زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون پودمان 4 کارگاه نوآوری به صورت دیجی فرم

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 30 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد

در هنگام شروع آزمون دوربین فعال میشود



تایید دوربین
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

رشته تحصیلی خود را وارد نمایید *



تایید

نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات .................. و مؤثر با مشتری دربارە ................ محصول است.   (1 نمره)



تایید

کدام مورد به ساخت ویژگی های ظاهری کالا مربوط نمی شود.
  (1 نمره)



تایید

محصول ما طوری طراحی می شود که همه می گویند این محصول به قیمتش می ارزد یعنی ....... (1 نمره)



تایید

بازاریابی ............................ این فرصت را برای مصرف کنندگان به وجود آورده است تا کالاها و خدمات را قبل از تصمیم گیری برای خرید، مورد بررسی و تجربه قرار دهند  (1 نمره)



تایید

........................ محصول براساس نیازهای یک قشر خاص از جمعیت طراحی شده است؛ مثلا رانندگان تاکسی
  (1 نمره)



تایید

بخش بندی بازار یعنی ..... ؟
  (1 نمره)



تایید

در بین روش های فروش کدام یک از بقیه بهتر است؟ (1 نمره)



تایید

بازار یاب های حرفه ای امروز فقط از شبکه های دیجیتال برای فروش کالاها و خدمات استفاده می کنند . (1 نمره)



تایید

شما هر محصول یا خدمتی که بخواهید بفروشید . باید در انتخاب مشتری دقت کیند. (1 نمره)



تایید

در کدام روش بازاریابی مشتری را مشاهده صداها و بوها، تحت تأثیر قرار می دهد ؟  (1 نمره)



تایید

ابزار بازاریابی حسی در جلب مشتریان کدامند؟ (1 نمره)



تایید

.......................... فرایند شناخت و رفع نیازها و خواسته های مشتری و کسب درآمد است که این فرایند به مردم برای خرید محصول و خدمت کمک می کند .   (1 نمره)



تایید

کدامیک جزیی از عوامل یک بازاریابی موفق به شمار می آید؟  (1 نمره)



تایید

یکی از مسائل حیاتی در طراحی قیمت و فروش یک محصول رقابت می باشد. (1 نمره)



تایید

- همه محصولات و خدمات با همه روش ها به مشتری می رسد بجز ..........
  (1 نمره)



تایید

برای اینکه مالکیت معنوی شما نسبت به محصولی که دارید به بازار عرضه می کنید، حفظ شود، در ابتدا چه کاری باید انجام دهید؟  (1 نمره)



تایید

روشهای زیادی برای قیمت گذاری محصول وجود دارد. یکی از معروفترین این روشها ................... است. طبق این روش، محصول شما هر چقدر باکیفیت تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.  (1 نمره)



تایید

کدام یک از موارد زیر جز روش بازاریابی به روش تحقیقات بازار نیست؟
  (1 نمره)



تایید

تعیین قیمت بر اساس هیجانات لحظه ای مشتری جز کدامیک از روش های قیمت گذاری است؟ (1 نمره)



تایید

اولین قدم در انتخاب مشتری این است که بدانیم با چه گروهی از مشتریان می خواهیم روبرو شویم (1 نمره)



تایید

------------ عامل یا ترکیبی از عوامل است که در یک محیط رقابتی سازمان، آن را بسیار موفق تر می کند.
  (1 نمره)



تایید

در تحقیقات بازار محاسبه عکس العمل مشتری ها در برابر محصول جدید در درجه اول اهمیت قرار ندارد . (1 نمره)



تایید

بازاریابی انبوه معادل با کدام جمله است؟  (1 نمره)



تایید

– کدام یک از موارد زیر به انواع روش های قیمت گذاری مربوط نمی شود.
  (1 نمره)



تایید