ابزار برگزاری مسابقه و قرعه کشی
www.digiform.ir

مسابقه یادگیری علکترونیکی به صورت دیجی فرم

 با سلام
این پژوهش به دنبال بررسی قابیلت استفاده سیستم الکترونیکی در دانس آموزان می باشد. امید است با همکاری و مساعدت شما، این امر مهم حاصل گردد. لذا از شما تقاضا می شود با قبول زحمت و صرف وقت خود صادقانه به سؤالات جواب بدهید. لازم به ذکر است که اطلاعات پرسشنامه فقط در جهت اهداف تحقیق استفاده خواهد شد. پیشاپیش همکاری صمیمانه شما تشکر می نمایم

لطفا عبارات زیر را خوانده و پاسخ خود را با توجه به گزینه های روبروی هر سوال علامت بزنید.



تایید و ادامه
نام، نام خانوادگی، سن و جنسیت خود را در این قسمت وارد نمایید *



تایید

جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

آیا می توان، تکالیف گوناگون اما مشابه را به راحتی انجام داد؟ *



تایید

آیا کاربر می تواند، به آسانی فعالیت ها و انتخاب هاي اشتباهش را در تنظیم یا مدیریت عناصر (اقلام) به صورت اول برگرداند؟ *



تایید

آیا پیام هاي خطا یا هشدار ها از وقوع خطاهاي ممکن جلوگیري می کنند؟ *



تایید

آیا گزینه ها (دکمه ها/انتخاب ها) به صورت منطقی دسته بندي شده و برچسب خورده-اند؟ *



تایید

آیا کارکرد مورد نظر براي هر گزینه یا انتخاب روشن و قابل فهم است؟ *



تایید

آیا محتواي درس به صورتی با معنی و منظم به صفحه اول لینک داده شده است؟ *



تایید

آیا سرعت بارگذاري صفحه محتوا به اندازه کافی بالاست؟ *



تایید

آیا کاربران می توانند، محیط یادگیري برخط را با اضافه کردن منابع، محتوا، اشیاء یادگیري (قطعات یادگیري) به صفحه درس خودشان؛ شخصی سازند؟ *



تایید

آیا دوره شامل اطلاعات مهم براي دانشجویان و لینک به بخش پشتیبانی می باشد؟ *



تایید

آیا دوره منابع خاصی را به عنوان منابع اضافی (تکمیلی) درس به دانشجویان برخط معرفی می کند یا در دسترس قرار می دهد؟ *



تایید

آیا فایل ها به راحتی آپلود می شوند؟ *



تایید

آیا فایل ها به راحتی دانلود و مشاهده می شوند؟ *



تایید

آیا آموزش فرصت هاي لازم را براي تعامل و ارتباط بین دانش¬آموزان با معلمان و محتوا فراهم می کند؟ *



تایید

آیا دانش¬آموز در مورد عملکردش، بازخورد مناسب و به موقع دریافت می کند؟ *



تایید

آیا اطلاعات کافی در مورد اینکه دانش¬آموز در کجاي سیستم قرار دارد، به او داده می شود؟ *



تایید

آیا ویژگی هاي نمایش داده شده براي سلایق تک تک کاربران قابلیت سازگاري دارند؟ *



تایید

آیا در طول آموزش به مسایل مربوط به دسترس پذیري پرداخته می شود؟ *



تایید

آیا براي محتوا و فعالیت هاي آموزشی مسیر هاي متنوعی تدارك دیده شده است؟ *



تایید

آیا براي عناوین و سرفصل هاي مختلف، شکل و سبک ثابتی به کار رفته است؟ *



تایید

آیا فعالیت ها، آیکن ها، دکمه ها، برچسب ها و لینک ها، هدف روشنی را که با تکالیف هم خوان است فراهم می کند؟ *



تایید

آیا برای کاربر دکمه «back» جهت بازگشت به مرحله قبل تدارك دیده شده است؟ *



تایید

آیا سیستم آموزش الکترونیکی دانش¬آموزان را ملزم می کند تا قبل از کلاس آمادگی شان براي آموزش الکترونیکی را بسنجند؟ *



تایید

آیا براي اندازه گیري استانداردهاي دانش محتوایی، مهارت ها و عملکرد، از چندین راهبرد استفاده شده است؟ *



تایید

آیا اهداف یادگیري، راهبردهاي آموزش و سنجش با هم هم خوان هستند؟ *



تایید

آیا براي سؤالات دانش¬آموزان پشتیبانی فراهم شده است؟ *



تایید

آیا با استفاده از موارد آشنا و اعمال مرحله بندي شده، از اضافه کردن بار شناختی جلوگیري شده است؟ *



تایید

آیا اطلاعات در بخش هاي سازمان یافته ارایه شده است تا از قابل یادگیري بودن و قابل به حافظه سپاري پشتیبانی کند؟ *



تایید

آیا مطالب آن قدر خوانا هستند تا دانش¬آموز مجبور نباشد خود به دنبال مطالب بگردد و آنها را به حافظه بسپارد؟ *



تایید

آیا برچسب هاي معنی دار و لینک هاي توصیفی براي پشتیبانی از بازشناسی (آسان شدن درك مطلب) مورد استفاده قرار گرفته اند؟ *



تایید

آیا آموزش به طور منطقی سازمان یافته و به راحتی دانش¬آموز را به بخش هاي مختلف وصل می کند؟ *



تایید

آیا شما می توانید به صورتی روشن تمام مؤلفه ها و ساختارها را بفهمید؟ *



تایید

آیا براي هدایت و راهنمایی از رنگ و گرافیک به طور مناسبی استفاده شده است؟ *



تایید

آیا نگاه کردن به صفحات لذت بخش است؟ *



تایید

آیا انجام یک تغییر ساده نیاز به کار بیش از حد دارد؟ *



تایید

آیا موارد ارایه شده از چندین طریق و در چند جا قابل مشاهده اند؟ *



تایید

آیا اشیاء (قطعات یادگیري) به آسانی خلق و مجدداً به کار گرفته می شوند؟ *



تایید