آزمون پرسشنامه آموزش مجازی و اهمال کاری تحصیلی به صورت دیجی فرم

ضمن عرض سلام به شما عزیزان

 این پرسشنامه برای انجام پژوهش ایجاد شده است. پاسخ گویی با دقت شما موجب افزایش اعتبار این پژوهش می شود. باتشکر

(این اطلاعات محرمانه تلقی می شود و نیازی به وارد کردن نام نیست.)

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

پایه تحصیلی:

آموزش مجازی:بُعد اهمیت آموزش مجازی:

1- آموزش مجازی می تواند جایگزین خوبی برای آموزش سنتی باشد.

2**-احساس می کنم هیچ چیز جانشین حضور معلم در کلاس درس نمی شود.

3-در صورت تهیه محتوای مناسب، حتی بدون حضور هم یادگیری امکان پذیر است.

4-لزوم استفاده از آموزش مجازی، به فراگیری مهارت های رایانه ای به من کمک می کند.

5-دقت و صحت مطالب در روش مجازی در مقایسه با روش سنتی بیشتر است.

6**-آموزش مجازی تنها تقلید از روش های جدیدی است که در جاهای دیگر دنیا رایج است.

7-به نظر من یادگیری در روش مجازی به صورت فعال اتفاق می افتد.

8-آموزش مجازی مهارت های تفکر را بیشتر افزایش می دهد.

9-به نظر من برای یادگیری بهتر از توسعه آموزش مجازی ضروری است.

بعد علاقه به کارکردن در محیط مجازی:
10-من دوست دارم دروس زیادی را با روش مجازی بیاموزم.

11-از ارتباط آنلاین با مدرس لذت می برم.

12**-با آموزش مجازی کمتر یاد می گیرم.

13**-آموزش مجازی در مقایسه با کلاس حضوری سخت تر است.

14**-آموزش مجازی کار بیهوده ای است.

15**-برای آموزش مجازی امکانات زیادی لازم است.

16**-آموزش مجازی در مقایسه با روش سنتی وقت بیشتری از من تلف می کند.

17**-صحبت های معلم را در کلاس درس بیشتر از روش مجازی درک می کنم.

بعد اضطراب به کارکردن در محیط مجازی:
18**-درآموزش مجازی راحت نیستم و دچار اضطراب می شوم.

19-اگر آموزش خوب باشد، مجازی یا حضوری بودن تفاوتی ندارد.

اهمال کاری:
بعد آماده شدن برای امتحانات:


1- هنگام مطالعه برای امتحان مرتبا رویاپردازی میکنم و تمرکز کردن برایم دشوار است.




*2- تا لحظه ای که امکان داشته باشد، آماده شدن برای امتحانات را به تاخیر نمیاندازم.



3- سازمان دادن مطالب قبل از امتحان برایم دشوار است.





*4- هنگامی که از تاریخ یک امتحان اطلاع پیدا می کنم، اجازه نمی دهم که وقت تلف شود و فورا شروع به آماده شدن می کنم.







5- هنگامی که تاریخ یک امتحان نزدیک شود، آماده شدن برای امتحان برایم دشوار است.







*6- هنگامی که می بایست برای یک امتحان آماده شوم، بر روی آن متمرکز می­شوم و دچار حواس پرتی نمی‏شوم.







7- هنگامی که آماده شدن برای امتحانات را به تعویق می اندازم، احساس بدی به من دست می دهد.







8- دوست دارم عادت تعلل ورزی و امروز و فردا کردن را در خودم تغییر دهم.





بعد آماده شدن برای تکالیف:

9- تکالیفم را از یک جلسه به جلسه دیگر به تعویق می­اندازم.







10- هنگامی که در حال انجام تکالیف هستم، چیزهای دیگری حواسم را پرت میکنند و برایم دشوار است که آن را تا پایان انجام دهم.







*11- ترجیح می­دهم که ابتدا تکالیفم را انجام دهم و سپس به چیزهای دیگر بپردازم.





12- تمایل دارم که انجام تکالیفم را تا دقیقه آخر به تاخیر بیاندازم.





*13- وقتی که برای مدرسه رفتن بیدار می شوم تقریبا فورا از رختخواب بلند می شوم.







14- دیر به کلاس یا مدرسه می رسم.







*15- وقتی که در کلاس چیزی نمی­فهمم، مطمئنم که بزودی آن را خواهم فهمید(مثلا کتابی میخوانم که آن را شرح داده باشد و یا با پرسیدن دوستم آن را خواهم فهمید).







*16- پیش از اتمام رسیدن مهلت تحویل تکالیف آنها را تمام می کنم.





17- هنگامی که می بایست تکالیفم را مرور کنم، آن را به تعویق می اندازم. 







18- وقتی که انجام دادن تکالیف را به تعویق می­اندازم، احساس بدی به من دست می دهد.









19- دوست دارم که عادت اهمال کاری و امروز­و­فردا کردن در انجام تکالیف را تغییر دهم.




در حال ذخیره اطلاعات...
تا دریافت کدپیگیری منتظر بمانید
متاسفانه اطلاعات شما ثبت نشد.
به هیچ وجه از این صفحه خارج نشوید
مجددا ثبت نهایی را انتخاب کنید تا کد پیگیری را دریافت کنید
موارد اجباری را تکمیل کنید