نظرسنجی مصاحبه " الگوی تاب آوری سازمانی در خدمات پس از فروش خودرو در شرایط بحران کووید 19 با رویکرد آمیخته به صورت دیجی فرم
این فیلد اجباری است و باید تکمیل نمایید
مقدار وارد شده صحیح نیست. لطفا با دقت وارد نمایید
محضر خبره گرامی و فرهیخته
باسلام واحترام
سوالات مصاحبه مطرح شده پیوست، جهت اخذ نظرات ارزشمند شما خبره ارجمند برای یک پژوهش در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار شاخه بازاریابی باعنوان " الگوی تاب آوری سازمانی در خدمات پس از فروش خودرو در شرایط بحران کووید 19 با رویکرد آمیخته " طراحی گردیده است. هبر ( 2011) تاب آوری رایک فرآیندتوانایی ،با پیامد سازگاری موفقیت آمیز علی رغم شرایط تهدید کننده تعریف نموده اند که نقش مهمی درمقابله باتنیدگی ها و تهدیدهای زندگی و آثارنامطلوب آن دارد. ازسویی دیگر بر اساس نظر فنگ وسن سوییتی (2017) نیز آمادگی و توانایی برنامه ریزی ،جذب و بازیابی ازپیش آمدهای ناسازگار و انطباق موفقیت آمیز ازویژگیهای شاخص تاب آوری سازمانی است. لذا مقصود محقق از این پژوهش ، تشریح ابعاد تاب آوری، شناسایی ابعاد مختلف تاب آوری در حوزه سازمانها و ارگان ها، شناسایی روابط بین عوامل مختلف آن، میزان تاثیرگذاری آن در شرایط کنونی و بحرانی، شناسایی شاخص های موفعیت شناسی سازمانی وشاخص های آسیب پذیری کلیدی سازمانی و بررسی توانایی های سازمانی با ترکیب و تقویت دانش و مهارت در جهت ارایه خدمات پس از فروش می باشد.
شایان ذکراست که مشخصات شما به همراه سایر خبرگان کاملا محرمانه مانده وتنها نظرات گردآوری شده کل خبرگان باهم جمع بندی وتجزیه و تحلیل خواهدشد .پژوهشگرواساتید به اصول اخلاقی پژوهش پایبند بوده و به هیچ عنوان مطالب جمع آوری شده را دراختیار فرد،گروه یا سازمان دیگری قرارنخواهد داد. باتوجه به وضعیت کنونی کشور وشیوع ویروس کرونا ، متاسفانه امکان مصاحبه حضوری فراهم نمی باشد .لذاضمن تشکر از مساعدت و همکاری شما خبره محترم ،سپاسگزار خواهم شد سوالات زیر را به صورت متن (بصورت دست نویس ، تایپی و یا بصورت ویس در فضای مجازی) طی 12روز آینده پاسخ دهید.باسپاس فراوان از عنایت و همکاری شمازهرا سرافراز
(دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار_دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج)
تایید و ادامه
شما قبلا این فرم را تکمیل کرده اید و امکان تکمیل مجدد فرم وجود ندارد