زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون امتحان خرداد ماه پودمان چهارم و پنجم کارگاه نوآوری و کارآفرینی به صورت دیجی فرم

دبیر: آقای یزدی، هنرستان: بصیرزاده
حین آزمون به هیچ عنوان کلید برگشت به عقب رو نزنید که بخواهید به سوال قبلی برگردید، چون از صفحه امتحان خارج می شوید. 22 دقیقه وقت دارید که به 13 سوال تستی جواب دهید. فقط و فقط یک بار می توانید آزمون دهید.
نکته بسیار مهم:(از وقتی که وارد صفحه آزمون شدید و سوالات رو دیدید، خودتون زمان رو بگیرید و قبل از اینکه 22 دقیقه تمام شود خودتان دکمه پایان (تایید و ثبت نهایی) رو بزنید.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 22 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

محصولات یا خدمات از چه روشی بدست مشتری می رسند؟ (1.5 نمره)



تایید

نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و موثر با مشتری درباره ی .......................... است. (1.5 نمره)



تایید

کدام یک از نقاط قوت و کارکردهای کسب و کارهای کوچک است؟ (1.5 نمره)



تایید

درستی یا نادرستی گزاره زیر را مشخص کنید؟

کسب وکارهای کوچک اغلب به منابع داخلی متکی هستند. (1.5 نمره)



تایید

کدام یک سطح کلان نوآوری( کسب و کار نوآورانه) است؟ (1.5 نمره)



تایید

برای هر محصول پکیج درست کنید و آن را در کنار سایر محصولات بفروشید تا سود بیشتری کسب کنید. از روش های قیمت گذاری ........... است. (1.5 نمره)



تایید

در کدام یک از موارد زیر محصول باکیفیتی بسیار شبیه به کیفیت رقبا تولید شده ولی قیمت پایین تری دارد؟ (1.5 نمره)



تایید

منظور از بخش بندی بازار چیست؟ (1.5 نمره)



تایید

عرضه و فرستادن محصول، به بازار محلی یا منطقه ای که پیش از این انجام نمی شده است. مانند: بسته بندی و فروش پسته به کشورهای دیگر؛ مربوط به کدام ابعاد نوآوری در سطح کلان است؟ (1.5 نمره)



تایید

جمله "چشم امید من به شماست" مربوط به کدام نوع بازاریابی است؟ (1.5 نمره)



تایید

جمله "همه شما را دوست دارم" مربوط به کدام نوع بازاریابی است؟ (1.5 نمره)



تایید

روش های قیمت گذاری کدام اند؟ (1.5 نمره)



تایید

بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام عوامل بستگی دارد؟ (1.5 نمره)



تایید