زیرساخت پایدار برگزاری آزمون آنلاین
www.digiform.ir

آزمون نیم موتور به صورت دیجی فرم

20 سوال اول بصورت درست ونادرست است و20سوال دیگر بصورت جواب تک کلمه ای یا جواب بسیا کوتاه است.

digiform

استفاده از اپلیکیشن ها و پیامرسان ها، پاسخ به تماس ها و استفاده از کلید های پایین موبایل مجاز نیست

زمان تکمیل این آزمون 22 دقیقه میباشد

پس از پاسخ به هر سوال، امکان بازگشت و ویرایش پاسخ وجود ندارد



مرحله بعد
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

کد ملی خود را وارد نمایید *



تایید

انتقال حرارت چدن زیاد است. (1 نمره)



تایید

پیستون با دامنه روکش شده باعث کاهش اصطکاک می شود. (1 نمره)



تایید

خلاصی رینگ در شیار پیستون باید وجود داشته باشد. (1 نمره)



تایید

عرض مقطع پیستون را بصورت بیضی می سازند. (1 نمره)



تایید

برای استحکام شاتون آن را بصورت H می سازند. (1 نمره)



تایید

شکاف رینگ بخاطر انبساط رینگ است. (1 نمره)



تایید

انتقال حرارت  از وظایف رینگ نیست.  (1 نمره)



تایید

یکی نوع اتصال گژنپین با پیستون  اتصال بصورت شناور است. (1 نمره)



تایید

خلا صی گژنپین در اثر کارکرد موتور  کاهش می یابد. (1 نمره)



تایید

پشت بوش خشک آب وجود دارد. (1 نمره)



تایید

خوردگی رینگ باعث روغن سوزی می شود. (1 نمره)



تایید

اگر ارتفاع پیستون را کاهش دهیم تعداد رینگ کاهش می یابد. (1 نمره)



تایید

یکی از راه‌های کاهش انبساط دامنه پیستون استفاده از سیلیکون است.

 
(1 نمره)



تایید

تعداد رینگ روغنی بیشتر است. (1 نمره)



تایید

پیستون با دامنه روکش دار باعث افزایش خلاصی می‌شود.  (1 نمره)



تایید

امروزه برای افزایش سرعت موتور  پیستون را سنگین می سازند. (1 نمره)



تایید

افست یعنی خارج از مرکز محور گژنپین نسبت به محور پیستون است. (1 نمره)



تایید

در مجموعه شاتون وپیستون خار وجود  دارد. (1 نمره)



تایید

لنگ از اجزای میل لنگ است (1 نمره)



تایید

برای کاهش ارتفاع پیستون باید  جرم شاتون را بیشتر کنند. (1 نمره)



تایید