؟ *



تایید

اطلاعات شما نسبت به موضوعات درسي مورد تدریس به چه میزان است؟ *



تایید

مهارت شما در استفاده از روش هاي تدريس مناسب با موضوع درس به چه میزان است؟ *



تایید

به چه میزان از چگونگي توليد و سازماندهي دانش موضوعي آگاهي دارید؟ *



تایید

توانايي خودتان را در تحليل مطالب و نقادي آن و مهارت توسعه اين توانايي در دانش آموزان چگونه ارزیابی می کنید؟ *



تایید

چقدر از پيش زمينه ها و پيشينه دانش، دانش آموزان و توانايي تغيير و اصلاح آن در ضمن كار اطلاع دارید؟ *



تایید

تسلط شما نسبت به دانش و مهارت هاي چندگانه ارزشيابي چقدراست؟ *



تایید

دانش و مهارت هاي تحقيق و اطلاع از پژوهش هاي اخير دربارة تدريس و يادگيري خودتان را چگونه ارزیابی می کنید؟ *



تایید

مهارت شما در پرورش خلاقيت و حل مسأله دانش آموزان چقدر است؟ *



تایید

مهارت خودتان را در روزآمدسازي دانش خود و توانايي تطبيق، قضاوت دانش خود با يافته¬ها، عقايد و تئوري¬هاي جديد چگونه ارزیابی می¬کنید؟ *



تایید

دانش و مهارت استفاده از فناوري در فرايند يادگيري خودتان را چگونه ارزیابی می¬کنید؟ *



تایید

اطلاعات خودتان از برنامه¬ی درسی دانش آموزان و استفاده از روش¬های تدریس در زمینه متغیر محیطی را چگونه ارزیابی می¬کنید؟ *



تایید

چقدر به يادگيري دانش آموزان متعهد هستید؟ *



تایید

احترام به برابري فردي دانش آموزان را مراعات می¬کنم. *



تایید

تفاوت¬هاي قومي، فرهنگي، مذهبي دانش آموزان را تشخيص و به آنها احترام می¬گذارم. *



تایید

به ارزش¬ها و قوانين جامعه متعهد هستم. *



تایید

به دانش آموزان و تدريس، عشق و علاقه دارم. *



تایید

تفاوت¬هاي فردي دانش آموزان را درك و در تدريس با عدالت و تساوي رفتار می¬کنم. *



تایید

حس كنجكاوي، بردباري، صداقت و نيكويي به دانش آموزان را تقويت می¬کنم. *



تایید

به يادگيري در طول عمر معتقدم. *



تایید

دارای روحيه شوخ طبعي، نشاط و انعطاف پذيري هستم. *



تایید

دارای توانايي تفكر عقلاني و قدرت استدلال هستم. *



تایید

مهارت الهام بخشي به دانش آموزان از طريق معرفي افراد الگو را دارم. *



تایید

توانايي برنامه ريزي و سازماندهي درس را دارم. *



تایید

توانايي مديريت كلاس را دارم. *



تایید

توانايي ايجاد انگيزه در دانش آموزان را دارم. *



تایید

توانايي استفاده بهينه از زمان را دارم. *



تایید

در، درگیر نمودن دانش آموزان برای کمک به تدریس و درگیر کردن آنان در جهت یادگیری مادام العمر، توانایی لازم را دارم. *



تایید

توانايي استفاده از روش¬هاي كار مشاركتي در كلاس درس و با والدين را دارم. *



تایید

توانايي برقراري ارتباط با همكاران و تشريك مساعي با آنان و درگير شدن در يادگيري مادام العمر را دارم. *



تایید

توانايي تعامل انساني مناسب با دانش آموزان و همكاران را دارم. *



تایید

توانايي خلق، انتخاب، ارزيابي و استفاده از منابع مدرسه و جامعه براي پيشرفت دانش آموزان؛ را دارم. *



تایید

توانايي تحليل، ارزيابي و بازتابي فعاليت¬هاي خود و تقويت اثربخشي آن را دارم. *



تایید

توانايي خلق روش¬هاي جديد و نوآوري در روش¬هاي آموزشي را دارم. *



تایید

مهارت در عرضه كردن(قدرت بيان)، گوش دادن به اظهارنظرهاي دانش آموزان، برقراري ارتباط با دانش آموزان و دانش آموزان با يكديگر را دارم. *



