شما نیز میتوانیدبه سادگی نظرسنجی جامع برگزار کنید
www.digiform.ir

نظرسنجی مصاحبه " الگوی تاب آوری سازمانی در خدمات پس از فروش خودرو در شرایط بحران کووید 19 با رویکرد آمیخته به صورت دیجی فرم

محضر خبره گرامی و فرهیخته

باسلام واحترام

سوالات مصاحبه مطرح شده پیوست،  جهت اخذ
نظرات ارزشمند شما خبره ارجمند برای یک پژوهش در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کسب و
کار شاخه بازاریابی باعنوان  " الگوی
تاب آوری سازمانی در خدمات پس  از  فروش خودرو در شرایط بحران کووید 19 با رویکرد
آمیخته " طراحی گردیده است. هبر ( 2011) تاب آوری رایک فرآیندتوانایی
،با پیامد سازگاری موفقیت آمیز علی رغم شرایط تهدید کننده تعریف نموده اند که نقش
مهمی درمقابله باتنیدگی ها و تهدیدهای زندگی و آثارنامطلوب آن دارد. ازسویی دیگر
بر اساس نظر  فنگ وسن سوییتی (2017) نیز آمادگی
و توانایی برنامه ریزی ،جذب و بازیابی ازپیش آمدهای ناسازگار و انطباق موفقیت آمیز
ازویژگیهای شاخص تاب آوری سازمانی است. لذا مقصود محقق از این پژوهش ، تشریح ابعاد
تاب آوری، شناسایی ابعاد مختلف تاب آوری در حوزه سازمانها و ارگان ها، شناسایی
روابط بین عوامل مختلف آن، میزان تاثیرگذاری آن در شرایط کنونی و بحرانی، شناسایی
شاخص های موفعیت شناسی سازمانی وشاخص های آسیب پذیری کلیدی سازمانی و بررسی
توانایی های سازمانی با ترکیب و تقویت دانش و مهارت در جهت ارایه خدمات پس از فروش
می باشد.


شایان ذکراست که مشخصات شما به همراه سایر خبرگان کاملا محرمانه مانده وتنها
نظرات گردآوری شده کل خبرگان باهم جمع بندی وتجزیه و تحلیل خواهدشد
.پژوهشگرواساتید به اصول اخلاقی پژوهش پایبند بوده و به هیچ عنوان مطالب جمع آوری
شده را دراختیار فرد،گروه یا سازمان دیگری قرارنخواهد داد. باتوجه به وضعیت کنونی
کشور وشیوع ویروس کرونا ، متاسفانه امکان مصاحبه حضوری فراهم نمی باشد .لذاضمن
تشکر از مساعدت و همکاری شما خبره محترم ،سپاسگزار خواهم شد سوالات زیر را به صورت
متن (بصورت دست نویس ، تایپی و یا بصورت ویس در فضای مجازی) طی 12روز آینده پاسخ
دهید.
باسپاس فراوان از عنایت و
همکاری شما
زهرا سرافراز



(دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
کسب و کار_دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج)



تایید و ادامه
نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید *



تایید

جنسیت خود را انتخاب کنید *



تایید

شماره موبایل خود را وارد نمایید *



تایید

سن خود را وارد کنید *



تایید

درجه تحصیلی:



تایید

رشته تحصیلی



تایید

محل کار فعلی



تایید

عنوان شغلی



تایید

سابقه کار



تایید

چه عوامل درونی باعث ایجاد انگیزه وبعنوان محرک باعث تاب آوری در شرایط کووید 19می شود؟



تایید

عوامل بیرونی که بطور مشخص در تاب آوری سازمان دخیلند کدامند؟



تایید

باتوجه به شرایط موجود درسازمان خدمات پس از فروش ،چه عواملی بعنوان زیرساخت باعث توانمندی این سازمان در دوران بحران کووید 19 می باشد؟



تایید

شرایط پاندمی چه فرصتهایی برای خدمات پس از فروش در نمایندگیهای شرکت ایران خودروفراهم کرده است؟



تایید

چالشها و مشکلات اصلی خدمات پس از فروش درشرایط بحرانی کووید19چیست؟



تایید

برای مواجهه حل چالش های ارایه شده درخدمات پس ازفروش ایران خودرو در شرایط کووید19چه پیشنهاداتی دارید؟



تایید

چنانچه مطالب و یا نکات دیگری که در زمینه تاب آوری خدمات پس از فروش حایز اهمیت است را در نمایندگی های مزبور در نظر دارید که در سوالات فوق نبوده است ، لطفا بیان نمایید.



تایید