زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون دین و زندگی دوازدهم تجربی درسهای 7-8 به صورت دیجی فرم

سلام خداقوت


digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 20 دقیقه میباشد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

.از نظر فقهای اسلام ،ورزش در چه صورت «مستحب و دارای پاداش اخروی »و با چه شرطی «حرام»می باشد؟ (1 نمره)



تایید

با توجه به معارف اسلامی،تنها شیوه مطمئن و قابل اعتمادی که پیش روی هر انسان ....قرار دارد ،.....می باشد. (1 نمره)



تایید

«ممانعت از سلطه رسانه ای بیگانگان بر کشور»و همچنین«بهره بردن از وسایل ارتباطی داخلی»به ترتیب بر دولت اسلامی و مردم چه حکمی دارد؟ (1 نمره)



تایید

 احکام وقوانین دین اسلام برای تضمین زندگی سالم دردنیا وتامین سعادت ونیک بختی اخروی است وباقوانین بشری که اهداف کوچک ومحدودی دارند قابل مقایسه نیستند. (1 نمره)



تایید

.قران کریم در مورد چه کسانی فرموده است:«گناهان آنان را به حسنات تبدیل میکند»؟ (1 نمره)



تایید

خداوند متعال در عبارت شریفه :«لاتقنطوا من رحمه الله »چه پیامی را و خطاب به کدام گروه از انسانها متذکر شده است؟ (1 نمره)



تایید

اولین ودومین هدفی که مسئولین درمدیریت اقتصادی کشور بایددرنظر داشته باشند به ترتیب در کدام گزینه آمده است ؟ (1 نمره)



تایید

درپاسخ به این شبهه که«چرادراسلام این قدر منع کردن وحرام کردن رایج است؟»بااستمدادازتعالیم اسلامی می گوییم................... (1 نمره)



تایید

.از دیدگاه نبی اکرم (ص)تائب از گناه به مثابه کسی است که.... (1 نمره)



تایید

.تسویف به چه معناست و این حیله شیطان بیشتر برای گمراه کردن چه کسانی به کار می رود؟ (1 نمره)



تایید

سرنوشت اندوهبار چه عملی در عبارت شریفه «علی شفا جرف هار فانهار به فی نار جهنم»به زیبایی ترسیم شده است؟ (1 نمره)



تایید

.در بینش اسلامی تبعیت از چه چیزهایی به ترتیب به «انقلاب علیه تمایلات دانی»و همچنین «ستم به خود» می انجامد؟ (1 نمره)



تایید

.این سخن شیطان که «آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب»چه زمانی بیان می شود؟و چه تاثیری بر گنهکار دارد؟ (1 نمره)



تایید

ازدیدگاه رسول اکرم (ص) عبادت ده جزء دارد،دستگیری از محرومان که نه جزء آن را تشکیل می دهد. (1 نمره)



تایید