زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون کارگاه نو آوری کار آفرینی به صورت دیجی فرم

کارگاه نوآوری کار آفرینی یازدهم تربیت بدنی پودمان ۴ اقای جلیلی

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 60 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

برای بازاریابی موفق فقط از روش سنتی استفاده می شود ،چون مشتریان روش های دیگری را جدی نمی گیرند .



تایید

روش بازاریابی سنتی همان روش بازاریابی تعاملی است .



تایید

روش فروش از روش خرده فروشی ها به این صورت است که تولید کننده محصول تولیدی خود را به خرد فروش ها و مغازه دار ها می دهد .



تایید

یک تولیدی مبل با محاسبه عکس العمل مشتری ها در برابر محصولات تولیدی وی باعث می شود که شناخت درستی از مشتری ها بدست آورد .



تایید

برای ساخت نشان تجاری برای یک محصول اول شخصیت نشان تجاری را مشخص می کنیم .



تایید

در روش فروش از طریق وسطه ، محصول تولید شده اول به سمت عمده فروش رسیده ،سپس از طریق واسطه ها فروخته می شود .



تایید

بهتر است در بازاریابی تعاملی سعی می شود ،مشتری بدون حساب و کتاب محصول را خریداری نکند



تایید

اگر تولید کننده قاشق چوبی و قاب عکس چوبی ،محصولات خود را بصورت بسته ای شامل دو محصول مذکور باشد ،به فروش برساند ، سود حاصل از آن بیشتر از حالتی است که محصولات را جدا جدا به فروشد .



تایید

نشان تجاری یک محصول هیچوقت احتیاج به ثبت ندارد .



تایید

یک تولیید کننده محصول با کیفیت پایین را زمانی می تواند باقیمت بالا به بازار ارسال کند که خاص باشد



تایید

شرکت امین تولید کننده یخچال نوع الف است .این شرکت با پرسیدن این که محصول تولیدی وی چه ویژگی دارد که مشتری بابت آن پول می دهد با می شود که تصویر دقیقی از وضعیت فعلی و آینده شرکت خود به دست آورد .



تایید

فهمیدن این که رقبا در کجا محصول خود را می فروشد ، کمکی به آینده کسب و کار نمی کند



تایید

در بازاریابی انتخاب راه درست ارتباطی بین فروشنده و مشتری ها یکی از مهمترین عوامل است



تایید

هنگامی که مشتریان یک محصول می گویند ، محصول خریداری شده به قیمتش می ارزد در واقع بیان می کنند که دارای ارزش نبوده ، در نتیجه تولیید کننده سعی میکند که از تولید آن محصول جلوگیری کند .



تایید

در روش فروش محصول از طریق خرده فروش تولیدکننده ،محصولات خود را بصورت اندک به مصرف کننده عرضه می نماید



تایید

اگر محصول با کیفیتی بسیار شبیه رقبا تولید شود ، با بالابردن قیمت محصول نسبت به رقبا می توان یک نوع امتیاز دریافتن بازار بدست آورد .



تایید

با بخش بندی بازار می توان برای بازار یابی و فروش محصول راهبرد درستی تعیین کرد .



تایید

برای ساخت نشان تجاری برای یک محصول ،شناخت از مصرف کننده لازم نیست .



تایید

در روش فروش مستقیم ، محصول از تولید کننده مستقیما به خرد فروشی ها ارسال می گردد



تایید

جهت انتخاب صحیح مشتری یک محصول ،اولین قدم فروشنده این است که بداند ، می خواهد با چه گروهی از مشتری ها حرف بزند .



تایید

با توجه به بضاعت مالی ساکنان یک منطقه می توان محصول را با قیمت بیشتر یا کمتری نسبت به مناطق دیگر عرضه کرد



تایید

عامل قیمت در بازاریابی موفق یک کارخانه نوشابه سازی بی تاثیر است



تایید

در رابطه با فروش عطر میتوان از روش بازاریابی حسی استفاده کرد .



تایید

برای طراحی یک نقشه بازاریابی مناسب که منجر به فروش محصول می شود می توان از جواب سوال ،آیا محصول به طور خاص متناسب با انتظارات مشتری طراحی و ساخته شده ،استفاده کرد .



تایید

محصولی که برای استفاده قشر خاص از جمعیت تولید می شود ، می توان گفت که عامل کیفیت در مورد این محصول درمیزان فروش آن بی تاثیر است



تایید

هیچ وقت فروشنده ای قیمت محصول خود را بر اساس هیجانات لحظه ای مشتری تعیین نمی کند .



تایید

برای شناخت درست از مشتریان احتمالی نمی توان از بخش بندی بازار استفاده کرد .



تایید

برای داشتن یک بازاریابی موفق تنها عامل محصول کافی است.



تایید

در مورد کالایی که کیفیت و قیمت پایانی دارد ، بازاریابی حداقلی صورت می گیرد .



تایید

طبق روش ماتریس قیمت گذاری محصول ، هر چقدر محصول با کیفیت تر باشد، نمی توان گفت که قیمت بالاتری خواهد داشت .



تایید