زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون بازاریابی بین الملل به صورت دیجی فرم

به نام خدا

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 40 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

---------------- به منزله قلب کوششهای بازاریابی است. (0.25 نمره)



تایید

عوامل محیطی بازاریابی بین المللی شامل کدامیک از گزینه های زیر است؟ (0.25 نمره)



تایید

مرحله اول در برنامه ریزی فروش ---------------- است. (0.25 نمره)



تایید

رقابت شدید و تبلیغات به منظور شناساندن برتریهای کالا ، از جمله مشخصه های کدامیک از مراحل عمر کلاست؟ (0.25 نمره)



تایید

دلیل عمده برای مارک یکسان جهانی زدنی بر کالا چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

چه عاملی نوع بسته بندی کالا های صنعتی را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد؟ (0.25 نمره)



تایید

هدف از استراتژی صادرات به عنوان یکی از استراتژیهای محصول چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

گام نهایی برای تعیین اطلاعات ضروری جهت تصمیم بازاریابی چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

کدامیگ از گزینه های زیر بیانگر مهمترین عوامل در برچسب زنی است؟ (0.25 نمره)



تایید

مقررات پولی و مالی از عوامل  -------------------------   بازاریابی بین المللی است. (0.25 نمره)



تایید

قوانین مربوط به مجوزهای صادرات و واردات جزو کدام نوع از اطلاعات می باشند؟ (0.25 نمره)



تایید

در ارتباط با دفعات حمل کالا ، اینکه محموله در چند مرحله حمل بشود یا نشود به چه عاملی بستگی دارد؟ (0.25 نمره)



تایید

----------------- به منزله پایه و اساسی است که برنامه سایر فعالیتهای بازار یابی بین المللی بر آن استوار است. (0.25 نمره)



تایید

اولین دلیلی که باعث پذیرفته شدن شرکت در سطح وسیع می شود، چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

در مورد مجموعه عناصرمزیت استراتژیک بازاریابی کدام گزینه درست است؟ (0.25 نمره)



تایید

شرکت ایران خودرو علاوه بر پیکان، محصولات مشابهی را به بازار عرضه می کند، این فعالیت نشاندهنده کدام نوع استراتژی است؟ (0.25 نمره)



تایید

کدام مفهوم زیر  درباره بازاریابی بین المللی درست است؟ (0.25 نمره)



تایید

جنبه رقابتی ضمانت به چه عاملی بستگی دارد؟ (0.25 نمره)



تایید

در کدامیک از روشهای جمع آوری اطلاعات بر بررسی مقاصد و هدفهای خاص اطلاعاتی تمرکز می شود؟ (0.25 نمره)



تایید

کدام یک از گزینه های زیر در گروه اطلاعات مربوط به بازار قرار می گیرد؟ (0.25 نمره)



تایید

بزرگترین عاملی که تعیین کننده اندازه مناسب برای کالاهای مصرفی است، چیست؟ (0.25 نمره)



تایید

در کشورهای که در آنها سیستم قانون کدگذاری حاکم است، مالکیت مارک بر چه اساسی استوار است؟ (0.25 نمره)



تایید

محصولاتی که دارای تکنولوژی پیشرفته هستند، معمولا به چه صورتی به بازار عرضه می گردند؟ (0.25 نمره)



تایید

مشکلات فرهنگی استفاده از مارک چه زمانی بروز می کند؟ (0.25 نمره)



تایید

در کدام نوع از استراتژی های استاندارد، منافع کمتری نصیب شرکت می شود؟ (0.25 نمره)



تایید

بازاریابی بین المللی وسیله ای برای ارتباط بین -------------- می باشد. (0.25 نمره)



تایید

هنگامی که در مورد بازارهای خارجی فکر می کنیم، اولین تفاوت فرهنگی که به ذهن می آید ---------------- است. (0.25 نمره)



تایید

عمدتا، اطلاعات مورد نیاز سیستم اطلاعاتی بازاریابی از طریق ------------ بدست می آید. (0.25 نمره)



تایید

موضوع اصلی مطالعه در بازاریابی تطبیقی کدام یک از موارد زیر است؟ (0.25 نمره)



تایید