شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی پرسشنامه روش های نوین تدریس به صورت دیجی فرم

پرسشنامه روش های نوین تدریس گراشا و ریچمن ابزاری کیفی است که شامل 40 سوال و و دارای مولفه ­های سبک تخصصی، سبک اقتدار رسمی، سبک تعاملی،سبک مدل شخصی، سبک تسهیل گری می باشد و در راستای توسعه سبک­ های تدریس تدوین شده است.

پیشاپیش از وقتی که می گذارید بسیار سپاس گزارم




تایید و ادامه
جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

سابقه تدریس خود را بنویسید.



تایید

رشته تحصیلی خود را بنویسید. *



تایید

مدرک تحصیلی خود را بنویسید. *



تایید

پایه تدریس خود را بنویسید



تایید

1- واقعیت ها، مفاهیم و اصول مهم ترین چیزهایی است که دانش آموزان باید بدانند. *



تایید

2- استانداردهای بالا برای دانش آموزان در کلاس تعیین می شود. *



تایید

3- در مورد آنچه  می گویم و روش های مناسب برای دانش آموزان و در مورد مسائل مربوط به محتوا، فکر می کنم. *



تایید

4- اهداف و روش های تدریس من به انواع مختلف سبک های یادگیری دانش آموزان اشاره می کند. *



تایید

5- دانش آموزان به طور معمول در کلاس تنها با نظارت کمی از من کار می کنند. *



تایید

6- دانش و تخصص من با دانش آموزان برای من بسیار مهم است. *



تایید

7- من بازخورد منفی را به دانش آموزان می دهم وقتی که عملکرد آنها رضایت بخش نباشد. *



تایید

8- فعالیت ها در کلاس، دانش آموزان را تشویق می کنند تا ایده های خود درباره مسائل مربوط به محتوا را توسعه دهند. *



تایید

9- وقت خود را  با دانش آموزان در مورد چگونگی بهبود کار خود در پروژه های فردی و یا گروهی  صرف می کنم. *



تایید

10- فعالیت ها در کلاس، دانش آموزان را تشویق می کنند تا ایده های خود را درباره مسائل محتوا توسعه دهند. *



تایید

11- آنچه که من در مورد یک موضوع می گویم برای دانش آموزان مهم است که دیدگاه وسیع تر در مورد این مسائل بدست آورند. *



تایید

12- دانش آموزان استانداردها و انتظاراتم را تا حدودی قاطع و سختگیرانه توصیف می کنند. *



تایید

13- به طور معمول دانش آموزان چگونگی انجام کار را بر روی محتوای درس می خوانند. *



تایید

14- مباحث گروه های کوچک برای کمک به دانش آموزانی که توانایی خود را برای تفکر انتقادی مورد استفاده قرار دهند؛ مفید است. *



تایید

15- دانش آموزان در کلاس درس، از آموخته های گذشته خود در جهت فراگیری آموخته های تازه استفاده می کنند. *



تایید

16- من می خواهم دانش آموزان، تکالیف خود را به خوبی آماده کرده و برای کار بیشتر در این زمینه آماده شوند. *



تایید

17- مسئولیتم این است که تعریف کنم که دانش آموزان باید یاد بگیرند و چگونه باید آن را یاد بگیرند. *



تایید

18- نمونه هایی از تجارب شخصی من اغلب برای استفاده از هنر در مورد تدریس استفاده می شود *



تایید

19- من کار دانش آموزان را در انجام تکالیف شان هدایت می کنم، با سوالات، بررسی گزینه­ ها و پیشنهاد راه های جایگزین برای انجام کارها *



تایید

20- توسعه توانایی دانش آموزان برای تفکر و کار مستقل یک هدف مهم است. *



تایید

21- سخنرانی بخش مهمی از نحوه آموزش هر جلسه کلاس است. *



تایید

22- من دستورالعمل های بسیار روشن برای اینکه چگونه می خواهم وظایف تکمیل شده در کلاس درس را ارائه دهم، فراهم می کنم. *



تایید

23- اغلب دانش آموزان نشان می دهند چگونه می توانند از اصول و مفاهیم مختلف استفاده کنند. *



تایید

24- فعالیت های کلاس، دانش آموزان را تشویق می کند تا ابتکار و مسئولیت یادگیری خود را بپذیرند. *



تایید

25- دانش آموزان مسئولیت تدریس در بخشی از جلسات کلاس را بر عهده دارند. *



تایید

26- تخصص من معمولا برای حل  مسائل مربوط به محتوا استفاده می شود. *



تایید

27- کلاس درس اهداف بسیار خاصی دارد که باید آنها را انجام دهم. *



تایید

28- دانش آموزان ، نظرات کلامی و کتبی خود را در مورد عملکرد خود دریافت می کنند *



تایید

29- من از دانش آموزان در مورد چگونگی تدریس مشاوره می گیرم. *



تایید

30- دانش آموزان برای تکمیل تکالیف مستقل و یا گروهی، سرعت خود را تنظیم می کنند. *



تایید

31- دانش آموزان ممکن است من را به عنوان یک «انبار دانش» توصیف کنند، که واقعیت، اصول و مفاهیمی را که نیاز دارند را در بر می گیرد. *



تایید

32- انتظارات من برای آنچه که من می خواهم دانش آموزان در این کلاس انجام دهند، به وضوح در برنامه درسی تعریف شده است. *



تایید

33- در نهایت، بسیاری از دانش آموزان مانند من درباره محتوای درس فکر می کنند. *



تایید

34. دانش آموزان می توانند در میان فعالیت ها برای تکمیل الزامات درس، انتخاب کنند *



تایید

35- رویکرد من در تدریس شبیه مدیر، یک گروه کاری است که وظایف و مسئولیت ها را به زیردستان منتقل می کند. *



تایید

36- من احساس می کنم رابطه خوبی با دانش آموزان و همکارانم دارم. *



تایید

37- در کلاس درس، مطالب بیشتری در اختیارم گذاشته ام تا زمان لازم برای تدریس آن را داشته باشم. *



تایید

38-استانداردها و انتظارات من به دانش آموزان کمک می کند تا انضباط را به نیاز آموزشی یاد بگیرند. *



تایید

39- دانش آموزان ممکن است من را "مربی" توصیف کنند که با کسی کار می کند تا مشکلات را در نحوه فکر کردن و رفتار آنها اصلاح کند. *



تایید

40- من  نقش منابع شخصی را در کلاس ایفا می کنم و در صورت نیاز ، در جهت به کمک دانش آموزان در دسترس هستم. *



تایید