زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پرسشنامه آموزش مجازی و اهمال کاری تحصیلی به صورت دیجی فرم

ضمن عرض سلام به شما عزیزان

 این پرسشنامه برای انجام پژوهش ایجاد شده است. پاسخ گویی با دقت شما موجب افزایش اعتبار این پژوهش می شود. باتشکر

(این اطلاعات محرمانه تلقی می شود و نیازی به وارد کردن نام نیست.)

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست



تایید و ادامه
پایه تحصیلی:



تایید

آموزش مجازی:بُعد اهمیت آموزش مجازی:

1- آموزش مجازی می تواند جایگزین خوبی برای آموزش سنتی باشد.



تایید

2**-احساس می کنم هیچ چیز جانشین حضور معلم در کلاس درس نمی شود.



تایید

3-در صورت تهیه محتوای مناسب، حتی بدون حضور هم یادگیری امکان پذیر است.



تایید

4-لزوم استفاده از آموزش مجازی، به فراگیری مهارت های رایانه ای به من کمک می کند.



تایید

5-دقت و صحت مطالب در روش مجازی در مقایسه با روش سنتی بیشتر است.



تایید

6**-آموزش مجازی تنها تقلید از روش های جدیدی است که در جاهای دیگر دنیا رایج است.



تایید

7-به نظر من یادگیری در روش مجازی به صورت فعال اتفاق می افتد.



تایید

8-آموزش مجازی مهارت های تفکر را بیشتر افزایش می دهد.



تایید

9-به نظر من برای یادگیری بهتر از توسعه آموزش مجازی ضروری است.



تایید

بعد علاقه به کارکردن در محیط مجازی:
10-من دوست دارم دروس زیادی را با روش مجازی بیاموزم.



تایید

11-از ارتباط آنلاین با مدرس لذت می برم.



تایید

12**-با آموزش مجازی کمتر یاد می گیرم.



تایید

13**-آموزش مجازی در مقایسه با کلاس حضوری سخت تر است.



تایید

14**-آموزش مجازی کار بیهوده ای است.



تایید

15**-برای آموزش مجازی امکانات زیادی لازم است.



تایید

16**-آموزش مجازی در مقایسه با روش سنتی وقت بیشتری از من تلف می کند.



تایید

17**-صحبت های معلم را در کلاس درس بیشتر از روش مجازی درک می کنم.



تایید

بعد اضطراب به کارکردن در محیط مجازی:
18**-درآموزش مجازی راحت نیستم و دچار اضطراب می شوم.



تایید

19-اگر آموزش خوب باشد، مجازی یا حضوری بودن تفاوتی ندارد.



تایید

اهمال کاری:
بعد آماده شدن برای امتحانات:


1- هنگام مطالعه برای امتحان مرتبا رویاپردازی میکنم و تمرکز کردن برایم دشوار است.






تایید

*2- تا لحظه ای که امکان داشته باشد، آماده شدن برای امتحانات را به تاخیر نمیاندازم.



تایید



3- سازمان دادن مطالب قبل از امتحان برایم دشوار است.



تایید





*4- هنگامی که از تاریخ یک امتحان اطلاع پیدا می کنم، اجازه نمی دهم که وقت تلف شود و فورا شروع به آماده شدن می کنم.



تایید







5- هنگامی که تاریخ یک امتحان نزدیک شود، آماده شدن برای امتحان برایم دشوار است.



تایید







*6- هنگامی که می بایست برای یک امتحان آماده شوم، بر روی آن متمرکز می­شوم و دچار حواس پرتی نمی‏شوم.



تایید







7- هنگامی که آماده شدن برای امتحانات را به تعویق می اندازم، احساس بدی به من دست می دهد.



تایید







8- دوست دارم عادت تعلل ورزی و امروز و فردا کردن را در خودم تغییر دهم.



تایید





بعد آماده شدن برای تکالیف:

9- تکالیفم را از یک جلسه به جلسه دیگر به تعویق می­اندازم.



تایید







10- هنگامی که در حال انجام تکالیف هستم، چیزهای دیگری حواسم را پرت میکنند و برایم دشوار است که آن را تا پایان انجام دهم.



تایید







*11- ترجیح می­دهم که ابتدا تکالیفم را انجام دهم و سپس به چیزهای دیگر بپردازم.



تایید





12- تمایل دارم که انجام تکالیفم را تا دقیقه آخر به تاخیر بیاندازم.



تایید





*13- وقتی که برای مدرسه رفتن بیدار می شوم تقریبا فورا از رختخواب بلند می شوم.



تایید







14- دیر به کلاس یا مدرسه می رسم.



تایید







*15- وقتی که در کلاس چیزی نمی­فهمم، مطمئنم که بزودی آن را خواهم فهمید(مثلا کتابی میخوانم که آن را شرح داده باشد و یا با پرسیدن دوستم آن را خواهم فهمید).



تایید







*16- پیش از اتمام رسیدن مهلت تحویل تکالیف آنها را تمام می کنم.



تایید





17- هنگامی که می بایست تکالیفم را مرور کنم، آن را به تعویق می اندازم. 



تایید







18- وقتی که انجام دادن تکالیف را به تعویق می­اندازم، احساس بدی به من دست می دهد.



تایید









19- دوست دارم که عادت اهمال کاری و امروز­و­فردا کردن در انجام تکالیف را تغییر دهم.



تایید