زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون تفکر و سواد رسانه هنرستان حنطوش زاده به صورت دیجی فرم

به سوالات بادقت پاسخ دهید.
 در زمان آزمون نمی توانید به عقب برگردید و هیچگاه دکمه ی بک رو نزنید. 
فقط می توانید یک گزینه رو انتخاب کنید تازمانی که درهمان صفحه هستید امکان تغییر جواب هست. 
فقط یکبار می توانید در آزمون شرکت کنید 
تحت هر شرایطی آزمون رو ترک نکنید وگرنه نمره ای برای شما ثبت می شود که انتظارش رو ندارید. 
قبل از به پایان رسیدن زمان آزمون دکمه تایید نهایی رو بزنید .
 ابتدای آزمون نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به شکل صحیح وارد کنید آزمون شامل      36     سوال و مدت زمان آن   40    دقیقه می باشد. 12/6 /99 طراح: آلوئی

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

منظور از اینکه دراستفاده از یک رسانه مخاطب دوئل می کند چیست کدام جز ء ان نیست؟ (1 نمره)



تایید

کدام یک از موضوعات زیر از مصداق های حقوق مخاطب در برابر رسانه ها نمی باشد؟ (1 نمره)



تایید

اثرگذاری..........................برمخاطب خود از نظر زمانی.....................................می باشد و این برعکس بازی های رایانه ای است. (1 نمره)



تایید

بیشترین تمرکز اراد برای درک پیام معمولا روی.........................می باشد تا عکس ورادیو.....................؟ (1 نمره)



تایید

دراین مرحله مخاطب و مصرف کننده فقط به جمع اوری اطلاعات و احساس نیاز به یک نوآوری می پردازد ؟ (1 نمره)



تایید

وقتی یک نواوری و یک اگهی جدید از یک محصول دریک محیط مخاطب وجود دارد مخاطب اخرین و اولین مراحل برخورد با ان تغییر و نواوری را به شرح زیر انتخاب می کند؟ (1 نمره)



تایید

دشواری مخاطب شناس درکدام ویژگی انسان نهفته است؟ (1 نمره)



تایید

مخاطب حق دارد منبع رسانه ای خوب و سالمی د ر دسترس داشته باشد تا طبق نیاز انتخاب نماید این...................؟ (1 نمره)



تایید

ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد عدم رعایت حق نشر<کپی رایت>کدام مفهوم را می رساند؟ (1 نمره)



تایید

چگونه می توانیم یک مخاطب منفعل را به فعال تبدیل کنیم؟ (1 نمره)



تایید

کدام گزینه زیر جز حقوق رسانه ای ازاد مخاطب نیست؟ (1 نمره)



تایید

مخاطبان همیشه براساس دانش قبلی تجربیات. ارزش ها وعقاید خود از تولیدی رسانه ای برداشت وتغییر می کنند این یعنی.............................؟ (1 نمره)



تایید

مخاطب منفغل همیشه ارتباط.........................را و مخاطب فعال ارتباط................................................راانتخاب می کند؟ (1 نمره)



تایید

کدامیک جز سفارشات حفاظت اطلاعات شخصی برخط یا انلاین نیست؟ (1 نمره)



تایید

ما باید ا ن چیزی که مخاطب را خوشحال.درک و دریافت می کند تولیدکنیم زیرا مخاطب مطلب را تحلیل و دستکاری می کند این مربوط است به........................................؟ (1 نمره)



تایید

درتولید رسانه ای از مهندسی معکوس در شناخت مصرف کننده استفاده می گردد این یعنی.......................................؟ (1 نمره)



تایید

معنی کلمه تزیین : زیبا جلوه دادن زشتی ها دررسانه ها برای وسوسه کردن کدام مخاطب بکارمی رود. (1 نمره)



تایید

این عبارت مربوط به کدام گزینه است؟ «مخاطب باید فعال، خلاق، زیرک، هوشمند و انتخاب‌گر باشد» (1 نمره)



تایید

کدام یک از راه های نقض حریم خصوصی افراد توسط شرکت ها ورسانه ها می تواند اتفاق بیفتد و دراینجا اشتباه امده؟ (1 نمره)



تایید

دو نفرمخاطب به عدد 6.یکی شش و یکی نه را برداشت می کندکدام عبارت درمورد این برداشت درست نیست؟ (1 نمره)



تایید

همه ما یک سری اطلاعات شخصی داریم که می خواهیم خصوصی باشند و با شخص دوم سومی به اشتراک گذاشته نشود این همان..............................؟ (1 نمره)



تایید

مخاطب و قدرت رسانه ها با هم ازنظر تاثیرگذاری چه رابطه ای دارند؟ (1 نمره)



تایید

گذاشتن دوربین مخفی در مراکز خصوصی و پخش در رسانه ها نشان دهنده..............................؟ (1 نمره)



تایید

اینکه یک نفردر یک جزیره تنها نشسته و از همه پیشرفت و اطلاعات عقب افتاده بی خبر است و یک روش سنتی فقط اطلاعات به او می رساند کدام گزینه است؟ (1 نمره)



تایید

اگرمخاطب هم زمان بااستفاده از رسانه به پردازش اطلاعات و تجارب دریافت شده بپردازد .ویژگی زیر را دارد؟ (1 نمره)



تایید

کالایی که دربازار جدیدا"عرضه شده با ساختارهای کشورما هماهنگی دارد یا نه و برایم خوب است یا خیر؟ این سوال درمرحله.......................................مراقبت دربرابر نواوری قرار می گیرد؟ (1 نمره)



تایید

کدام عبارت زیرحریم خصوصیات افراد دربرابر رسانه ها ی ا جتماعی و دولت را نشان نمی دهد؟ (1 نمره)



تایید

د و سویه یعنی هم تولیدکننده هم مصرف کننده که به معنای...................................می باشد؟ (1 نمره)



تایید

کدام عبارت درباره تاثیر رسانه به مخاطب درست است؟ (1 نمره)



تایید

مخاطب و مصرف کننده دربرابر نواوری و تغییر در زنگی بعد از پذیرش نو اوری تصمیم قبل خود را ممکن است تغییر دهد وتصمیم متفاوت بگیرد این مرحله...................................را نشان می دهد؟ (1 نمره)



تایید

اگر رسانه های اجتماعی مطلبی رابیان کند و مخاطب از رسانه دران مورد استدلال وسوال بپرسد این حق مخاطب رانشان می دهد؟ (1 نمره)



تایید

تومور مصرف یعنی...................................؟ (1 نمره)



تایید

من باانتخاب اگاهانه با توجه به نیازهایم دراینده از رسانه استفاده می کنم این همان ویژگی...............................؟ (1 نمره)



تایید

اگر درنظر بگیریم که قدرت رسانه ها برمخاطب خود معلوم نمی باشد یعنی گاهی اثر زیادی دارد گاهی اثر کم این همان.......................؟ (1 نمره)



تایید

رسانه ای درکل به دو مقوله تقسیم می گرددکه در هر دو مخاطب اهمیت دارد؟ (1 نمره)



تایید

این جمله کدام یک از مراحل مقاومت دربرابر نواوری رادر مخاطب نشان می دهد؟ (یک نفر در موبایل با شوق کار می کند ) (1 نمره)



تایید