تایید

توانايي پرورش خود شكوفايي، شخصيت و مسئوليت شهروندي دانش آموزان را دارم. *



تایید

بازخوردهاي منظم به دانش آموزان و والدين و هدايت پيشرفت تحصيلي دانش آموزان می¬دهم. *



تایید

 من سعی می کنم، خودم دانشجویان را از یک فعالیت یادگیری به فعالیت بعدی هدایت کنم. *



تایید

من به طور مداوم، در حین انجام فعالیت درسی، بر کارهای دانشجویان نظارت می کنم. *



تایید

اجازه می دهم، دانشجویان، خود فعالیتهای روزانه ی کلاس را تعیین کنند. *



تایید

من اجازه می دهم ، دانشجویان در پیروی از علاقه خود آزاد باشند.  *



تایید

 من تکالیف دانشجویان را، خودم تعیین می کنم. *



تایید

درهفته اول کلاس، من قوانین کلاس را اعلام می کنم و دانشجویان را از عواقب عدم رعایت قوانین آگاه می کنم. *



تایید

 برای ایجاد یادگیری رضایت بخش، من خودم مواد آموزشی کلاس را تعیین می کنم. *



تایید

اگر دانشجویی باعث به هم خوردن نظم کلاس گردد بلافاصله به دانشجو تذکر می دهم که ساکت باشد و آن کار را تکرار نکند. *



تایید

من برای کلاس قوانین تعیین نمی کنم، تا توانایی دانشجویان برای رشد اخلاق شخصی سرکوب نشود. *



تایید

در هنگام تدریس ، دانشجویی شروع به صحبت دربارة تجربه ای که خودش در این زمینه داشته است می کند، اما من به او اجازه نمی دهم و می گویم ؛ قبل از به پایان رسیدن وقت کلاس ، باید درس تمام شود. *



تایید

من دانشجویان را به پیروی از قوانین و رعایت نظم در کلاس ملزم می کنم. *



تایید

 من اجازه می دهم، تا درفعالیتهای کلاسی، هر دانشجویی با سرعت خاص خودش پیشرفت کند. *



تایید

اگر نظر دانشجویان این باشد که: یکی از قوانین کلاس غیر منصفانه است، من آن را با قانونی که دانش آموزان آن را عادلانه می دانند، تغییر می دهم. *



تایید

من در کلاسم، برنامه ی روزانه دانشجویان را، خودم سازماندهی و اجرا می کنم. *



تایید

من در کلاسم به دانشجویان اجازه میدهم، جای نشستن شان را خود انتخاب کنند. *



تایید

هنگامی که کلاس خوب کار می کند، با دادن تنفس (وقت آزاد) به آنها پاداش می دهم. *



تایید

دانشجویان من خودشان درباره ی کیفیت کارشان قضاوت می کنند؛ به جای اینکه متکی به نظر معلم باشند. *



تایید

در کلاسم دانشجویان،خودشان تکالیف درسی را انتخاب میکنند. *



تایید

 در هفته ی اول کلاس، من از دانشجویان می خواهم، خودشان قوانین کلاس را تعیین کنند. *



تایید

 من برای دانشجویان تکالیف منزل تعیین می کنم، تا فرصتی ایجاد شود که، مهارتهای آموخته شده در کلاس را تمرین کنند. *



تایید

من درباره ی چگونه کار کردن با یکدیگر(کار گروهی)، دانشجویان را راهنمایی می کنم. *



تایید

 در کلاس من دانشجویان آزادند، هر یک از وسایل کمک آموزشی را که تمایل دارند، در طول تدریس به کار برند. *



تایید

 من برای هر فعالیت یادگیری زمانی را مشخص می کنم، و سعی می کنم برنامه ام را دقیق اجرا کنم. *



تایید

در کلاس من دانشجویان اجازه دارند با یکدیگر تعامل آزاد داشته باشند. *



تایید

 من برای دانشجویان قوانین کلاس را به طور جدی اجرا می کنم. *



تایید